自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


男爵府

積分: 7710


41#
發表於 12-10-30 23:20 |只看該作者

回覆:有人開緊冷氣嗎?

廳同房都有開




伯爵府

積分: 17171

醒目開學勳章 畀面勳章


42#
發表於 12-10-30 23:20 |只看該作者


侯爵府

積分: 24828


43#
發表於 12-10-30 23:21 |只看該作者

引用: 我無

原帖由 yuyumon 於 12-10-30 發表
我無
me




水晶宮

積分: 69396

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 12-10-30 23:24 |只看該作者
我有呀

我們都以為,很努力去做,就可以做好一件事。但原來我們是很用力地,去做錯一件事。


男爵府

積分: 8582

馬年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章


45#
發表於 12-10-30 23:24 |只看該作者




侯爵府

積分: 24390


46#
發表於 12-10-30 23:24 |只看該作者

回覆:有人開緊冷氣嗎?

因為我怕潮濕...




子爵府

積分: 10236


47#
發表於 12-10-30 23:24 |只看該作者

回覆:有人開緊冷氣嗎

今日無開了,好涼




伯爵府

積分: 19475

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 12-10-30 23:24 |只看該作者

回覆:有人開緊冷氣嗎

仲開緊, 因落雨, 開唔到 窗

抱怨只會使人發瘋,
報恩才會使人發奮 ❣


禁止訪問

積分: 67964


49#
發表於 12-10-30 23:24 |只看該作者

回覆:有人開緊冷氣嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19621


50#
發表於 12-10-30 23:25 |只看該作者

引用:想開,+因為落雨,+好濕好局,+唔舒服

原帖由 小可愛11 於 12-10-30 發表
想開, 因為落雨, 好濕好局, 唔舒服
我已經冇開成個月,反而今晚要開,好濕好焗




水晶宮

積分: 61357

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 陪月勳章


51#
發表於 12-10-30 23:26 |只看該作者

回覆:有人開緊冷氣嗎?

有開,都係因為bb出汗




大宅

積分: 2206


52#
發表於 12-10-30 23:26 |只看該作者
無開


男爵府

積分: 6643


53#
發表於 12-10-30 23:26 |只看該作者

回覆:有人開緊冷氣嗎

今晚好清涼,唔駛開冷氣,感覺好舒服。


大宅

積分: 3122


54#
發表於 12-10-30 23:26 |只看該作者

回覆:有人開緊冷氣嗎

有。一家三口怕熱


男爵府

積分: 8457


55#
發表於 12-10-30 23:28 |只看該作者

回覆:有人開緊冷氣嗎?

間房完全唔入風,焗開




水晶宮

積分: 64465

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


56#
發表於 12-10-30 23:29 |只看該作者
我呢度勁大風,好鬼凍,著長衫長褲加件外套,死未!


伯爵府

積分: 16699

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 12-10-30 23:30 |只看該作者

回覆:有人開緊冷氣嗎

無開冷氣我都覺得涼
但係個囡出晒汗就開風扇mouth:


珍珠宮

積分: 32556


58#
發表於 12-10-30 23:31 |只看該作者

回覆:yuyumon 的帖子

No la, d風吹到個人好寒




伯爵府

積分: 19132

2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


59#
發表於 12-10-30 23:32 |只看該作者

引用:+我無

原帖由 yuyumon 於 12-10-30 發表
我無
終於冇




公爵府

積分: 26863

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章


60#
發表於 12-10-30 23:33 |只看該作者
有你 我可以坐擁天下,沒你 我的世界依然偉大!

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo