自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 29215


41#
發表於 12-12-6 11:47 |只看該作者
其實有新聞講過,話而家多左好多空中老鼠,
話就算拉到都無用,
一定要航空公司既註冊地先有權起訴,
所以D老鼠肆無忌憚喺機上偷野。


大宅

積分: 4292

BK Milk勳章 畀面勳章


42#
發表於 12-12-6 11:50 |只看該作者


伯爵府

積分: 18714


43#
發表於 12-12-6 12:03 |只看該作者

回覆:國X機上遇上老鼠!!!!

應該堅持報警。




男爵府

積分: 5534

畀面勳章


44#
發表於 12-12-6 12:05 |只看該作者

引用:甘既態度,仲話加人工

原帖由 suki9876 於 12-12-05 發表
甘既態度,仲話加人工
suki9876唔好咁嬲d空姐啦!件事都無講服務態度!其實樓主媽咪佢哋如果要堅持報警,根本無人礙到佢哋做服務行業正常都會嘗試調解平息事情,所以有可能建議兩者和解,但最後報警與否,都一定由事主決定,相反事主堅持唔報,航空公司親手捉到賊都無用


hohohohooooooo


男爵府

積分: 6988


45#
發表於 12-12-6 12:09 |只看該作者
之前看新聞不是說警方可從另一途徑去拘捕D老鼠咩?
不過都唔理,無理由由得佢地咁樣
雖然個空姐話無損失啫,但如果契媽唔發現就會有損失,
咁到時邊個賠?又咪會同你講財物自理,損失唔關佢事
不過有冇人知道如果報左警,佢白老鼠會唔會有案底?
第日搭飛機,D機組人員都會留意下?


珍珠宮

積分: 38563

環保接龍勳章


46#
發表於 12-12-6 12:13 |只看該作者
miemiemie 發表於 12-12-6 11:47
其實有新聞講過,話而家多左好多空中老鼠,
話就算拉到都無用,
一定要航空公司既註冊地先有權起訴,

好似話依家可以用在航機上行為不檢為由拉佢地~~ (起唔起訴到就唔知)
人生本是苦


別墅

積分: 589


47#
發表於 12-12-6 12:15 |只看該作者
報左警又可以點? 最多消下氣,阻曬成機人


子爵府

積分: 12370


48#
發表於 12-12-6 12:28 |只看該作者
個空姐真係


子爵府

積分: 12370


49#
發表於 12-12-6 12:40 |只看該作者
我覺得應該宜家報警,因為個白人入左香港境內,點知佢會唔會去偷竊!


水晶宮

積分: 59166


50#
發表於 12-12-6 12:48 |只看該作者
jl1113 發表於 12-12-5 14:31
其實你哋有冇想過如果樓主媽咪契媽或者啲空姐報警,之後程序係點呢?冇錯,報警可備案,保障自己,殺一警百 ...

其實你個諗法係正常, 但係....就好似 上班時份係巴士被人非禮, 你會唔會因為怕阻住成架車既人趕番工而唔去報警... (比起某d人要轉機, 可能遲番工會仲大獲架wo) 呢個問題, 尋日突然pop into my mind...


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 12-12-6 12:49 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo