自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   2


子爵府

積分: 10074


41#
發表於 12-10-25 11:29 |只看該作者
唔使自己出錢做人情,話之佢,佢鐘意點就點

如果飲果日,你c6得閒,或相就到時間,你去飲有乜問題,
c6唔識湊咩,搵黎講,唔好講去飲,吊頸都要呌下氣,唔通出去
同朋友飲下野,release下,又唔得咩

點評

alphabetagamma  對, 始終都要步出第一步, 湊湊下就識, 唔學咪唔識.  發表於 12-10-25 11:37


侯爵府

積分: 23459

2025勳章蛇年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 夏天玩到顛 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 12-10-25 11:30 |只看該作者
樓主老公EQ好低. 個仔兩個都有份.
既然小朋友仲病緊, 咪一早決定唔去, 但到時同阿媽話小朋友病行唔開囉.
有小朋友大家都明架.


侯爵府

積分: 21610

虎到金來勳章 減齡達人勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


43#
發表於 12-10-25 11:31 |只看該作者
回覆 tobytang 的帖子

屋企無圍欄網床果d呀...所以先要跟得貼~~


男爵府

積分: 9569


44#
發表於 12-10-25 11:32 |只看該作者
放bb係bb床咪行得開囉, 唔明点解唔得, 不過我係你, 根本一早推呀媽, 比夠人情仲想点姐, 唔得閒唔比架, 有咩好嬲, 佢嬲佢既事.



若不是耶和華建造房屋,建造的人就枉然勞力;若不是耶和華看守城池,看守的人就枉然警醒。詩篇127:1


子爵府

積分: 13389


45#
發表於 12-10-25 11:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gemiling+於+12-10-25+發表雖

原帖由 yingying124 於 12-10-25 發表
Agree!
如果係我,我都唔會去飲!



水晶宮

積分: 72641


46#
發表於 12-10-25 11:33 |只看該作者
我覺得你老公好過份﹗離婚呢D話唔係亂講,同埋,個BB佢都有份,一晚啫駛唔駛咁發脾氣。
佢唔去你就預左啦...正如99果邊咁既情況你都唔會去啦..
你咪話佢要睇BB/工作囉...

不過我係你,一來當孝順都會跟阿媽去..二來唔可以俾你老公惡哂
你都識講你媽好要面啦....
有個女陪出陪入好有面架....當去食餐飯囉..

點評

wonderlulu  咁少事就要生要死咁,真係湊佢仲煩過阿B  發表於 12-10-25 14:59


子爵府

積分: 14773


47#
發表於 12-10-25 11:33 |只看該作者

回覆:好無助.手心又係肉手背又係肉,有人可以幫幫我嗎?

可唔可以同你老公倒轉,佢代你去,你湊仔




侯爵府

積分: 21610

虎到金來勳章 減齡達人勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


48#
發表於 12-10-25 11:34 |只看該作者
放係床唔得,佢見唔到人會大叫...一定事旦有個要見到先得~~人情係我阿媽幫我俾埋,佢自己講,我話唔駛,佢堅持~~


珍珠宮

積分: 44373


49#
發表於 12-10-25 11:34 |只看該作者

引用:如果一早可以話唔去既我就講左啦,駛咩而家

原帖由 miriamfans 於 12-10-25 發表
如果一早可以話唔去既我就講左啦,駛咩而家咁煩者??我依個中間人,去又死唔去又死......只不過用老公開ot個藉 ...
如果想易d推唔想煩,就當日放工打比阿媽,話老公唔係咁舒服,要返去睇仔。。。

而且,你老公的確係更年期呀!



輸入搜索內容


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


50#
發表於 12-10-25 11:34 |只看該作者
唔怪得你C6嬲.

我睇一樣野!!! 帖都冇張.我當冇需要去. 收帖咪去囉!!! 你C6某情度上係講得啱GA.

不過算啦.. 事已過去. 冇謂為咗D冇謂人傷夫妻感情., 唔值得!!!
見你一獲打你一獲


侯爵府

積分: 21610

虎到金來勳章 減齡達人勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


51#
發表於 12-10-25 11:37 |只看該作者
02413124 發表於 12-10-25 11:33
可唔可以同你老公倒轉,佢代你去,你湊仔

唔好玩啦,無可能~~佢仲更加39唔識7啦~~


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


52#
發表於 12-10-25 11:37 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 12-10-25 10:40
回覆 miriamfans 的帖子

我覺得你 c6 好幼稚,個仔睇一晚都攪唔掂?

雖然我都比較偏向樓主老公想法, 不過佢呢d說話太難聽太過份, 老實講, 佢嘅論點太牽強, 佢可以老實話唔鍾意你去, 因為無帖, 同佢地又唔熟..., 但唔好話一晚都睇唔掂個仔, 有無攪錯, 個仔都有11個月大啦, 仲話將來離婚會攞出來講, 痴線, 係唔係男人黎, 剷爆佢


男爵府

積分: 5252


53#
發表於 12-10-25 11:39 |只看該作者
根本你c6就好唔滿意你去飲,所以咁多籍口,如果你覺得陪亞媽冇唔啱,咪照去飲囉,問清楚你c6係咪湊唔掂,係你就搵人湊or帶埋個B去,唔好俾佢食住,我覺得佢都唔識體諒你,郁下就講離婚,不過聽你語氣,你都好就你C6架啦,唉.做人好難盡如人意架啦,一定要自己衝量輕重.


子爵府

積分: 12194


54#
發表於 12-10-25 11:39 |只看該作者
你老公都幾唔尊重你屋企人, 寫個名有幾難 ? 仲有, 照顧bb 幾個鐘都唔得, 係咁即係佢從來都唔自己去街? 永遠都一齊照顧bb先 ?


水晶宮

積分: 73584

BK Milk勳章


55#
發表於 12-10-25 11:41 |只看該作者

回覆:好無助.手心又係肉手背又係肉,有人可以幫幫我嗎?

你c6好吾掂
乜個老婆去邊都要佢管
仲要去飲吾係去玩
話曬都係親戚
未見過咪可以見下
仲要外母開口要都吾好去?
比我會叫佢收聲
完全冇尊重個老婆同外家

我c6間吾中都會湊仔
辛苦都要架
吾係湊下仔都叫辛苦下WA

個老婆又吾係工人
個b大家都有份
個老婆都要透下氣架
去飲咪當個老婆放下假LAW
最怕男人咁自私




侯爵府

積分: 21610

虎到金來勳章 減齡達人勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


56#
發表於 12-10-25 11:41 |只看該作者
faymi 發表於 12-10-25 11:39
你老公都幾唔尊重你屋企人, 寫個名有幾難 ? 仲有, 照顧bb 幾個鐘都唔得, 係咁即係佢從來都唔自己去街? 永遠 ...

咁來以來,未試過自己去街,1係2個人去,1係叫6299幫手~~


象牙宮

積分: 227995

2024年龍年勳章


57#
發表於 12-10-25 11:41 |只看該作者
miriamfans 發表於 12-10-25 11:34
放係床唔得,佢見唔到人會大叫...一定事旦有個要見到先得~~人情係我阿媽幫我俾埋,佢自己講,我話唔駛,佢堅持~ ...

如果你真系唔去,俾返人情錢你阿媽

甘企條氣都順 d...


伯爵府

積分: 17745

2018復活節勳章 熱血金章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


58#
發表於 12-10-25 11:45 |只看該作者
我以為你個b 好細 (new born 或2, 3個月)

我女1歲時, 我公司要我出trip 2 weeks, 咪又係佢同工人, 工人放假, 全日要睇女
個女而家7歲

好心啦, 男人老狗, 咁樣話個老婆

你反客為主, 喊哂同你阿娘講 去唔到, 叫佢自己問你老公, 跟手收線

之後再同你老公再教育啦
「政治乃眾人之事」-- 國父孫中山先生


禁止訪問

積分: 81803


59#
發表於 12-10-25 11:45 |只看該作者

回覆:好無助.手心又係肉手背又係肉,有人可以幫幫我嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 73584

BK Milk勳章


60#
發表於 12-10-25 11:46 |只看該作者

引用:回覆+tobytang+的帖子 屋企無圍欄網床果d

原帖由 miriamfans 於 12-10-25 發表
回覆 tobytang 的帖子

屋企無圍欄網床果d呀...所以先要跟得貼~~
我都冇架
有咩問題
bb床有LA掛
姐女人自己湊就OK
男人就搞吾掂
好多人都係咁湊架LA



點評

wonderlulu  咪係,係能力不足定係智慧不足?  發表於 12-10-25 15:02

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo