自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


41#
發表於 12-12-24 18:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sharonhwyc+於+12-12-24+發表

原帖由 大懶蟲 於 12-12-24 發表
依家我唔可以開口,開口我奶奶實嘈
叫叔仔出啦,成間屋出埋仲要貼埋錢養佢?,而家佢先比得2000蚊,淨比99整晚餐都唔夠啦,咪叫佢再比多d當交租~

郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


大宅

積分: 1868


42#
發表於 12-12-24 18:20 |只看該作者

引用:錢都係其次,自己已有3個小朋友,又奶奶又

原帖由 yiyiyi 於 12-12-24 發表
錢都係其次,自己已有3個小朋友,又奶奶又叔仔,我就寧願做衰人,都唔會同佢地住

...
我如果做衰入,就一定有排比人講


大宅

積分: 1868


43#
發表於 12-12-24 18:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大懶蟲+於+12-12-24+發表依家

原帖由 sharonhwyc 於 12-12-24 發表
叫叔仔出啦,成間屋出埋仲要貼埋錢養佢?,而家佢先比得2000蚊,淨比99整晚餐都唔夠啦,咪叫佢再比多d當交租 ...
係2000都無比


大宅

積分: 1868


44#
發表於 12-12-24 18:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大懶蟲+於+12-12-24+發表底褲

原帖由 Toyi.C 於 12-12-24 發表
今日開始唔好同個叔仔99洗衫,你要企硬!
我唔想同老公為左佢地嘈交



水晶宮

積分: 68485


45#
發表於 12-12-24 18:22 |只看該作者
叔仔 Ask your C6 to talk to him directly....


翡翠宮

積分: 84456

畀面勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 12-12-24 18:22 |只看該作者
不過比我就一定唔可以同佢地住..
佢地自己賣左樓一大舊錢咪自己出去住..
佢地就精過鬼呀...你要講哂個情況出黎..
都唔係傾下..係要堅持你自己..
同埋直接叫你叔仔既錢要過你手先,,
唔使理佢個人怪唔怪..
比我佢怪我怪過佢...
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


大宅

積分: 1868


47#
發表於 12-12-24 18:22 |只看該作者

引用:你啞忍肯定相安無事,但事實係你自己都頂唔

原帖由 sasara 於 12-12-24 發表
你啞忍肯定相安無事,但事實係你自己都頂唔順嘛,再唔出聲睇幾時爆煲

你租緊果度好大架?一家5口仲要接多兩個 ...
三個小朋友一間,佢同叔仔一間


大宅

積分: 1868


48#
發表於 12-12-24 18:24 |只看該作者

引用:叫你99同叔仔洗底褲

原帖由 Toyi.C 於 12-12-24 發表
叫你99同叔仔洗底褲
我啱啱嫁比我老公時,我奶奶要我自己洗底衫褲架


禁止訪問

積分: 19566


49#
發表於 12-12-24 18:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Toyi.C+於+12-12-24+發表今日

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1868


50#
發表於 12-12-24 18:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大懶蟲+於+12-12-24+發表D錢

原帖由 o_____o 於 12-12-24 發表
好慘呀,其實真係好難頂,佢地有冇話幾耐㗎
無講過,我叔仔係超級姑寒既人,我相信有排都唔會走


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


51#
發表於 12-12-24 18:26 |只看該作者

回覆:計唔掂條數,呻下

雖然一家人冇計,但講到$朋友家人都會反面,尤其「借」,可以俾唔好借,數還數。樓主有兩個失誤:1相處好共住難,實有摩擦,奶奶一齊住無可厚非,但叔仔就...如果奶奶同叔仔一齊住,寧可俾4千佢,供養父母邊個都有責任。2係一家人,但始終嬧仔心肝唔俾都都冇所謂,你出聲始終隔咗一重,關係會失守。




禁止訪問

積分: 19566


52#
發表於 12-12-24 18:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Toyi.C+於+12-12-24+發表叫你

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


53#
發表於 12-12-24 18:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+o_____o+於+12-12-24+發表好

原帖由 大懶蟲 於 12-12-24 發表
無講過,我叔仔係超級姑寒既人,我相信有排都唔會走
你有排捱,同老公傾下,加油!




大宅

積分: 1868


54#
發表於 12-12-24 18:27 |只看該作者

引用:不過比我就一定唔可以同佢地住..佢地自己賣

原帖由 家家公主 於 12-12-24 發表
不過比我就一定唔可以同佢地住..
佢地自己賣左樓一大舊錢咪自己出去住..
佢地就精過鬼呀...你要講哂個情況 ...
依家我諗我叔仔唔會比錢我,我今晚睇下老公點講先


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


55#
發表於 12-12-24 18:28 |只看該作者

回覆:計唔掂條數,呻下

你有冇比過條數你老公睇?佢都覺冇問題? 如果你老公唔撐你,樓主睇怕都係要硬食!



大家好,我是子悠~~


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


56#
發表於 12-12-24 18:28 |只看該作者

引用:雖然一家人冇計,但講到$朋友家人都會反面

原帖由 a-mi 於 12-12-24 發表
雖然一家人冇計,但講到$朋友家人都會反面,尤其「借」,可以俾唔好借,數還數。樓主有兩個失誤:1相處好共 ...
都算喇,但叔仔果二千何解要扣數,假手於人,而唔係交俾你,清清楚楚:;pppp:




水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


57#
發表於 12-12-24 18:28 |只看該作者

回覆:計唔掂條數,呻下

唉 ,算不清


珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


58#
發表於 12-12-24 18:29 |只看該作者

回覆:計唔掂條數,呻下

咁都得,叫老公搞掂佢




大宅

積分: 1868


59#
發表於 12-12-24 18:29 |只看該作者

引用:雖然一家人冇計,但講到$朋友家人都會反面

原帖由 a-mi 於 12-12-24 發表
雖然一家人冇計,但講到$朋友家人都會反面,尤其「借」,可以俾唔好借,數還數。樓主有兩個失誤:1相處好共 ...
係呀,無錯,平時我奶奶點我都唔會出聲,我唔想大家同住難


大宅

積分: 1868


60#
發表於 12-12-24 18:30 |只看該作者

引用:你有冇比過條數你老公睇?佢都覺冇問題?+

原帖由 yubiwa310 於 12-12-24 發表
你有冇比過條數你老公睇?佢都覺冇問題? 如果你老公唔撐你,樓主睇怕都係要硬食!



...
我未講,今晚會傾


首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo