自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 12826


41#
發表於 12-12-23 17:52 |只看該作者
唔少人都好鍾意多管閒事!!


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


42#
發表於 12-12-23 17:56 |只看該作者
luckybaby2011 發表於 12-12-23 12:19
好怕做冬過年呢D日子,做人新抱自問做足本份,嫁左咁耐都明白大家表面客客氣氣,忍得我就忍。點解99你永遠 ...
我認我EQ 低, 我一定出聲, 仲會問呀99妳話系唔系. 我最唔鍾意比人屈.





伯爵府

積分: 17658


43#
發表於 12-12-23 18:05 |只看該作者
係我聽完就算,彩佢都有味!


公爵府

積分: 26102


44#
發表於 12-12-23 18:09 |只看該作者

回覆:一家人點解要咁攻心計?

關佢地蛋治呀!



伯爵府

積分: 15844


45#
發表於 12-12-23 18:12 |只看該作者

回覆:一家人點解要咁攻心計?

啲三菇六婆一講嘢你就夾餸俾佢,叫佢食多啲喇今餐老公請唔好客氣!


男爵府

積分: 9736


46#
發表於 12-12-23 19:08 |只看該作者
其實我真係好唔明點解一定要一家人一齊住?細個就話JEI,已經成家立室都仲要?我同C6結婚後冇同99住,都好多說話聽!我想講我住外國個D表哥表姐,西化少少個D一出黎做野無耐已經同男友同居,直到結婚。中化少少個D結完婚都一定會搬走!但講緊佢地全部住過2000呎,仲要係足呎既屋!但HK D屋豆腐潤咁細,又唔足呎。冇本事就冇得講,有本事點解要迫埋一齊呢?可能我好受我屋企個邊影響,我不嬲冇諗過婚後要同99住,好彩C6都冇,但C6個邊D人全部EXPECT我地要同99住,包括C6阿哥!但我唔明點解佢自已又唔同99住呢?EXPECT我地同99住個D人,全部亦都冇一個係婚後同自已父母住,包括6299自已!自已都做唔到真係唔好教訓人!

點評

lau  將責任推比林善個D人照顧99  發表於 12-12-24 01:10


翡翠宮

積分: 78964


47#
發表於 12-12-24 00:20 |只看該作者

回覆:一家人點解要咁攻心計?

貪得無厭



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 75714

wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 畀面勳章


48#
發表於 12-12-24 00:29 |只看該作者


水晶宮

積分: 50467


49#
發表於 12-12-24 00:37 |只看該作者

回覆:一家人點解要咁攻心計?

時運高聽唔到睇唔見:;pppp:




複式洋房

積分: 445


50#
發表於 12-12-24 00:44 |只看該作者

回覆:一家人點解要咁攻心計?

費鬼事彩个D八婆,如果系我,我都系唔出聲,我直頭大時大節先去,冇咩事唔好找我。
99之前比說話我聽,我炸唔識聽;我都系一句,你敬我一呎,我敬你一丈。


禁止訪問

積分: 38753

好媽媽勳章 醒目開學勳章


51#
發表於 12-12-24 00:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+luckybaby2011+於+12-12-23+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 72641


52#
發表於 12-12-24 09:21 |只看該作者
回覆 idonno 的帖子

平時我都唔係咁林既人。。。但為免給人講中。。我就忍。。唔係唔識串佢。。係唔敢。。。
但D人係欺善怕惡。。。

C6當然唔會出聲啦。。。
男人肯出聲。。。女人好好多。。。


水晶宮

積分: 72641


53#
發表於 12-12-24 09:23 |只看該作者
回覆 kakachopper 的帖子

笑左。。。真係谷到氣頂。。同親佢地一齊。。實谷到食唔茖飯。。。


大宅

積分: 4584


54#
發表於 12-12-24 10:08 |只看該作者
同老公講, 以後都唔想再見佢哋.


伯爵府

積分: 17745

2018復活節勳章 熱血金章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


55#
發表於 12-12-24 10:14 |只看該作者
樓主,

你真係好皮4,

下次你話佢地知, 一家唔知一家事呀xx,

好似你地咁, 講到自己d仔女咁好

奌解又要同我地做節
「政治乃眾人之事」-- 國父孫中山先生


男爵府

積分: 7693


56#
發表於 12-12-24 10:18 |只看該作者

回覆:一家人點解要咁攻心計?

話之佢!




瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


57#
發表於 12-12-24 10:28 |只看該作者
好想知你C6咩反應? 好似我咁, 我有朱古力瘤難於受孕, 我同C6講今年唔想拜年, 我諗你都明白有幾難受 但C6答我: "關佢哋咩事? 生唔生係我哋兩個嘅事! 唔需要同任何人交代, 包括我亞媽你奶奶! 如果有人再問你呢D難受問題, 叫佢直接走嚟問我!!!" 型到呢, 果刻已經成面眼淚, 但個嘴笑緊, 個心仲甜到漏所以你C6嘅諗法同支唔支持你、撐唔撐你係好重要


伯爵府

積分: 18788


58#
發表於 12-12-24 10:29 |只看該作者
我覺得唔出聲好d,費事比人入到位話無大無細。
食完飯扮個憂鬱樣比你老公睇,佢實問你咩事架嘛,
你咪含住一泡眼淚講你有幾委屈,
有時做下弱者對自己有利d架。
You will never walk alone


翡翠宮

積分: 84188


59#
發表於 12-12-24 10:29 |只看該作者

回覆:一家人點解要咁攻心計?

因為人地根本冇當你係一家人,傻豬

點評

luckybaby2011  重點...  發表於 12-12-24 14:14


象牙宮

積分: 227911

2024年龍年勳章


60#
發表於 12-12-24 10:32 |只看該作者
luckybaby2011 發表於 12-12-23 12:19
好怕做冬過年呢D日子,做人新抱自問做足本份,嫁左咁耐都明白大家表面客客氣氣,忍得我就忍。點解99你永遠 ...

最緊要老公有能力,又錫你.

3姑,6婆,8婆,話之企....

下次,你 lead 住個 conversation, 話我99 岩岩去左(xxxxxx)旅行返來,企個仔請, 你地個仔幾時請你去旅行呀?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo