自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


41#
發表於 12-11-16 12:07 |只看該作者
孵唔出架 d食用蛋多數無授精 就算有授精 雪過係孵唔出架


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


42#
發表於 12-11-16 12:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7504

畀面勳章


43#
發表於 12-11-16 12:38 |只看該作者
我記得多年前,女兒還是小學生,我買了幾個雞仔蛋準備煮食(當時還未有禁止買活家禽),我留了2,3個蛋給孩子看看雞仔嘅FU化過程,幾日後,其中有一隻雞仔破殼而出,女兒開心到不得了,因為那隻小雞只跟著她,每日都跟著女兒,連瞓覺都一起,但有一日,女兒起床後小雞不見了,找了後久,原來小雞因為女兒瞓得太甜把它厭死了,這件事令女兒傷心了好多天,但咁多年過去了,有時提起此事,又是一個美好嘅回憶.


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


44#
發表於 12-11-16 12:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9387


45#
發表於 12-11-16 12:42 |只看該作者

回覆:你地小朋友有冇試過哺蛋?

我自己試過




伯爵府

積分: 15536


46#
發表於 12-11-16 16:15 |只看該作者
其實好多叻既科學家都係有自閉, 就係因為佢地可以好專注去研究一樣野, 總好過周身刀無張利. 都係多得佢地, 至有今日咁文明進步既社會.

我地現在擁有的, 好多都係以前既夢想, 好多偉人不止空想, 還落手落腳去實現, 當中總受過冷言冷語, 最後成功了仍然被人當怪人.

每個小朋友都一定有d defect, 亦有比其他人優勝既地方.

我希望我既子女有性格, 有目標, 有脾氣....總好過一舊飯, 人地做乜佢就跟.

自問活到3張幾, 都不能做到人人喜歡我, 他只是小孩子吧, 我何止不會阻他發夢, 我希望和他一起發夢呢! (可惜我發夢都要顧住搵$)

一生人有幾多時間可以發夢? 大慨70%在童年.

不過俾著我, 都係少d俾囝囝見婆婆, 家和萬事興.


大宅

積分: 4173


47#
發表於 12-11-16 16:28 |只看該作者

回覆:你地小朋友有冇試過哺蛋

愛迪生細個都試過偷晒屋企d蛋再喱埋哺蛋 佢呀媽揾左佢勁耐所以話唔定你小朋友好似佢咁叻呢 唔好話佢蠢啦


男爵府

積分: 8042


48#
發表於 12-11-16 16:37 |只看該作者
我細個都玩過呀!
仲搵個盒小心裝住....仲用棉花圍住保暖驚佢唔夠暖fu 唔出雞仔~

我好似試過兩次...第一次無啦啦唔見左...(應該係我媽拎左)
第二次又fu 過...但又唔見左...跟住我走去問阿媽..
阿媽只答我....呢啲雞蛋係fu 唔出雞仔架!

從此我就無再試過...直至大個左....我就知原來食果啲雞蛋係無受精..所以乎唔出雞仔囉...


男爵府

積分: 8513

好媽媽勳章


49#
發表於 12-11-16 16:55 |只看該作者
回覆 dada~0w0~ 的帖子

咁你快D轉你仔黎我仔學校 ^^

點評

dada~0w0~  我冇銀兩讀國際學校wor~~~  發表於 12-11-16 17:26


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


50#
發表於 12-11-16 16:58 |只看該作者
dada~0w0~ 發表於 12-11-15 09:42
今朝我仔想哺蛋, 偷偷响雪櫃拎蛋, 點知失敗左.........
比我ma 訓話左一粒鐘, d 音波功令我頭好痛~ ...
我細個試過.............比亞媽鬧到嘔茄,
因為我諗住唔郁得架嘛,
郁咗會無效,
跟住.........忍唔住瀨咗尿......
跟住.........比亞娘打到開花....

嗰時好細咋 ....
但我娘成Q日提住啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo