自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   1


水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


41#
發表於 12-12-22 23:40 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

有D奶奶真係吾識煮餸架




男爵府

積分: 9627


42#
發表於 12-12-22 23:41 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

其實一家人可以齊齊整整坐低一齊食餐飯已經好幸福!食咩有咩所謂!


禁止訪問

積分: 16862


43#
發表於 12-12-22 23:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3796


44#
發表於 12-12-22 23:43 |只看該作者
其實可以一家人齊齊整整食飯已經好好............

父母都過身了, 想和他們做冬已經再無機會

Danny , miss u


大宅

積分: 1980


45#
發表於 12-12-22 23:43 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

琴晚奶奶心情唔靚,只整左隻雞同碟菜,同埋我買返㴝既湯圓,但今日老爺煮龍蝦,方鯉


子爵府

積分: 12427


46#
發表於 12-12-22 23:43 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

樓主,你怨你99,我99做冬飯仲經典!

1:蒸雞一隻

2:燒肉一條

3:炒菜心一斤

4:白灼蝦一斤

5:薑葱炒蟹一斤

6:菜膽翅一大煲

5,6是62煮
1,2街買,即是99只煮3,4
仲有以上份量~24人食,但我2姑9一家已八口,4姑9個仔食量=我+C6!次次做節慘過飢饉30,仲要99事先聲明每家$500,我家三口$500,2姑9 一家8口又$500!仲指明要我洗碗,叔仔老婆飯前飯後都Q埋手
所以五年前老公不再回家做節!
樓主你已好豐富




侯爵府

積分: 22630

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


47#
發表於 12-12-22 23:47 |只看該作者
自己屋企做就自己做
奶奶做就出街食
要佢煮我都唔好意思食


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 12-12-22 23:51 |只看該作者
萬榮太太 發表於 12-12-22 23:30
我奶奶就同大嫂煮,我就負責洗碗嘅,因我最愛洗碗,奶奶仲會話開左爐,d熱水夠熱洗架喇!佢驚我凍親隻手呀: ...

如果我妯娌係你又真係唔錯! 我至憎洗碗,不過煮就無問題, 平時返99度都係我煮,但就99洗碗


禁止訪問

積分: 16862


49#
發表於 12-12-22 23:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6293

夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


50#
發表於 12-12-22 23:56 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

我諗唔係第一年係咁啩...嫁左入去幾耐?我奶奶以前就係咁,白切雞,燒肉,淥生菜一大碟,平價魚一條,冬菇湯,我就問我老公就係咁喇?佢話係呀...咁就從唔知邊一年開始,中秋,做冬,團年就又我兩老婆包辦,有一次連我姑奶個老公個呀姨一齊食飯都讚,今年就有茄汁煎蝦,羊腩煲,筍殼魚一大條,奶奶就預備左花膠湯,拜神個隻雞,燒肉,洗左兩樣菜,總數八樣。飯後仲有湯丸添,平時就自己搓,今年見惠空仲零波湯丸特價就買嚟試下


講左咁耐唔係想話自己有幾叻幾咁識煮飯,係想講,既然佢煮成咁,你地又唔食得開心,點解唔自己發板,一嚟又可以比老人家休息下,二嚟你煮嘅煮得好食個個讚,同埋個老公都有face添~





水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


51#
發表於 12-12-22 23:57 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

我鍾意舅父嗰邊,幾兄弟夾身夾腳 一人煮一味。。, 女既睇住啲細既+洗碗。。唔洗煩


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


52#
發表於 12-12-22 23:58 |只看該作者
從來做冬無食過湯丸噃

點評

par3186  下..可能我年年都有..系今年無啦!早知我自己賣上去整啦  發表於 12-12-23 12:44
par3186  下..可能我年年都有..系今年無啦!早知我自己賣上去整啦  發表於 12-12-23 12:44
            


男爵府

積分: 6668


53#
發表於 12-12-22 23:59 |只看該作者
我外家是傳統形, 做冬都好好餸架.
但我奶奶真係唔係好識煮, 年紀又老呢, 我地每個節日都係一下出街食, 一下家嫂女兒每人整D一家人食, 大家都唔忍心老人家辛苦啦.
其實樓主話奶奶又懶又掛住打牌, 一個老人家肯煮一餐大家坐埋食都算係咁, 我地反而叫奶奶多D去打牌活動下添.
樓主試下跟個餐單煮一次, 都唔易架, 淨係炆冬菇都整餐你懵呀!
補返句先: 不喜勿插

點評

par3186  我無反對佢去打牌, 有工人煮咖  發表於 12-12-23 12:46


子爵府

積分: 10783


54#
發表於 12-12-23 00:01 |只看該作者

引用:樓主,你怨你99,我99做冬飯仲經典! 1:

原帖由 fannymk 於 12-12-22 發表
樓主,你怨你99,我99做冬飯仲經典!

1:蒸雞一隻
唔係呀麻,24人點煮呀,一係出街食,一係每家人煮三個餸去奶奶度食,公平D




公爵府

積分: 25853

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 12-12-23 00:03 |只看該作者
本帖最後由 lingwu 於 12-12-23 00:04 編輯

唔又唔係咁差啫....妳知唔知道煮咁多人既煮
係好難下架....同埋而家咁凍..濕水濕腳辛辛苦苦
咁煮俾妳食....冬節飯只係在乎大家可以聚埋一齊
唔好咁計較啦~~
不過如果係自己既媽媽我都會出聲,係咪念唔到送
等我幫下佢念都好..但奶奶就唔好啦...唔知我講左之後佢
會點念..
琴日我媽媽煮個餐飯都冇平時咁好食....
但材料係貴野黎架,....佢話可能反左工成日
好累冇咩心機煮...咁我食完飯都幫佢洗碗幫輕下佢咁羅....

點評

par3186  你講得0岩,我當時真系想衝口問, 諗唔到早講等我幫你啦..好在剎制咋  發表於 12-12-23 12:48


子爵府

積分: 10253


56#
發表於 12-12-23 00:06 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

無。年年無飯(煮飯),中秋冇、做冬冇、團年冇、開年冇、一係出街我老公要洗三兩仟食味精飯




禁止訪問

積分: 6779


57#
發表於 12-12-23 00:08 |只看該作者

引用:+本帖最後由+par3186+於+12-12-22+22:52+編

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23565


58#
發表於 12-12-23 00:10 |只看該作者
唔大體?我唔覺.....你99一個煮呀?辛苦晒佢.

點評

par3186  工人姐姐煮..我明諗都好辛苦既  發表於 12-12-23 12:50


子爵府

積分: 12759


59#
發表於 12-12-23 00:10 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

今年我地兩邊都出街食,反而我地一家四口,早幾曰我煮了餐豐富的冬至飯!
新鮮白切雞,新鮮鮑魚加菜心苗;蒸班仔,冬菇瑤柱炆腩肉;加多個章魚蓮藕湯!^^
1356192642687.jpg

http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


男爵府

積分: 8503


60#
發表於 12-12-23 00:11 |只看該作者
我6299 年紀都好大, 不過佢地都堅持自己煮, 仲好體貼, 呢個後輩鐘意食咩, 果個後輩唔食咩, 有時仲會發明DE新野我地食, 真係好WARM, 仲好好味TIM

點評

par3186  以前我初初嫁入去時, 都系咁咖..  發表於 12-12-23 12:51
家龍mA    發表於 12-12-23 01:57

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo