自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 47280


41#
發表於 12-11-2 12:15 |只看該作者
大駡....oh no


子爵府

積分: 12452

畀面勳章


42#
發表於 12-11-2 12:17 |只看該作者

回覆:超級無口德中醫

"gut"吓你就叫破口大罵同侮辱


子爵府

積分: 14102


43#
發表於 12-11-2 12:18 |只看該作者

回覆:超級無口德中醫

我睇集團式西醫都會俾醫生鬧啦
更何況自己生意既中醫
鬧你係想你深刻啲有咩唔可以亂做
而家睇醫生都要講servicemouth:




象牙宮

積分: 227934

2024年龍年勳章


44#
發表於 12-11-2 12:18 |只看該作者
bing-jing 發表於 12-11-2 12:09
里廣珍呀 ?? 我可以比佢咭片里喎

韃里個朵,會唔會俾阿叔趕走架?




禁止訪問

積分: 13367


45#
發表於 12-11-2 12:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 111976


46#
發表於 12-11-2 12:25 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 12-11-2 12:18
韃里個朵,會唔會俾阿叔趕走架?

點會啫 ............


.................因爲人哋連籌都唔會比里

點評

Sumyeema1    發表於 12-11-2 12:27


禁止訪問

積分: 13367


47#
發表於 12-11-2 12:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4549


48#
發表於 12-11-2 12:42 |只看該作者
吉叔係甘,有D人重複問問題講時又唔聽.我本人覺得好,不過診金就貴.
他講有咳很多生果都不可以食.


水晶宮

積分: 63046

畀面勳章


49#
發表於 12-11-2 13:37 |只看該作者

回覆:超級無口德中醫

好多老一派中醫,尤其係祖傳、拜師學懂中醫的,唔建議病人食生果
其實雪梨唔係藥,而且多食傷脾!
雪梨最好係燉川貝,將雪梨(保持成個梨形,唔好切件)去皮去芯,去芯個位留空,備用。
川貝整碎,雪梨放入燉盅,將川貝碎、少少南杏同蜂蜜放入雪梨中間,加清水加蓋,隔水燉2小時!
飲湯食埋梨,對肺燥引起的乾咳,好有效!寒痰咳、傷風咳、容易肚疴、糖尿病人忌食!


子爵府

積分: 14622

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


50#
發表於 12-11-2 13:53 |只看該作者
bamama 發表於 12-11-2 11:44
Sorry, 我做唔到。你可以話我無中醫,藥材常識,但唔可以侮辱人。你有料,更應去教人,指出錯處,讓更多人 ...

呢個世界咩人都有, 唔使太介懷, 佢只係妳一生人裡面要見幾粒鐘的人, 無謂動氣~~~

醫好仔女咪得lor


複式洋房

積分: 256


51#
發表於 12-11-2 14:06 |只看該作者

引用:好多老一派中醫,尤其係祖傳、拜師學懂中醫

原帖由 701003 於 12-11-02 發表
好多老一派中醫,尤其係祖傳、拜師學懂中醫的,唔建議病人食生果
其實雪梨唔係藥,而且多食傷脾!
...
的痰青黄色晤吃得川贝




瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


52#
發表於 12-11-2 14:09 |只看該作者
cathy-tse 發表於 12-11-2 10:47
妳再去佢篤妳一定有因由!佢出名串爆呀!但佢對我和女兒非常好!更多謝吉嫂常常在神枱取個生果我女食!我會再寫 ...



你都有睇佢呀 我好多年前睇過佢一次


男爵府

積分: 5264


53#
發表於 12-11-2 14:15 |只看該作者

回覆:bamama 的帖子

唔好嬲啦!最重要小朋友好返,覺得唔開心咪唔好睇,我唔信得佢一個\"好\"中e!




男爵府

積分: 5264


54#
發表於 12-11-2 14:20 |只看該作者

回覆:bamama 的帖子

我支持你既睇法!




複式洋房

積分: 188


55#
發表於 12-11-2 14:30 |只看該作者
701003 發表於 12-11-2 13:37
好多老一派中醫,尤其係祖傳、拜師學懂中醫的,唔建議病人食生果
其實雪梨唔係藥,而且多食傷脾!
...

我只係提下都已經被指為零分媽咪 其實有關有咳食雪梨燉川月貝同食燉橙的說法有很多, 我都係本住家人的利益, 問下, 想清楚下姐...... 點解咁都要比人鬧?


子爵府

積分: 11913


56#
發表於 12-11-2 14:31 |只看該作者

回覆:超級無口德中醫

早幾年睇過佢兩次,可能佢d藥唔夾我,唔覺特別好,之後就無睇佢啦。診金又貴,又等餐死,份人又臭檔。




複式洋房

積分: 188


57#
發表於 12-11-2 14:34 |只看該作者
livewithhope 發表於 12-11-2 14:20
我支持你既睇法!

多謝你! 其實我都係唔開心想同人傾下姐. 而家好好多喇!


禁止訪問

積分: 24651


58#
發表於 12-11-2 14:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5264


59#
發表於 12-11-2 17:05 |只看該作者

回覆:bamama 的帖子

係零分媽咪就不會帶小朋友睇e生啦!公道自在人心!




水晶宮

積分: 72983

2024年龍年勳章


60#
發表於 12-11-2 17:06 |只看該作者
佢已經係 惡名遠播....
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo