想生BB

跳至

首頁
12345...14

尾頁
   2


侯爵府

積分: 21214


41#
發表於 13-1-18 17:30 |只看該作者

引用:Quote:Dot0716+發表於+13-1-18+17:19+2/1+D

原帖由 Cherry0401 於 13-01-18 發表
我 1月3日 Day 1 , 琴日紅D勁淺線 ~
琴晚半夜加深左 , 今朝再深多少少 (CB有哈哈笑了)
頭先下午直頭係深粗 ...
今個cycle第一次用紅d…唔知係咪心情太緊張有影響


子爵府

積分: 14813


42#
發表於 13-1-18 17:45 |只看該作者
Dot0716 發表於 13-1-18 17:30
今個cycle第一次用紅d…唔知係咪心情太緊張有影響

唔好咁緊張啦 ~
其實我都係第一個 CYCLE 用黎 CHECK 排卵 ~
之前用黎 CHECK BINGO 就有 ~


複式洋房

積分: 125


43#
發表於 13-1-18 18:28 |只看該作者

回覆:ilovedancendanc 的帖子

大家一齊中

ifefe


男爵府

積分: 5444

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 13-1-18 22:40 |只看該作者
Cherry0401 發表於 13-1-18 16:00
係其他 JM 教我 ~
見到有線後就一日 CHECK 幾次 ~
如果我唔係一日 CHECK 幾次 ~

好提議! 等我下次試下

2022年 還是必須好好過下去...


子爵府

積分: 14813


45#
發表於 13-1-18 22:45 |只看該作者
本帖最後由 Cherry0401 於 13-1-18 22:46 編輯
bigmacq88 發表於 13-1-18 22:40
好提議! 等我下次試下

係呀 ~
因為我今晚8點幾再 CHECK 已經開始轉淺啦 ~





男爵府

積分: 5444

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 13-1-18 22:54 |只看該作者
Cherry0401 發表於 13-1-18 22:45
係呀 ~
因為我今晚8點幾再 CHECK 已經開始轉淺啦 ~
我想問下係咪4支都有出"哈哈笑 "圖案呢?
2022年 還是必須好好過下去...


子爵府

積分: 14813


47#
發表於 13-1-18 23:06 |只看該作者
本帖最後由 Cherry0401 於 13-1-18 23:11 編輯
bigmacq88 發表於 13-1-18 22:54
我想問下係咪4支都有出"哈哈笑 "圖案呢?

第一支無 ~

我係今日 Day 16 先有哈哈笑 ~

反正我都買左返黎 ~

所以我就諗住順便做個實驗 ~

睇下深粗同哈哈笑維持到幾耐 ~

唔知聽朝仲有無哈哈笑呢 ~


Day 16 08:30


Day 16 14:40(見到深粗開心得滯,所以寫錯時間)


Day 16 20:15


男爵府

積分: 5444

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 13-1-18 23:28 |只看該作者
11/1 8:30 紅D白雪雪 + 冇笑
12/1 8:30 check 到紅D有線 + 有哈哈笑
13/1 8:30 已經消失了
真係得果24小時... ...
2022年 還是必須好好過下去...


男爵府

積分: 5444

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 13-1-18 23:29 |只看該作者
Cherry0401 發表於 13-1-18 23:06
第一支無 ~

我係今日 Day 16 先有哈哈笑 ~

Thanks! 好清楚呵!
2022年 還是必須好好過下去...


子爵府

積分: 14813


50#
發表於 13-1-18 23:36 |只看該作者
bigmacq88 發表於 13-1-18 23:28
11/1 8:30 紅D白雪雪 + 冇笑
12/1 8:30 check 到紅D有線 + 有哈哈笑
13/1 8:30 已經消失了

想知準確D ~
有線時試下一日 CHECK 幾次 ~
用深粗去計會比較準確 ~


男爵府

積分: 5444

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 13-1-18 23:44 |只看該作者
Thank you for your advice
2022年 還是必須好好過下去...


子爵府

積分: 14813


52#
發表於 13-1-18 23:55 |只看該作者
bigmacq88 發表於 13-1-18 23:44
Thank you for your advice

不過你可能唔駛再 CHECK 排卵呢 ~
因為你可能呢個 CYCLE 就 Bingo 左啦 ~~~~



男爵府

積分: 5444

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 13-1-19 00:00 |只看該作者
Cherry0401 發表於 13-1-18 23:55
不過你可能唔駛再 CHECK 排卵呢 ~
因為你可能呢個 CYCLE 就 Bingo 左啦 ~~~~

大家咁話你都要努力開工喇
2022年 還是必須好好過下去...


男爵府

積分: 5418


54#
發表於 13-1-19 00:02 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

我都係13號排左卵試左年几仲未成功但我会繼續努力各位加油


子爵府

積分: 14813


55#
發表於 13-1-19 00:05 |只看該作者
bigmacq88 發表於 13-1-19 00:00
大家咁話你都要努力開工喇

我地一齊做蛇b媽咪 ~ 加油 !


大宅

積分: 2567


56#
發表於 13-1-19 00:28 |只看該作者

引用:我應該係1月12至14日排卵,試左一個CYCLE唔

原帖由 misslaulau23 於 13-01-11 發表
我應該係1月12至14日排卵,試左一個CYCLE唔得,有D失望同有壓力,希望今次BINGO啦...

大家互相鼓勵同支持 ...
努力中...




大宅

積分: 1053


57#
發表於 13-1-19 01:49 |只看該作者
我無用紅D驗,只用普通驗有無排卵的TESTER,不過我想驗埋明天,唔會驗啦...隨緣算啦,太過緊張........

各位JM加油同祝早孕


侯爵府

積分: 21214


58#
發表於 13-1-19 11:56 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

上面day 16,下面day17…睇唔出排卵未
1358567727351.jpg


伯爵府

積分: 17239


59#
發表於 13-1-19 16:45 |只看該作者

引用:上面day+16,下面day17…睇唔出排卵未+

原帖由 Dot0716 於 13-01-19 發表
上面day 16,下面day17…睇唔出排卵未
好似可以再深色d


伯爵府

積分: 17239


60#
發表於 13-1-19 16:47 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

等緊bingo,但喉嚨痛作病,都唔知食唔食止痛同感冒藥好? 都唔知係咪個天唔比我有,我好期待有但佢又想我病


首頁
12345...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo