自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


41#
發表於 12-10-24 10:43 |只看該作者
miffymiffy 發表於 12-10-24 10:41
相見好, 同住難, 如無經濟問題, 點都係分開2間屋住好過.
如果老爺仲在生, 可能無咁大壓力, 老公仲要係獨子, 俾人嘈多兩嘈, 拋多兩拋, 我怕我會係群眾壓力下應承同奶奶住.
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


大宅

積分: 1510


42#
發表於 12-10-24 10:44 |只看該作者
alphabetagamma 發表於 12-10-24 10:27
老實講, 咁多姨媽姑姐, 3姑6婆, 金蘭姐妹咁多聲氣, 唔係奶奶呻或講, 我估無人會咁多事會開口叫老公陪奶奶住 ...
你而家已經怕d三姑六婆嘅說話,將來你同咗奶奶住,要聽嘅說話肯定更多,而且開始咗同住,就好難再分開住,唔好做d咁老襯嘅野!

我啱啱結婚嗰陣都同過奶奶住,住足16年,而家佢已經走咗,同住嘅痛苦係不足為外人道,如果我當日預見到同住嘅麻煩,而c6又一定要同佢阿媽住,我諗我係寧願分手都唔會嫁㗎!我奶奶有公主病,未結婚前響我面前扮到懶開通咁,又話乜都冇所謂,嘩!同住就係當正我係妹仔,乜都等我做,乜都要管,又成日叫我掉咗我d野,佢自己就收埋好多無謂垃圾,佢間房換新窗簾,就叫我要咗佢塊舊野,又比佢用到殘嘅舊手袋比我,我又唔係使佢嘅,我都尋搵到錢㗎,好彩我要返工,成日對住佢真係會死,諗返好多同住嘅片段,我唔抑鬱睇醫生,都覺得自己好叻!

所以,你係一定唔可以行出第一步㗎!


水晶宮

積分: 72641


43#
發表於 12-10-24 10:45 |只看該作者
你個個星期返去,得閒打下電話同佢飲茶,佢就唔會迫你咁緊架啦...
人老怕孤獨啫...


水晶宮

積分: 62832

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


44#
發表於 12-10-24 10:45 |只看該作者
送去老人院,大家都好!

點評

luckybaby2011  呢個罪名仲大過唔同住,除非佢自願啦  發表於 12-10-24 10:53


大宅

積分: 1741


45#
發表於 12-10-24 10:51 |只看該作者

回覆:係咪始終都要同奶奶住,有冇例外?

俾著我會請工人,有時間或者開飯時接佢過黎食,一定唔會同住,99後生已經難相處,老左就更難相處:;pppp:


水晶宮

積分: 72641


46#
發表於 12-10-24 10:52 |只看該作者
回覆 alphabetagamma 的帖子

就係獨子就更加唔好,成個FOCUS係哂你地度。至多日日/隔日探佢兼同佢食飯囉。
你同住,食咩買咩都會知,出下街你都冇自由...會死人的。

同你C6分析下,見太多相見好同處難的CASE了。
你得閒去99板看看...好多時大家都冇錯,咁做咩要令大家變仇人...

點評

alphabetagamma  謝謝...我想自己堅持點. 好怕人地講多幾講把持唔住口行行應承同住。  發表於 12-10-24 10:57


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


47#
發表於 12-10-24 10:56 |只看該作者
Wow321 發表於 12-10-24 10:44
你而家已經怕d三姑六婆嘅說話,將來你同咗奶奶住,要聽嘅說話肯定更多,而且開始咗同住,就好難再分開住, ...
嘩....你好強, 住足16年, 辛苦了。
多謝你的提示, 我奶奶都有一半有公主病, 同老公未結婚前, 老公做家務多, 我都怕同佢住我要做妹仔, 我老公由細到大未有好日子過(除老爺在家, 老爺多係外國工作), 無餐好食, 無人照顧, 煮飯掃地拖地打臘洗廁所, 洗衫浪衫一腳踢. 我同老公拍拖時佢成日趕返家煮飯, 浪衫的..
因奶奶去了打牌, 到現在奶奶唔認數. 我老公話佢由小學日日洗廁所洗到讀大學, 佢阿媽都要嫌佢, 彈三彈四. 試過請菲傭, 佢可以激到人走, 話人地要按佢意思放東西, 大聲話人"依到係我屋企".
我奶奶一向對我好好架, 好禮貌又愛錫, 但聽到果句都有點怕, 如果同佢住, 佢咁來洗我同話我, 我真係會定唔順。

點評

doggiemama01  不要俾表面功夫騙到,我99以前未同我地住前都好似好正常好明理好唔貪錢...  發表於 12-10-24 15:59
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


公爵府

積分: 28804

畀面勳章 陪月勳章


48#
發表於 12-10-24 10:57 |只看該作者

回覆:alphabetagamma 的帖子

佢都算後生,但我唔知佢幾歲c6計劃下將來,我已經rej佢


大宅

積分: 2970


49#
發表於 12-10-24 10:58 |只看該作者
Wow321 發表於 12-10-24 10:44
你而家已經怕d三姑六婆嘅說話,將來你同咗奶奶住,要聽嘅說話肯定更多,而且開始咗同住,就好難再分開住, ...

我同你的經歷差不多, 不過她仍健在, 只係請左工人搬去同樓的另一個單位, 係C6 的兄弟姊妹小數服從多數的決定.

以前同住的日子愈長, 是非日漸累積, 愈有生不如死的感覺, 那時總覺佢係一個放左响屋內的CCTV, 每日一放工返到家的一舉一動, 就會不消一日就公告天下, 當然係C6 多麼的偉大, 及我的所有不是..... 不堪回首

點評

alphabetagamma  好彩我阿嫲當年無咁對阿媽  發表於 12-10-24 11:00


男爵府

積分: 8754


50#
發表於 12-10-24 11:00 |只看該作者
我講明如果佢要做孝子就自己同佢住
我同個仔就搬出去住 :;pppp:
佢知我唔中意阿99

點評

alphabetagamma  最閉係我無唔中意奶奶  發表於 12-10-24 11:08
love can be a delight, a dilemma, a disease or a disaster.
the proper basis for a marriage is a mutual misunderstanding.


男爵府

積分: 7329


51#
發表於 12-10-24 11:00 |只看該作者
回覆 Charlotte_mom 的帖子

同埋一齊住咗十年, 你會走得到咁好!


侯爵府

積分: 21859


52#
發表於 12-10-24 11:17 |只看該作者
回覆 Wow321 的帖子

天捱倫落人.

點評

doggiemama01  對呀~  發表於 12-10-24 16:02
Wow321  只有過來人先會明白嗰d痛苦!  發表於 12-10-24 11:30


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 12-10-24 11:18 |只看該作者

引用:Quote:fanny3315+發表於+12-10-24+10:15+你

原帖由 alphabetagamma 於 12-10-24 發表
老實講, 咁多姨媽姑姐, 3姑6婆, 金蘭姐妹咁多聲氣, 唔係奶奶呻或講, 我估無人會咁多事會開口叫老公陪奶奶住 ...
咁都係等你老公話事喇


水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


54#
發表於 12-10-24 11:23 |只看該作者

回覆:係咪始終都要同奶奶住,有冇例外?

你想日日開片咪同住囉




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


55#
發表於 12-10-24 11:25 |只看該作者

回覆:係咪始終都要同奶奶住,有冇例外?

找中間點(近兩邊老人家), 每星期見兩/三次,再請埋工人。




大宅

積分: 1510


56#
發表於 12-10-24 11:28 |只看該作者
alphabetagamma 發表於 12-10-24 10:56
嘩....你好強, 住足16年, 辛苦了。
多謝你的提示, 我奶奶都有一半有公主病, 同老公未結婚前, 老公做家務多, ...
你奶奶同我個奶奶都有共同嘅特質,又係要話事,連個廚櫃裏面嘅碟點放,房裏面d野點擺都要管,救命!我未嫁之前,佢都對我好客氣㗎,同住之後就係另外一個樣!佢仲要講到明點都唔同得大伯大嫂住,話唔夾佢哋,我同c6
就慣佢,所以,我係以過來人嘅經驗,提你一定要死守度防線,我當日年少無知,就係見佢一個人住,又好似冇乜野咁,所以先同佢住,點知就中伏,真係後悔莫及喇!

點評

doggiemama01  情況同你好似, 真係好有中伏既感覺! 而且我地太就99; 佢就咩都老奉...  發表於 12-10-24 16:33
SkyTracy  講得岩,一定要死守度防線!!  發表於 12-10-24 16:24
alphabetagamma  一定要死守度防線  發表於 12-10-24 11:43


大宅

積分: 1510


57#
發表於 12-10-24 11:33 |只看該作者
music0503 發表於 12-10-24 10:58
我同你的經歷差不多, 不過她仍健在, 只係請左工人搬去同樓的另一個單位, 係C6 的兄弟姊妹小數服從多數的決 ...
如果佢唔係走咗,我仲同佢住緊,佢唔肯同個女(冇嫁),又唔肯同個大新抱住,係要同我住,救命!..... 不堪回首


男爵府

積分: 8011


58#
發表於 12-10-24 11:38 |只看該作者
你c6跟左媽咁多年,知道晒脾性
距都唔suggest 同住,你就唔好死充了
因為 結果遠遠超符自己所想..

點評

alphabetagamma  我在娘家一向好乖, 順得人, 家人間我唔抵得人會講我壞話.  發表於 12-10-24 11:44


侯爵府

積分: 21308


59#
發表於 12-10-24 11:46 |只看該作者

引用:如果要同佢地住一世,我會連老公都唔要,即

原帖由 B媽-Blue 於 12-10-24 發表
如果要同佢地住一世,我會連老公都唔要,即刻離婚!
我都係


禁止訪問

積分: 42056


60#
發表於 12-10-24 11:48 |只看該作者

回覆:係咪始終都要同奶奶住,有冇例外?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo