懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7353


41#
發表於 12-10-23 17:02 |只看該作者
回覆 02413124 的帖子


子爵府

積分: 14769


42#
發表於 12-10-23 17:14 |只看該作者

回覆:yanlaw0824 的帖子

Dr said no medicine or treatment for 12-20wks. Now just take rest at home.




男爵府

積分: 7353


43#
發表於 12-10-23 17:16 |只看該作者
回覆 02413124 的帖子

哦...大家一起加油吧


大宅

積分: 2088


44#
發表於 12-10-23 17:17 |只看該作者
我同事都試過,由佢有左到生b,未停過見紅,我地都等佢擔心,後來大家都建議佢睇中醫,先好翻好多,如果佢下下入急症室,都惡搞,大家加油哎!


男爵府

積分: 7353


45#
發表於 12-10-23 17:21 |只看該作者
回覆 CpsWannabe 的帖子

係law....我就係5想下下去e院.....但又5知咩原因...都5知點好.....而且我又5想經常請假....8月尾我因為成日見暈入左e院住左3日....請左1星期病假....星期6又見有小小粉紅又請左2日...星期一有啡入左QE..宜家qe比假到10月26日....頭尾又請左一星期了...


子爵府

積分: 14769


46#
發表於 12-10-23 17:31 |只看該作者

回覆:yanlaw0824 的帖子

10 wks sl already >.<
I also take Chinese medicine now




男爵府

積分: 8737

BK Milk勳章


47#
發表於 12-10-23 18:13 |只看該作者
yanlaw0824 發表於 12-10-23 17:01
回覆 Jesca 的帖子

我已經樓面+收銀,,,,,
咁都得啊


男爵府

積分: 7353


48#
發表於 12-10-23 20:32 |只看該作者
回覆 Jesca 的帖子

係..


別墅

積分: 864


49#
發表於 12-10-23 21:50 |只看該作者

引用:Quote:Jasther+發表於+12-10-23+09:15+我有

原帖由 yanlaw0824 於 12-10-23 發表
星期6係C+檢查又冇事....尋日入左QE....又話冇事....子宮頸又正常....所以宜家係屋企抖....:thi ...
我開頭流都check唔到架,係有次開鉗check,一開就流血,醫生先見到係宮頸流。總之bb有郁就冇事




子爵府

積分: 14769


50#
發表於 12-10-23 21:59 |只看該作者

回覆:Jasther 的帖子

有用鴨咀鉗,都搵唔到




男爵府

積分: 7353


51#
發表於 12-10-24 00:13 |只看該作者
Jasther 發表於 12-10-23 21:50
我開頭流都check唔到架,係有次開鉗check,一開就流血,醫生先見到係宮頸流。總之bb有郁就冇事



...
有用丫...但e生話好清潔..冇野wor...已經檢查埋子宮頸

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo