夫婦情感

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33622

大廚勳章 陪月勳章


41#
發表於 12-10-29 18:21 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去?!!! (嬲爆!)

玩大佢,出發嗰日玩失蹤!




珍珠宮

積分: 42545


42#
發表於 12-10-29 18:24 |只看該作者
BoBo.F 發表於 12-10-29 17:04
地方係我話事。佢想帶埋兩老去玩下喎,個兩老好少坐飛機,鄉下人。
地點是你決定,所以你應該選擇以玩激流、潛水、跳降傘為主的節目。當然最好是騎駱駝橫越沙漠、行1000級樓梯上山的地方啦!明白嗎?


大宅

積分: 2977


43#
發表於 12-10-29 18:27 |只看該作者

引用:「佢話決定左就係咁,叫我唔好嘈」你嫁咗佢

原帖由 安妮b 於 12-10-29 發表
「佢話決定左就係咁,叫我唔好嘈」
你嫁咗佢, 呢世可能就要聽佢不斷講呢句說話 ...
一定,未嫁都咁,以後一定更加




伯爵府

積分: 18397

熱血勳章


44#
發表於 12-10-29 18:29 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去

你C6可能係好孝顺,不過無乜腦咯!



禁止訪問

積分: 1477


45#
發表於 12-10-29 18:32 |只看該作者

引用:一係叫埋你自己父母去...........反正都己

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 169653


46#
發表於 12-10-29 18:33 |只看該作者

引用:我未來c6話渡蜜月同埋佢老豆老母去,我話唔

原帖由 BoBo.F 於 12-10-29 發表
我未來c6話渡蜜月同埋佢老豆老母去,我話唔制,佢話決定左就係咁,叫我唔好嘈。呀~~~~~嗚~~~~~~~



...
Chi ma gun,咪嫁!




大宅

積分: 4063


47#
發表於 12-10-29 18:34 |只看該作者

回覆:BoBo.F 的帖子

又會甘


複式洋房

積分: 424


48#
發表於 12-10-29 18:36 |只看該作者

回覆:BoBo.F 的帖子

有些事你覺得重要但他不覺得,你要讓他知道。舉個例,假設他喜歡切高達,有一日你把他的高達全送給人,他會有何感受?所以,他要明白,可能渡蜜月對他來說不重要,只不過是又一次旅行,但對你就非常重要,所以,因為你著緊,他也應該著緊!




大宅

積分: 3223


49#
發表於 12-10-29 18:37 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去

吓??度蜜月都帶埋老豆老母去??叫佢自己去飽佢!!:;pppp: 仲有佢咁樣唔經你商量就決定,我諗你嫁咗佢之後都無運行


珍珠宮

積分: 40237


50#
發表於 12-10-29 18:50 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去

唔好去,一拍兩散


大宅

積分: 1831


51#
發表於 12-10-29 18:54 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去?!!! (嬲爆!)

我接受唔到囉,寧願唔去!




大宅

積分: 3447


52#
發表於 12-10-29 18:58 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去

贊成要補去。


子爵府

積分: 11716


53#
發表於 12-10-29 18:59 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去

我去歐洲旅行結婚加honeymoon,想要個二人婚禮,浪漫兩星期。冇腦c6又多口叫兩老去觀禮。激到我嘔血!!!我話一齊去就唔鬼去!寧願蝕晒啲錢咩都唔搞!仲嗌左場交!後來梗係冇人跟去!!


別墅

積分: 891


54#
發表於 12-10-29 19:06 |只看該作者

引用:我去歐洲旅行結婚加honeymoon,想要個二人婚

原帖由 mimi26 於 12-10-29 發表
我去歐洲旅行結婚加honeymoon,想要個二人婚禮,浪漫兩星期。冇腦c6又多口叫兩老去觀禮。激到我嘔血!!!:c ...
最尾無人跟去?係你c6肯屈服定個兩老自己話唔去?我同佢嘈緊...




別墅

積分: 544


55#
發表於 12-10-29 19:06 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去?!!! (嬲爆!)

好呀,四個人一間房tim ! 洞房一齊tim !痴痴地!




珍珠宮

積分: 31496


56#
發表於 12-10-29 19:11 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去?!!! (嬲爆!)

你笑住同老公講:「好呀!無問題!不過同你父母去完,要再同我兩個人去多一次!」




珍珠宮

積分: 31496


57#
發表於 12-10-29 19:13 |只看該作者

引用:好呀,四個人一間房tim+!+洞房一齊tim+!痴

原帖由 jlshe2005 於 12-10-29 發表
好呀,四個人一間房tim ! 洞房一齊tim !痴痴地!
我都係咁諗,如果老公話一齊去,酒店就book 四人套房!睇下佢點洞房




別墅

積分: 891


58#
發表於 12-10-29 19:13 |只看該作者

引用:你笑住同老公講:「好呀!無問題!不過同你

原帖由 Lovelovebear 於 12-10-29 發表
你笑住同老公講:「好呀!無問題!不過同你父母去完,要再同我兩個人去多一次!」



...
呢個唔work,反口容易




大宅

積分: 4117


59#
發表於 12-10-29 19:15 |只看該作者
佢地一家三口去飽佢


男爵府

積分: 5979


60#
發表於 12-10-29 20:04 |只看該作者

回覆:BoBo.F 的帖子

咁咪叫埋外父外母一齊6人行囉




首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo