自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   2


伯爵府

積分: 15740


41#
發表於 12-10-27 22:33 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

一般情況下,我會主動行去買。但其實有時候賣旗果D人真係幾黑人憎,企係車站條樓梯度塞住叫人買旗,呢D我絕對唔買!




男爵府

積分: 6168

好媽媽勳章 畀面勳章


42#
發表於 12-10-27 22:35 |只看該作者

回覆:tracy668899 的帖子

佢啤住你還好…我女比人閙--->行開啦

[url][/url]


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 12-10-27 22:39 |只看該作者

引用:恕我個人直,如有不滿多多得罪了人地有唔買

原帖由 heichunmum 於 12-10-27 發表
恕我個人直,如有不滿多多得罪了人地有唔買嘅權利㗎,我一早起身都木口木面, ...
贊成~


侯爵府

積分: 23903


44#
發表於 12-10-27 22:43 |只看該作者

引用:今朝同阿仔做義工買旗......都唔明白D人可

原帖由 tracy668899 於 12-10-27 發表
今朝同阿仔做義工買旗......都唔明白D人可以,小朋友好有禮貌同你講 : 早晨, 先生/小姐 可唔可以幫手買支旗. ...
我個仔同我老公都好鐘意參加親子義工賣旗,其實咩人都有,唔睇呢個post都唔知原來而家咁多人對賣旗咁反感咁多猜忌,樓主,唔好放上心





大宅

積分: 2330


45#
發表於 12-10-27 22:50 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

今日同呀B行街,我地主動走去幫襯




男爵府

積分: 7435


46#
發表於 12-10-27 22:51 |只看該作者
我大概兩三年前去賣旗
果日係星期三早上,我好記得有位女士一路行一路有D不屑咁回應我:我唔會浪費我D錢係D咁既野到
個下真係眼都突,嘜有人咁講野嫁
但佢有佢自由,佢唔捐咪搵下家囉,唔駛太介意既


男爵府

積分: 9423


47#
發表於 12-10-27 22:51 |只看該作者
阿仔賣旗時,學校有派到一張工作紙係寫被拒絕既感受及如何面對。
賣之前,我都有心理輔導佢有些人會閃開,有些人會黑口黑臉,有些人會比一蚊,亦有些人會比10蚊。 要在別人角度想想。
或者果個哥哥天生惡形惡相,無問題㗎,咪問過第二個。
反而我鼓勵阿仔問D外國人,講下國語英語,預左比人拒絕,反而比佢練膽,而有時有意外驚喜。

點評

evashao    發表於 12-10-27 22:58


大宅

積分: 2165


48#
發表於 12-10-27 22:56 |只看該作者
heichunmum 發表於 12-10-27 21:48
恕我個人直,如有不滿多多得罪了人地有唔買嘅權利㗎,我一早起身都木口木面, ...

無錯!旗唔係人人會買,比著係我都唔會見人賣旗就比錢
但樓主呢個topic其實係講緊d人唔買旗仲要無禮貌。樓主,或者你覺得對方既態度令你小朋友難受或無所適從。但如果發生喺我身上,我反而覺得囝囝上左寶貴既一課!正如其他JM話齋:[一樣米養百樣人],比小朋友知道或感受到世事唔會盡如人意,唔係所有事或物都係相輔相成都唔係一件壞事。早d比佢接觸到呢類人,總好過出黎社會後先發覺有呢類人!至少見識過,挫敗感都無咁強烈!我唔介意小朋友遇到呢類人,我仲會想佢見一下添!因為我可以從中教佢[將心比己],佢領悟得到就自然唔會學習。
溫室長大既小朋友自然經唔起風浪,你又有無信心保證佢永遠唔會離開你既溫室

點評

lojo11    發表於 12-10-28 08:57
chunheimama  agree  發表於 12-10-27 23:18


水晶宮

積分: 59214


49#
發表於 12-10-27 22:58 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

我都好多年無買旗,真係太濫了。不過我唔會掂行掂過,我會笑笑口搖手表示唔買。如果係小朋友,更加會咁做。


王國長老

積分: 38614

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 王國長老 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


50#
發表於 12-10-27 22:58 |只看該作者
tracy668899 發表於 12-10-27 21:43
今朝同阿仔做義工買旗......都唔明白D人可以,小朋友好有禮貌同你講 : 早晨, 先生/小姐 可唔可以幫手買支旗. ...
我今日都有帶阿仔去賣旗,有D直行直過,
阿仔都會問: 點解佢唔買0既?

我都有解釋話: 我地儘好自己本份就得喇, 呢個唔買就留返個"多謝", 俾多個下一個啦
小朋友, 其實俾D挫敗感佢都係好事呢,
等佢地唔好以為樣樣0野都係必然,
呢D經驗真係書本永遠都俾唔到架

BTW, 我都想講,
其實仲有好多有心人架,
特別老人家!!!

見我仔幫手,
有個婆婆仲特登回頭送包糖俾佢
執仔之手 與仔偕老


伯爵府

積分: 19444


51#
發表於 12-10-27 23:04 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

講真一句,以家賣旗太多負面新聞,之前報導好容易申請做志願團體,所以好多人都用呢個途徑賺錢,所以我都唔理係邊個賣旗都好,遇到一d唔係好熟既團體,我情願唔買,唔想做左幫凶!反而會真係將d錢捐去熟識既團體,所以如果d人唔買旗,唔一定係因為個几蚊同無禮貌的。




大宅

積分: 4372

畀面勳章


52#
發表於 12-10-27 23:10 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

只怪宜家太多奇怪机構買旗囉, 早前我同個女見旗就買, 叫做幫下人,之後原來跟本晤係慈善機構, 係公司就真, 其中一間係幫基督教dvd, 跟本完全無講善款有咩用, 似夾錢出糧就真


大宅

積分: 1686


53#
發表於 12-10-27 23:11 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

其實好唔明點解要個細路賣旗囉,仲要有時唔知咩嘢機構,好心啲家長唔好再為咗啲乜乜證明/證書,逼個細路weekend晨早起身去賣旗啦唔該(不喜勿插):;pppp:




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


54#
發表於 12-10-27 23:15 |只看該作者
咖央 發表於 12-10-27 22:00
我諗唔止而家啲人,十多二十年前都係咁,我同學比個外國人好無禮貌咁問what do you want
...
我0係外國住左十幾年, 未見過咁樣賣旗籌款架, 外國人唔知做咩都唔奇.


禁止訪問

積分: 2670


55#
發表於 12-10-27 23:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6786

畀面勳章


56#
發表於 12-10-27 23:19 |只看該作者

回覆:tracy668899 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13767


57#
發表於 12-10-27 23:23 |只看該作者
D人黑口黑面有好多原因ge,唔駛深究
同埋唔係賣旗做善事就個個都好歡迎架嘛~~

有d人可能無散紙覺得唔好意思 所以避開你去
有d趕住返工,有d拎住一袋二袋
有d睬你都傻 人生百態 唔需要太拘泥係佢地既態度

最緊要自己比多d笑容 比d禮貌 最好自己要做既野就得喇:)

點評

lojo11    發表於 12-10-28 08:58


伯爵府

積分: 16074


58#
發表於 12-10-27 23:26 |只看該作者
下次唔買旗,真係怕俾人背後話我冇禮貌!
趕時間我真係會冇咩表情行過,
有時知道自己冇coins,我只會用手示意唔買就行過...
有時明明我已經買左,又有人approach我,我會好普通咁講句"唔使","已經買左"...

我唔係24小時customer service上身...唔會成日笑住解釋點解我唔買...


翡翠宮

積分: 82093

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


59#
發表於 12-10-27 23:28 |只看該作者
如果係有野派 , 包保個個見到你都笑口 XX , 好現實 GA


子爵府

積分: 11501


60#
發表於 12-10-27 23:32 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

家下d𣄃賣得太濫,我都會揀黎買,不過通常微笑擰擰頭。




首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo