婆媳關係

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   1


大宅

積分: 3824


41#
發表於 12-12-4 19:58 |只看該作者

引用:我講先~~++最討厭佢地污濁++,+本身同6299佢

原帖由 isiswu 於 12-12-03 發表
我講先~~ 最討厭佢地污濁 , 本身同6299佢地關係都幾好, 只係唔中意佢地污濁同唔衛生囉!!
...
100% Agree!


伯爵府

積分: 18302


42#
發表於 12-12-4 23:34 |只看該作者
都係衛生問題!
除咗萬用布之外仲有:
1.又係成日用食緊嘅筷子摷D送
2.蒸好咗D包/ 粉果做早餐, 佢隻隻都摸過晒
3.條褲出完街直接坐上厠板對住浴缸洗衫褲
4.對腳唔乾淨踩上我張床開/關窗, 我返到home睇到佢踩到我張被都有腳印. 勁嬲!!! 妖! 間房我架, 99咁Q多事做咩喎!!
5. 萬用厨剪
6. 睇睇吓電視搞隻腳, 之後去整送煮飯
未完, 仲有好多... ...


複式洋房

積分: 438


43#
發表於 12-12-5 01:12 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???

當你同c6有口角時,只係識得叫個心抱唔好嘈,凈係幫住自己個仔,感覺好似俾佢哋兩個噤住打!第日又喺你面前扮哂野,話自己個仔脾氣唔,平時都要人遷就,我真係覺得佢short short 哋,我由細到大都喺屋企人寶貝,呢d人咁講嘢都得,想唔憎佢都唔得




大宅

積分: 2962


44#
發表於 12-12-5 06:22 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???

佢既出現已經係最討厭:;pppp:



點評

Charms    發表於 12-12-6 00:08


男爵府

積分: 5322


45#
發表於 12-12-5 08:19 |只看該作者

引用:我講先~~++最討厭佢地污濁++,+本身同6299佢

原帖由 isiswu 於 12-12-03 發表
我講先~~ 最討厭佢地污濁 , 本身同6299佢地關係都幾好, 只係唔中意佢地污濁同唔衛生囉!!
...
自以為是




男爵府

積分: 5982


46#
發表於 12-12-5 10:48 |只看該作者
美亞 發表於 12-12-4 19:14
乜你識我99 ? 你太了解佢一針見血.
我99同呢到好多jm既99,可能係失散左既姐妹!


男爵府

積分: 5979

虎到金來勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 12-12-5 14:51 |只看該作者
最Q 憎就99 , 咩都唔識做成日掛住出街, 打麻雀,冇錢就問D 個仔拎, 仲得閒成日小事化大, 咩都就去同姑奶投訴諗住實有人幫, 可惜我地咩都唔會理.......洗衫就朝早8點開機, 夜晚7~8點先死返黎涼衫

最變態既係我有左BB 都成日係到發顛, 不停係到自言自語鬧鬧.....我坐月仲衰到1個月上黎一次, 咩都唔識幫手, 你話呢D 奶奶有咩Q用......


大宅

積分: 4297

陪月勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


48#
發表於 12-12-5 15:30 |只看該作者
大細超, 比較, 唔聽人講野, 太主觀 ....

點評

Charms    發表於 12-12-6 00:09


別墅

積分: 525


49#
發表於 12-12-5 20:36 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭

基本上佢做乜嘢都令我覺得極討厭!!


大宅

積分: 3834


50#
發表於 12-12-5 22:01 |只看該作者

引用:所有野,聽到6299個名,已經覺得討厭

原帖由 chanjessie0627 於 12-12-03 發表
所有野,聽到6299個名,已經覺得討厭
無錯,見到佢個人就想




禁止訪問

積分: 410


51#
發表於 12-12-5 23:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1329


52#
發表於 12-12-5 23:22 |只看該作者

引用:都係衛生問題!除咗萬用布之外仲有:1.又係成

原帖由 萌貓 於 12-12-04 發表
都係衛生問題!
除咗萬用布之外仲有:
1.又係成日用食緊嘅筷子摷D送
我99都係萬用刀、萬用剪再加埋萬用布真係好唔衛生好嚇人囉




大宅

積分: 4230


53#
發表於 12-12-6 09:17 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???

最討厭99教我點溱 bb. 方法十分古老,時代都唔同咗啦!同埋成日借 d e 喺我屋企過夜,霸住個 bb,得喂人奶時先抱到個 bb




大宅

積分: 4230


54#
發表於 12-12-6 09:18 |只看該作者

回覆:moriz617 的帖子

Same here!!!! 唔鍾意佢掂我 bb




大宅

積分: 4230


55#
發表於 12-12-6 09:19 |只看該作者

引用:我99其實冇做過d乜野..旦系吾知點解就系好

原帖由 moriz617 於 12-12-05 發表
我99其實冇做過d乜野..旦系吾知點解就系好討厭佢..好吾中意同佢講野..成日自己系度ee哦哦..聽到都覺得煩.. ...
Same here! 唔鍾意佢掂我 b




男爵府

積分: 7696


56#
發表於 12-12-6 09:28 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???

聴到佢把聲就覺得討厭百彈齋主,做親啲咩都有嘢講,煩到




禁止訪問

積分: 410


57#
發表於 12-12-6 11:15 |只看該作者

回覆:booxxjac 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1480


58#
發表於 12-12-6 12:52 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭

成日講"舊屎"點湊仔,我好想講"舊屎"沖走左啦!唔好再煩住我啦!好x煩呀!同成日來我到!!!!!!!!


別墅

積分: 590


59#
發表於 12-12-6 14:45 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭

我仲以為只有我係咁。我99唔識湊仔又响度阿吱阿咗,最重要係我阿媽係幫我湊仔嗰個,佢日日 challenge 我阿媽點湊仔。當然佢日日响冇通知我嘅情況之下上黎睇仔,攪亂曬我個仔個 schedule!


大宅

積分: 3868


60#
發表於 12-12-7 12:08 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???

成日自作自唱啲低b歌,仲要加動作!




首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo