自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1982


41#
發表於 12-10-30 08:41 |只看該作者

回覆:明火爐好,定電磁爐好?

唔在乎錢,就明火好。慳錢就電磁爐。


水晶宮

積分: 59747

畀面勳章


42#
發表於 12-10-30 08:42 |只看該作者
電磁爐


子爵府

積分: 10649


43#
發表於 12-10-30 08:43 |只看該作者

回覆:明火爐好,定電磁爐好?

電磁爐




子爵府

積分: 12474

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 12-10-30 08:47 |只看該作者

回覆:明火爐好,定電磁爐好?

兩樣都要有因為電磁爐煲湯快滾,明火炒餸好味d





水晶宮

積分: 59166


45#
發表於 12-10-30 09:02 |只看該作者
電磁爐
好怕火..
而且又熱..
電磁爐可set timer, 煮乜都方便,
而且宜家煲湯都用有壓力既,
所以無火 都係咁煲。


男爵府

積分: 8097


46#
發表於 12-10-30 10:10 |只看該作者

回覆:明火爐好,定電磁爐好?

電磁lo,有時雙手炒餸個wok 會走



男爵府

積分: 6393


47#
發表於 12-10-30 10:51 |只看該作者
之前用開明火, 之後去o左外國只有電磁爐, 開頭唔慣, 不過覺得安全d..
返o左hkl, 變返明火, 因為間屋本身有...但我而家會prefer電磁爐now


侯爵府

積分: 20083

親子王國15週年勳章


48#
發表於 12-10-30 11:17 |只看該作者
搬屋後用左年幾電磁爐,煲水快,煮瀉左又易清潔,爐面可放野,廚房唔熱,啲油無彈得咁勁,可較時間制,用左無後悔。

但都有唔及明火既地方,尤其係用鑊 (有些平底 for 電磁的鑊),鑊邊會唔夠熱,要勁好鑊氣,真係會唔夠明火,不過自己只係家常小菜,炒野都唔會煮要鑊氣 (因為點都唔夠街外好,不如出街食),普通一日三餐應付到無問題。

至於話啲餸煮完唔夠用明火保温,我覺得同用咩煲都有關係,我發覺外國煲係十分適合用電磁,因為佢地質地係儲熱,而且個底平面大,唔似鑊咁要持續大火去整熱個煲~~~如果用鑄鐵煲/不秀鋼煲/高速煲多,用電磁爐係十分適合


伯爵府

積分: 18474


49#
發表於 12-10-30 11:40 |只看該作者

回覆:明火爐好,定電磁爐好?

明火


公爵府

積分: 26748

醒目開學勳章 畀面勳章


50#
發表於 12-10-30 16:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+3b+於+12-10-29+發表有冇一些

原帖由 toyocat 於 12-10-29 發表
屋企原本3頭平面煤氣爐,因要換,但要就啱原本個窿,千辛萬苦揾到一個包括1煤氣2電爐的平面爐,我覺得各有 ...
是什麼牌子? 開始教阿囝自己煮麵食,如果用明火的話,驚佢唔識開掣會漏煤氣,所以想揾兩種都有的爐頭。




子爵府

積分: 12443

好媽媽勳章


51#
發表於 12-10-30 16:32 |只看該作者

回覆:明火爐好,定電磁爐好?

電磁爐好!


侯爵府

積分: 23369


52#
發表於 12-10-30 16:33 |只看該作者

回覆:Doobi 的帖子

明火好


男爵府

積分: 7740


53#
發表於 12-10-30 16:47 |只看該作者

回覆:明火爐好,定電磁爐好?

我用咗幾年電磁爐




瑪瑙宮

積分: 149850

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


54#
發表於 12-10-30 16:52 |只看該作者
一向都是明火煮食, 除左打邊爐


禁止訪問

積分: 8045


55#
發表於 12-10-30 16:59 |只看該作者

引用:什麼都好,不要買rasonic電磁爐+=+我以前那

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25161

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


56#
發表於 12-10-30 17:00 |只看該作者
3b 發表於 12-10-30 16:30
是什麼牌子? 開始教阿囝自己煮麵食,如果用明火的話,驚佢唔識開掣會漏煤氣,所以想揾兩種都有的爐頭。



...
CRISTAL, 用了四年無壞過。你上網睇下,而家好似平左。有一樣注意,要用30A電力,一般插電位係唔得。我當時買左先知,唯有用多幾百蚊在柜底外置插蘇位。


男爵府

積分: 6565


57#
發表於 12-10-30 17:02 |只看該作者

回覆:Doobi 的帖子

明火好




侯爵府

積分: 23395


58#
發表於 12-10-30 17:03 |只看該作者
娘家用開明火,而家自己屋企用電磁爐,
煮野食就覺得明火好D,易掌握好多
但清潔就電磁爐方便


珍珠宮

積分: 30512

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


59#
發表於 12-10-30 17:04 |只看該作者

回覆:明火爐好,定電磁爐好?

明火,c6話有獲氣。。電磁爐又真係好似爭d


子爵府

積分: 13118

爸B勳章


60#
發表於 12-10-30 17:06 |只看該作者
我兩樣都有用架!
My child, you hold the whole of my heart in your small hands

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo