自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 12-12-18 17:44 |只看該作者
有d人紅唔需要咩才能
只要啱 timing 就自然會紅


禁止訪問

積分: 306


42#
發表於 12-12-18 17:45 |只看該作者

引用:娛樂圈好多人係呃飯食.....佢係其中一個,+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2899


43#
發表於 12-12-18 17:46 |只看該作者
我覺得佢有運


男爵府

積分: 9654


44#
發表於 12-12-18 17:47 |只看該作者
贊成楊千嬅都幾有觀眾緣,起碼我自己唔討厭佢,但真係唔太明點解話題總要講生仔!?生個仔好普通之嘛,莫非有咗自己個仔真係興奮到咁

小B係29/04出世,3.1kg07May ~ 3.33kg19May ~ 4.08kg04Jun ~ 5.05kg09Jul ~ 6.64kg, 61cm height, 39.5cm head10Sep ~ 8.16kg, 65.5cm height, 42.5cm head05Nov ~ 8.85kg, 70cm height, 44cm head06May ~ 10.24kg, 45.9cm head


大宅

積分: 3521

有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章


45#
發表於 12-12-18 17:48 |只看該作者

回覆:楊千嬅何得何能???

都好鬼唔明佢點解可以响娛樂圈會叫紅,樣唔得,講嘢懶爽咁,其實好粗皮,唱歌又把鬼,做戲,嘩!重有佢嘅身型,條小腿,加埋佢嚇鬼嘅著衫\"梯使",將一埋又貴又名牌子掛上佢5短"身菜",十級浪費!唔係唔抵得佢吖!如果阿老公咁有米(丁生老豆係上海好有喎),生完阿仔之後出親黎都喊苦喊弗,咁唔該佢返去早啲抖(湊仔)!我身邊冇人鐘意佢,都唔知邊個比錢睇佢演唱會




子爵府

積分: 12826


46#
發表於 12-12-18 17:48 |只看該作者
本帖最後由 fpyee 於 12-12-18 17:49 編輯

阿Sa咪又係唔靚兼唔唱得,至於演技我就無考究過了......


子爵府

積分: 11397

畀面勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 12-12-18 17:49 |只看該作者
mamaYoYo 發表於 12-12-18 16:53
有時我都覺得佢幾煩架!! 係又笑唔係又笑, 都唔知有咩咁好笑

笑唔係問題, 就當佢成日用笑黎遮醜~ 但唔好下下笑到失晒控, 講野仲懶係"心口有個勇字"既年代咁…平時講野已經夠嚇人, 不修篇幅, 唔經大腦, 楊姨姨,你都就黎40啦~~ d語氣同用詞都仲唔識得修飾下, 好令人反感架嘛~ 唔係話做人係咪要咁假, 呢d係基本對人既禮貌, 行出黎藐咀藐舌, 無厘正經, 都唔見得個人特別真性情同所謂既可愛..個老公係PR黎, 好應該請教下個老公~ 講野如何得體d~ 除左以笑遮醜仲有乜野技巧仲實際過成日響度笑...!! 仲有..."可愛"呢兩個字, 擺落個仔度會貼切好多…


男爵府

積分: 9654


48#
發表於 12-12-18 17:50 |只看該作者
題外話:我反而覺謝安琪好,非常作狀
小B係29/04出世,3.1kg07May ~ 3.33kg19May ~ 4.08kg04Jun ~ 5.05kg09Jul ~ 6.64kg, 61cm height, 39.5cm head10Sep ~ 8.16kg, 65.5cm height, 42.5cm head05Nov ~ 8.85kg, 70cm height, 44cm head06May ~ 10.24kg, 45.9cm head


珍珠宮

積分: 37631


49#
發表於 12-12-18 17:58 |只看該作者

引用:娛樂圈好多人係呃飯食.....佢係其中一個,+

原帖由 slimmum 於 12-12-18 發表
娛樂圈好多人係呃飯食.....佢係其中一個, 不過, 佢勝在夠世界女, 識撈, 唔係個個人都識呢D技巧, 要好識SOCI ...
agree,我覺得佢勁世界女




禁止訪問

積分: 2833


50#
發表於 12-12-18 22:41 |只看該作者

引用:佢同吳君如都一樣咁討厭+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19320

熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


51#
發表於 12-12-18 22:43 |只看該作者

回覆:楊千嬅何得何能

好運,無計


禁止訪問

積分: 2833


52#
發表於 12-12-18 22:44 |只看該作者

引用:題外話:我反而覺謝安琪好,非常作狀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2833


53#
發表於 12-12-18 22:45 |只看該作者

引用:個樣好似扁晒咁

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5567


54#
發表於 12-12-18 22:48 |只看該作者

回覆:楊千嬅何得何能

我好早對佢有咁嘅睇法


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


55#
發表於 12-12-18 22:49 |只看該作者

回覆:楊千嬅何得何能???

咁吳君9討厭d




大宅

積分: 1477


56#
發表於 12-12-18 22:50 |只看該作者
回覆 黃家小新抱 的帖子

Agree


男爵府

積分: 8891


57#
發表於 12-12-18 22:51 |只看該作者

引用:有時我都覺得佢幾煩架!!+係又笑唔係又笑,+

原帖由 mamaYoYo 於 12-12-18 發表
有時我都覺得佢幾煩架!! 係又笑唔係又笑, 都唔知有咩咁好笑



公爵府

積分: 28083

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


58#
發表於 12-12-18 22:51 |只看該作者

回覆:楊千嬅何得何能???






水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


59#
發表於 12-12-18 22:53 |只看該作者

回覆:choco_soup 的帖子

佢同余文樂拍左兩套戲,好正啊!!


公爵府

積分: 26044


60#
發表於 12-12-18 22:54 |只看該作者

回覆:楊千嬅何得何能???






首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo