興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 3824


41#
發表於 12-10-26 19:30 |只看該作者

引用:Jam+一下先! Yeah+yeah+yeah!!+食返一個星

原帖由 evahui619 於 12-10-26 發表
Jam 一下先!
Yeah yeah yeah!! 食返一個星期牛肉終於捐到血!等待中
我都好想捐血,不過超怕打針,咁耐以嚟捐過1次咁大把……mouth:


瑪瑙宮

積分: 134334


42#
發表於 12-10-26 20:21 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-26 19:30
我都好想捐血,不過超怕打針,咁耐以嚟捐過1次咁大把……

咁你就要開始 TRAIN 下自己喇,
大左肚就成日要打針啦, 抽血啦,
你要習慣下架喇, 而家就由捐血開始.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


大宅

積分: 3824


43#
發表於 12-10-26 20:33 |只看該作者

引用:Quote:我都好想捐血,不過超怕打針,咁耐以

原帖由 moonlight9198 於 12-10-26 發表
咁你就要開始 TRAIN 下自己喇,
大左肚就成日要打針啦, 抽血啦,
你要習慣下架喇, 而家就由捐血開始.
唔係啩……mouth:

點評

moonlight9198  呃你做乜 ??  發表於 12-10-26 21:19


水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


44#
發表於 12-10-26 20:58 |只看該作者

引用:Quote:咁你就要開始+TRAIN+下自己喇,+大左

原帖由 CCKI 於 12-10-26 發表
唔係啩……
果時我大肚成日被抽血

點評

moonlight9198  me too.  發表於 12-10-26 21:18

同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地


禁止訪問

積分: 24499


45#
發表於 12-10-26 21:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 134334


46#
發表於 12-10-26 22:21 |只看該作者





一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


水晶宮

積分: 67215


47#
發表於 12-10-26 23:41 |只看該作者
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


大宅

積分: 4058


48#
發表於 12-10-27 00:46 |只看該作者
又係我大遲到大王!

想問下大家芋頭發咗芽仲食唔食得架?

點評

moonlight9198  NO LA.  發表於 12-10-27 06:37


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


49#
發表於 12-10-27 05:12 |只看該作者
disneyole 發表於 12-10-27 00:46
又係我大遲到大王!

想問下大家芋頭發咗芽仲食唔食得架?
我仲遲過你

唔好食啦!

點評

disneyole  Haha, 有心唔怕遲  發表於 12-10-28 07:06


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


50#
發表於 12-10-27 05:16 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-26 19:30
我都好想捐血,不過超怕打針,咁耐以嚟捐過1次咁大把……
我同你一樣~~~ 超怕打針

細個曾經train 到唔怕, 有次本住好心, 俾大學抽血做研究, 個義工插左支針入去了下了下, 我叫佢蚊番出黎再插過, 佢唔肯, 老公嗌停佢, 叫隔離個義工幫我抽, 果個黑鬼婆
了左3 次先話搵到血管... 我瘀左1 個月有多, 從此我又怕左打針喇 mouth:


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


51#
發表於 12-10-27 06:00 |只看該作者
尼古丁 發表於 12-10-26 21:59
上年我第一次捐血就泌唔出, 姑娘叫我出力但都係冇血!

各位係咪都去捐下血啦, 知自己血形係咪好少人有
我同c6 一樣血型, 好common. 同佢講, 我要偷食都要問下個人同唔同血型, 否則好易穿煲

BB越大越似EX-BF, 唔通......
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=6041875&fromuid=96365


大宅

積分: 3824


52#
發表於 12-10-27 09:12 |只看該作者

引用:Quote:我都好想捐血,不過超怕打針,咁耐以

原帖由 sfmeow 於 12-10-27 發表
我同你一樣~~~ 超怕打針

細個曾經train 到唔怕, 有次本住好心, 俾大學抽血做研究, 個義工插左支 ...
不過我追post時見你哋講過捐血好大功德,所以都想定期去捐吓~


大宅

積分: 3824


53#
發表於 12-10-27 09:13 |只看該作者

回覆:聽佛理同睇鬼怪事及講夢既朋友請入黎啦,一齊講一齊聽! (33)

早晨呀,起身整餅lu~


水晶宮

積分: 67215


54#
發表於 12-10-27 09:16 |只看該作者
早呀
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


男爵府

積分: 7118

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


55#
發表於 12-10-27 09:25 |只看該作者

回覆:聽佛理同睇鬼怪事及講夢既朋友請入黎啦,一齊講一齊聽! (33)

Morning JM!!!
捐完後到今朝起身超頭暈...
紅十字會姑娘超pro...我次次都係一針OK啦!



點評

moonlight9198    發表於 12-10-27 09:27


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


56#
發表於 12-10-27 09:27 |只看該作者

回覆:聽佛理同睇鬼怪事及講夢既朋友請入黎啦,一齊講一齊聽! (33)

早晨呀




瑪瑙宮

積分: 134334


57#
發表於 12-10-27 09:28 |只看該作者
《六祖惠能大師語》:
常生清淨心,定中而有慧;
于境上無心,慧中而有定;
定慧等無先,雙修自心正。





一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


58#
發表於 12-10-27 09:29 |只看該作者
《聖嚴法師法語》
不能因為要包容人而變成濫好人、
變成鄉愿或沒有原則的人,
對任何事都唯唯諾諾,什麼都好。
事情是要以智慧來處理的。
⋯⋯
智慧就是包含常情與常理。
常情、常理該怎麼做,
就依照常情、常理去做。






一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


59#
發表於 12-10-27 09:31 |只看該作者

引用:Morning+JM!!! 捐完後到今朝起身超頭暈...

原帖由 evahui619 於 12-10-27 發表
Morning JM!!!
捐完後到今朝起身超頭暈...
紅十字會姑娘超pro...我次次都係一針OK啦!
頭暈唔好周圍走呀, 抖多d la. 我血管幼係難抽d 架




瑪瑙宮

積分: 134334


60#
發表於 12-10-27 09:32 |只看該作者






一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo