自由講場

跳至

首頁
12345...36

尾頁
   17


子爵府

積分: 12395

好媽媽勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


41#
發表於 12-11-20 00:07 |只看該作者
我媽走時我囡3歲, 第一日4點幾去到靈堂佢裝支香比婆婆之後就托朋友帶亞囡走先, 第2朝我一早去接亞囡送婆婆....搵個親人旁住亞囡, 冇問題O既....我亞囡當時3歲都識...都明....始終係最後一次為婆婆做O野... 如果樓主想亞囡去就要堅持呀...過左就冇得追番GA啦


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


42#
發表於 12-11-20 00:07 |只看該作者
直系必去.掛舊玉在衫外.

如係男家出事,佢地会同样處理咩???


複式洋房

積分: 267


43#
發表於 12-11-20 00:07 |只看該作者

引用:我三個月前有帶3歲女送公公,完全唔理6299

原帖由 MrsSingSing 於 12-11-20 發表
我三個月前有帶3歲女送公公,完全唔理6299!
這是我最親的人,無人阻止到我



...
請問你當時是否送到上山?最後?。有否帶小朋友食埋英雄宴?




伯爵府

積分: 16230


44#
發表於 12-11-20 00:07 |只看該作者
我女兩歲時我爸爸走了, 我都有帶她去, 兩天都有,

我爸生生前都好錫我女, 唔好以為小朋友細就唔識, 而家佢4歲, 成日都話公公上左天堂, 好掛住佢,

當時我有叫她和公公講再見, 蓋棺時我女仲大叫公公, 好彩我有帶佢去, 否則我會好難過.

我男家又無說什麼, 我6299都有出現.

老人家走時, 有兒孫送別不是福份咩?? 是親人啊, 有咩對小朋友會唔好??? 咁你6299百年歸老時, 又想要唔要孫送殯

如果你說服唔到你6299, 你話問下那些幫你做殯儀的人, 通常都可以的.

子孫百無禁忌.


點評

ferrari2007  對!無謂令自己遺憾!  發表於 12-11-20 11:48


公爵府

積分: 27878

畀面勳章


45#
發表於 12-11-20 00:08 |只看該作者

引用:老爺奶奶就話不建議帶(出殯當日),因怕殯

原帖由 EMILY428 於 12-11-19 發表
老爺奶奶就話不建議帶(出殯當日),因怕殯儀館對小朋友不好。我就覺得那是我親生母親。在生前非常疼錫唯一 ...
5歲當然要啦!咁親


男爵府

積分: 6100

好媽媽勳章


46#
發表於 12-11-20 00:09 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?

咁親梗要去啦,帶佢装柱香,之後揾人接走啦,我果時個囡二歲都係咁做。你同個囡去之前,去衣纸鋪買張去大酒店袋起身的纸仔,去完返家前起街x左佢。


大宅

積分: 3266


47#
發表於 12-11-20 00:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小軒軒+於+12-11-19+發表我會

原帖由 EMILY428 於 12-11-20 發表
老爺奶奶話佢地家族不建議。之前老爺父母過身,有幾個孫都不去送。話怕小朋友小氣。怕有不乾淨野跟。



...
咁係佢家族嘅事啫,而家係自己外家同正常香港人嘅規舉嘛



點評

戲如人生  因嫁左入男家嘛   發表於 12-11-20 01:07


水晶宮

積分: 70860


48#
發表於 12-11-20 00:10 |只看該作者

回覆 回覆:EMILY428的帖子

五歲應該可以帶去,答應好好照顧女兒就可.



我要瞓八個鐘


大宅

積分: 1390


49#
發表於 12-11-20 00:11 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?

我c6麻麻走果陣,我仔果時5歲多,出殯上山果D我仔都有去,我62本身也叫我們可不上山,但最後我同c6同仔仔都有去,因為尊重,我地都冇野,所以我覺得係親人就冇問題

點評

ferrari2007    發表於 12-11-20 13:54


翡翠宮

積分: 84232


50#
發表於 12-11-20 00:12 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?

帶,你問你老公,如果走嘅係佢父母咁點?


公爵府

積分: 27878

畀面勳章


51#
發表於 12-11-20 00:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meko~+於+12-11-19+發表梗帶

原帖由 EMILY428 於 12-11-20 發表
我真係好傷心(最難過是老公唔支持我)。但我5歲女兒說都想送婆婆上山,送婆婆最後一程。我現在心好痛。



...
其實咁親,個女都咁大,又唔係幾個月大,冇理由唔去


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


52#
發表於 12-11-20 00:13 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 00:06
老爺奶奶話佢地家族不建議。之前老爺父母過身,有幾個孫都不去送。話怕小朋友小氣。怕有不乾淨野跟。



...

送至親,百無禁忌 ~
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


伯爵府

積分: 16360


53#
發表於 12-11-20 00:15 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?

咁親,緊係帶




大宅

積分: 1380

畀面勳章


54#
發表於 12-11-20 00:15 |只看該作者
其實我覺得没有问题,是男方家人(62,99等)肯定不想你這樣做。因爲有人自私咯


珊瑚宮

積分: 118281


55#
發表於 12-11-20 00:18 |只看該作者

引用:老爺奶奶就話不建議帶(出殯當日),因怕殯

原帖由 EMILY428 於 12-11-19 發表
老爺奶奶就話不建議帶(出殯當日),因怕殯儀館對小朋友不好。我就覺得那是我親生母親。在生前非常疼錫唯一 ...
會。我家長老會督住我地做子孫做足禮去,BB仔會入黑前完成,主要係就孩子作息同避開人潮。有啲禮,係要自小敎守。




王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


56#
發表於 12-11-20 00:19 |只看該作者
帶!
免得自己後悔
            


翡翠宮

積分: 84232


57#
發表於 12-11-20 00:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小軒軒+於+12-11-19+發表我會

原帖由 EMILY428 於 12-11-20 發表
老爺奶奶話佢地家族不建議。之前老爺父母過身,有幾個孫都不去送。話怕小朋友小氣。怕有不乾淨野跟。



...
我記得做法事嘅人會教你點做去避其他嘢,例如比嘢你個女陀住…同埋我屋企之前做白事,果度d人話其他嘢見我地都係做白事會忌我地三分,守夜都唔洗怕…


珊瑚宮

積分: 118281


58#
發表於 12-11-20 00:19 |只看該作者

引用:我女兩歲時我爸爸走了,+我都有帶她去,++兩

原帖由 hanbb 於 12-11-20 發表
我女兩歲時我爸爸走了, 我都有帶她去, 兩天都有,

我爸生生前都好錫我女, 唔好以為小朋友細就唔識, 而家 ...
同意。




公爵府

積分: 25065


59#
發表於 12-11-20 00:20 |只看該作者
自己婆婆喔~唔帶既話將來後悔都冇用喔~


男爵府

積分: 7043


60#
發表於 12-11-20 00:20 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?

就算係BB我都會帶~

點評

ferrari2007  太婆我都帶阿仔去(3個月),婆婆就更加會  發表於 12-11-20 13:57

首頁
12345...36

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo