潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3471


41#
發表於 12-12-19 23:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+YukisaC+於+12-12-19+發表佢

原帖由 Elaine1118 於 12-12-19 發表
甘叫佢去吉之島男裝部選啦,老婆一番心意都唔領情
重點係佢未知係邊隻牌子...未見到實物(包括相)..未見到款...已經問我有無得退即時秒殺了我一番心意同心情!!!




大宅

積分: 4460


42#
發表於 12-12-19 23:25 |只看該作者
我個人覺得凡係monogram都唔好睇, 而且男人應該唔會鍾意coach


大宅

積分: 3471


43#
發表於 12-12-19 23:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+YukisaC+於+12-12-19+發表學

原帖由 pingu_k 於 12-12-19 發表
學生only?咩意思呢?
佢係仲讀緊書2字頭的C6...男人通常用皮為主的銀包都中意同Key一齊放...又牛仔㾝又成...銀包好快就甩皮甩骨...我C6就是好例子了




別墅

積分: 600


44#
發表於 12-12-19 23:40 |只看該作者

回覆:YukisaC 的帖子

It\'s not that bad actually... I think your husband doesn\'t like \"coach\" only.





男爵府

積分: 5258


45#
發表於 12-12-19 23:55 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!??






瑪瑙宮

積分: 139328

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


46#
發表於 12-12-20 00:01 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!

唔洗送比佢乜都話唔值


侯爵府

積分: 21813


47#
發表於 12-12-20 00:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Elaine1118+於+12-12-19+發表

原帖由 YukisaC 於 12-12-19 發表
重點係佢未知係邊隻牌子...未見到實物(包括相)..未見到款...已經問我有無得退即時秒殺了我一番心意 ...
如果係咁,即係完全吾關個銀包事啦!總之就係乜都吾想你買?係咪你次次都係買貴野,所以吾駛知乜黎,都估到吾慌平,直接叫你退?




男爵府

積分: 7516


48#
發表於 12-12-20 01:05 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!??

我老公只係用Prada 銀包,冇花紋夠簡單




公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


49#
發表於 12-12-20 01:45 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!??





9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


子爵府

積分: 11178


50#
發表於 12-12-20 02:15 |只看該作者
我有買COACH 銀行
比我C6做上年情人節

但個無任何LOGO
簡單黑色WALLET
最特別拆開出來擺八達通


一係換其他款
最保守最穩陣


伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


51#
發表於 12-12-20 05:01 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!??

Coach嘅monogram款真係幾似抄Gucci,而且好麻麻... 點解唔買個plain款?




水晶宮

積分: 64129


52#
發表於 12-12-20 08:43 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!??

For 男人,可能花巧左d




大宅

積分: 4261


53#
發表於 12-12-20 09:00 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!??

男人用淨色冇款好啲




大宅

積分: 3471


54#
發表於 12-12-20 09:57 |只看該作者

引用:Coach嘅monogram款真係幾似抄Gucci,而且好

原帖由 kmcatbb 於 12-12-20 發表
Coach嘅monogram款真係幾似抄Gucci,而且好麻麻... 點解唔買個plain款?
我諗你誤會了...我個C6係話Coach個logo係抄Gucci logo bor...唔好話個款...講真其實依加好大品牌啲款都係互抄之後改小小




大宅

積分: 3471


55#
發表於 12-12-20 10:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+YukisaC+於+12-12-19+發表重

原帖由 pingu_k 於 12-12-20 發表
如果係咁,即係完全吾關個銀包事啦!總之就係乜都吾想你買?係咪你次次都係買貴野,所以吾駛知乜黎,都估到吾 ...
嘿...有呢個可能性...所以下次都係唔買俾佢...有得佢用就用...唔用就算...買俾佢仲嫌3嫌4...




公爵府

積分: 26525


56#
發表於 12-12-20 10:30 |只看該作者
其實男人多數覺得(我都覺)coach係比較女人同少少c9既brand, 如果你買個gucci類似款佢應該無意見


伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


57#
發表於 12-12-20 10:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kmcatbb+於+12-12-20+發表Coa

原帖由 YukisaC 於 12-12-20 發表
我諗你誤會了...我個C6係話Coach個logo係抄Gucci logo bor...唔好話個款...講真其實依加好大品牌啲款都係互 ...
其實我真係覺得Coach呢個monogram款銀包好似Gucci monogram款嗰啲,唔同在於Coach係C,Gucci係G囉!




大宅

積分: 1731

好媽媽勳章


58#
發表於 12-12-20 10:44 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!

真係麻麻地!


大宅

積分: 1640


59#
發表於 12-12-20 10:58 |只看該作者
銀包係貼身野,唔m用真係好梗眼....


別墅

積分: 770


60#
發表於 12-12-20 11:36 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!??

老氣兼c9咗啲。不過佢咁直接嫌3嫌4又係嬲嘅。
我之前去美國見平啲,$1000買咗個plain銀包(另外可拆個卡片套出來)畀c6,向來冇乜要求既佢都ok呀。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo