烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   16


大宅

積分: 1993


41#
發表於 12-10-24 09:06 |只看該作者
跳跳虎 發表於 12-10-24 00:48
醋粉就咁溝入飯就可以唔駛再加糖、鹽
系a!


子爵府

積分: 12743


42#
發表於 12-10-24 10:35 |只看該作者
我最後係加左少少壽司醋,因為聽人講加左D飯雪左第2日食都無咁硬,不過我係取其作用,唔係味,所以加左少少都食唔出醋味

由於當晚煮既飯只夠做6個飯糰,即時2個女一人食左一個,淨返4個俾阿女帶去旅行,所以我自己都無試!我只係加醋、飯素、肉鬆,每個用保鮮紙包住,再入落個保暖杯入雪櫃。

第二日個女話D飯無硬只係凍 (佢係未食過凍既因為次次都係即整即食),佢仲請左2個人地食,咁我估人地都食得落肚應該OK掛

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo