自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 35332

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


41#
發表於 12-11-5 00:46 |只看該作者

回覆:w_love_J 的帖子

列個開支表來睇下,我地有位理財專家,大力大力,佢可能可以教你開源節流及培養儲錢習慣




珍珠宮

積分: 35332

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


42#
發表於 12-11-5 00:49 |只看該作者

回覆:Sansam 的帖子

因為以前雙糧是用來交稅的,所以假設預留一個月用來交稅




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


43#
發表於 12-11-5 00:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+caydenBB+於+12-11-04+發表交

原帖由 w_love_J 於 12-11-04 發表
唔少過7、8萬但都冇得洗咁先慘。你話自己洗1,2萬係咪唔得咁又冇話唔得架,不過洗大左慣左第二時個仔讀書時 ...
你俾家用同保險好多?普通咁洗真係冇乜可能搵咁多但得咁少用,我萬幾蚊人工都唔止得4千蚊用




伯爵府

積分: 16393


44#
發表於 12-11-5 01:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+blackpearl+於+12-11-04+發表

原帖由 w_love_J 於 12-11-05 發表
應該咁講,因為我份年薪有一大舊係bonus, 果part我地係唔會當佢係人工既一部分,如果唔係以為自己好有洗開 ...
咁你都唔係按事實咁計,只會令自己唔開心架喎 實情即是你個人年儲蓄 >四五十 萬,羨慕死人啦



大宅

積分: 1025


45#
發表於 12-11-5 08:44 |只看該作者

引用:又要交六位數字!!+唉,真係覺得又俾人打劫

原帖由 w_love_J 於 12-11-04 發表
又要交六位數字!! 唉,真係覺得又俾人打劫一獲。

其實個人真係好唔開心,但真係無地方可以宣洩, ...
妳都係搵到先交咁多姐!妳要供養佢地都可以申請佢地嘅免稅額啦!相比起好多香港人,妳已經好幸福了!


男爵府

積分: 8149


46#
發表於 12-11-5 09:05 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......






珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


47#
發表於 12-11-5 09:10 |只看該作者
w_love_J 發表於 12-11-4 23:48
唔少過7、8萬但都冇得洗咁先慘。你話自己洗1,2萬係咪唔得咁又冇話唔得架,不過洗大左慣左第二時個仔讀書時 ...

樓主真係人心不足
我交5位數字的稅, 都可以每月唔只洗 $4000 (唔代表我每個月真係花 $4000 咁多)

我人工更加少你一半以上


樓主你有能力供養父母, 請工人
如果你真係每月洗得咁少錢, 咁你要檢討下


男爵府

積分: 6707


48#
發表於 12-11-5 09:11 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

六位數,勁


男爵府

積分: 6993


49#
發表於 12-11-5 09:17 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

甘你要儲錢儲蓄,第日俾子女之用,甘又唔可以話你得4000用甘少,唔係你無得用,係你唔用住姐


男爵府

積分: 7932


50#
發表於 12-11-5 09:19 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

樓主

攰死人咩


水晶宮

積分: 57108


51#
發表於 12-11-5 09:24 |只看該作者
努力啦樓主


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


52#
發表於 12-11-5 09:35 |只看該作者
培根 發表於 12-11-5 09:17
甘你要儲錢儲蓄,第日俾子女之用,甘又唔可以話你得4000用甘少,唔係你無得用,係你唔用住姐

...

同意, 即係唔係無, 係樓主規定自己每個月洗4千蚊到, 咁你唔可以咁計喎, 話政府打劫你, 個個都話自己要儲錢唔想交稅都得啦, 你要交咁多即係你搵到啦, 唉....


侯爵府

積分: 22569

DHA勳章


53#
發表於 12-11-5 09:52 |只看該作者
搵到咁多
應該交喇


水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


54#
發表於 12-11-5 09:57 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

身分象徵黎架,如果我交5位數字稅,我真係開心刀黎吾切




公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 12-11-5 10:01 |只看該作者
本帖最後由 Phoebe_snufkin 於 12-11-5 10:02 編輯

hehe, 我都只係交過兩次稅, 最多個次都只係3位數字


男爵府

積分: 8438


56#
發表於 12-11-5 10:07 |只看該作者

引用:甘你要儲錢儲蓄,第日俾子女之用,甘又唔可以

原帖由 培根 於 12-11-05 發表
甘你要儲錢儲蓄,第日俾子女之用,甘又唔可以話你得4000用甘少,唔係你無得用,係你唔用住姐

...
佢想香港政府免佢稅,連lee筆錢都儲埋!難爲我d窮人,雖然唔洗交乜稅,曰曰要諗買咩餸最平,個個月連四蚊都冇得剩!如果有得揀,希望香港政府來打劫我!




侯爵府

積分: 24626

畀面勳章


57#
發表於 12-11-5 10:08 |只看該作者
sesebaby 發表於 12-11-4 20:35
如果仔仔今年出世,你上稅局網找一份表-申請暫緩稅!
你填上仔仔出生資料,就可以減少2012/2013年度預繳稅 ...

原來可以咁,
我想問下我細b黎緊1月先出世,
可唔可以咁做?


男爵府

積分: 8438


58#
發表於 12-11-5 10:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+w_love_J+於+12-11-04+發表唔

原帖由 李豆豆 於 12-11-05 發表
你俾家用同保險好多?普通咁洗真係冇乜可能搵咁多但得咁少用,我萬幾蚊人工都唔止得4千蚊用



...
樓主唔係冇錢洗,係想儲多d,最好晤洗交稅,儲多筆!




水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


59#
發表於 12-11-5 10:15 |只看該作者
千千萬萬 發表於 12-11-5 10:07
佢想香港政府免佢稅,連lee筆錢都儲埋!難爲我d窮人,雖然唔洗交乜稅,曰曰要諗買咩餸最平,個個月連四蚊都 ...

所以話有時D人真係人心不足蛇吞象


伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


60#
發表於 12-11-5 10:18 |只看該作者

引用:又要交六位數字!! 唉,真係覺得又俾人打劫

原帖由 w_love_J 於 12-11-04 發表
又要交六位數字!! 唉,真係覺得又俾人打劫一獲。

其實個人真係好唔開心,但真係無地方可以宣洩, ...
我好同情你。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo