立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4536
寶石宮
積分: 252608
Lu324 發表於 12-10-24 09:06 有冇人用三凌,我睇中左三門,泰國造。 其實三門好定兩門好?
男爵府
積分: 9576
積分: 4932
TofuBB 發表於 12-10-22 12:00 啱啱買咗西門子,夠涷又慳電,感覺良好
原帖由 mercurycc 於 12-10-24 發表 我買左部 3 門的,個雪櫃摩打好嘈,打去投訴佢地話正常, 如果你想家無寧日,就買啦! ...
積分: 4142
原帖由 Pekklesiu 於 12-10-24 發表 請問左買左邊個model?
伯爵府
積分: 15032
原帖由 TofuBB 於 12-10-22 發表 係呀!不過我買嘅係白色面
原帖由 粒粒芝士 於 12-10-25 發表 我買黑色好型仔
積分: 18961
原帖由 小艾美 於 12-10-23 發表 我想問下,我用HITACHI,下層食物有時結冰,有時未開都有倒汗水.係咪即係壞左呀? ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy