自由講場

跳至

首頁
12345...20

尾頁
   30


伯爵府

積分: 17279

陪月勳章


41#
發表於 12-11-17 23:11 |只看該作者

引用:Quote:yan511229+發表於+12-11-17+23:06+可

原帖由 Samama 於 12-11-17 發表
中咗呀
唔好啦,我日日係果間買方包比bb架果間係最鬆軟架



希望明天會更好....


伯爵府

積分: 19987

虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


42#
發表於 12-11-17 23:13 |只看該作者

回覆:元朗區買既麵包中(發現異物)...疑似哺乳類動物枝爪 (18+慎入)

好似係老鼠腳


大宅

積分: 1556


43#
發表於 12-11-17 23:14 |只看該作者
死啦! 我住元朗成日買麵包做早餐, 可否詳告知萬二分感謝, 近唔近街市


伯爵府

積分: 17279

陪月勳章


44#
發表於 12-11-17 23:14 |只看該作者

引用:死啦!+我住元朗成日買麵包做早餐,+可否詳告

原帖由 christinekate 於 12-11-17 發表
死啦! 我住元朗成日買麵包做早餐, 可否詳告知萬二分感謝, 近唔近街市
前面開左




希望明天會更好....


子爵府

積分: 13195

畀面勳章


45#
發表於 12-11-17 23:15 |只看該作者
Samama 發表於 12-11-17 23:08
中咗呀
我成日係果度買方包架!因為佢d方包比寶x好食,又比美x/聖安x平....好嘔心呀!


男爵府

積分: 5536

BK Milk勳章


46#
發表於 12-11-17 23:16 |只看該作者
雞腳定老鼠腳??


水晶宮

積分: 62563

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 12-11-17 23:18 |只看該作者


公爵府

積分: 27536

環保接龍勳章


48#
發表於 12-11-17 23:19 |只看該作者

回覆:元朗區買既麵包中(發現異物)...疑似哺乳類動物枝爪 (18+慎入)

又係老鼠腳?


男爵府

積分: 8778


49#
發表於 12-11-17 23:19 |只看該作者
咩黎架


男爵府

積分: 7806

畀面勳章 BK Milk勳章


50#
發表於 12-11-17 23:21 |只看該作者

回覆:元朗區買既麵包中(發現異物)...疑似哺乳類動物枝爪 (18+慎入)

好恐怖呀


水晶宮

積分: 62563

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 12-11-17 23:21 |只看該作者


寶石宮

積分: 281776


52#
發表於 12-11-17 23:21 |只看該作者

引用:借問聲係咪冬姑亭對面,文記隔離個間呢?係

原帖由 debby501 於 12-11-17 發表
借問聲係咪冬姑亭對面,文記隔離個間呢?係咪同上次元朗版個位jm係同一單,定係兩件事呢?因為佢都好似係提 ...
同一單


伯爵府

積分: 17279

陪月勳章


53#
發表於 12-11-17 23:22 |只看該作者

引用:Quote:Samama+發表於+12-11-17+23:08+中咗

原帖由 yan511229 於 12-11-17 發表
我成日係果度買方包架!因為佢d方包比寶 ...
我都覺,d方面好鬆軟,試過佢之後無買其他了,但而家。。。。



希望明天會更好....


禁止訪問

積分: 2660


54#
發表於 12-11-17 23:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 434297

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 12-11-17 23:22 |只看該作者

回覆:元朗區買既麵包中(發現異物)...疑似哺乳類動物枝爪 (18+慎入)






男爵府

積分: 7330


56#
發表於 12-11-17 23:22 |只看該作者

回覆:元朗區買既麵包中(發現異物)...疑似哺乳類動物枝爪 (18+慎入)

我想講其實呢間野好污糟! 夜晚經過見到好多曱甴老鼠




寶石宮

積分: 281776


57#
發表於 12-11-17 23:24 |只看該作者

回覆:元朗區買既麵包中(發現異物)...疑似哺乳類動物枝爪 (18+慎入)

聽係嘔死。。。


寶石宮

積分: 281776


58#
發表於 12-11-17 23:25 |只看該作者

引用:我想講其實呢間野好污糟!+夜晚經過見到好

原帖由 WN1046 於 12-11-17 發表
我想講其實呢間野好污糟! 夜晚經過見到好多曱甴老鼠
我都覺得佢好污糟,從來冇幫襯過


禁止訪問

積分: 81803


59#
發表於 12-11-17 23:25 |只看該作者

回覆:元朗區買既麵包中(發現異物)...疑似哺乳類動物枝爪 (18+慎入)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5357


60#
發表於 12-11-17 23:25 |只看該作者

回覆:元朗區買既麵包中(發現異物)...疑似哺乳類動物枝爪 (18+慎入)

嘩,好多JM住元朗噃,我都係。
雞腳???死火,即是邊間?冬菇亭加文記??完全諗唔起邊度?樓主可PM我嗎??


首頁
12345...20

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo