自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   7


男爵府

積分: 5272


41#
發表於 13-1-13 01:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickeychanchan+於+13-01-13+

原帖由 longheibaby 於 13-01-13 發表
見到你張小牧相,真係好想攬吓佢
佢真係真係好可愛架!希望明天可以接番佢啦!




禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


42#
發表於 13-1-13 01:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+701003+於+13-01-13+發表死咗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


43#
發表於 13-1-13 01:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+longheibaby+於+13-01-13+發

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-13 發表
佢真係真係好可愛架!希望明天可以接番佢啦!
記住攞張相去對吓


男爵府

積分: 5272


44#
發表於 13-1-13 01:44 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

我家下真係乜心機都無晒!





伯爵府

積分: 15844


45#
發表於 13-1-13 01:44 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

樓主,小牧似係狗瘟呀!我阿囝果時都係咁,當時無知放佢係寵物店點知醫到不似狗型!

去過天后某 vet 第一句問買咗幾耐?未夠十日拎返去換喇!我哋當時唔肯,因已經有咗感情,後來狗友介紹大圍個 dr. tiger 俾我哋,佢好細心亦好坦白咁話狗瘟其實無得醫,要靠狗仔自己嘅抵抗力打勝仗先得,而狗瘟啲小狗係無胃口食嘢,無營養就打唔贏仗,佢開咗啲維他命俾阿囝,叮囑我哋要保持狗仔有開朗嘅心情,俾佢知道有人好鍚佢,氹佢食多啲嘢,果時一日用兩個鐘同佢邊玩 bu jar 邊趁佢開心就用手餵幾粒糧俾佢食,最後阿囝好咖仔戰勝咗狗瘟!

聽日一早同佢眼醫生喇,要俾佢知道你哋好愛佢,鼓勵佢食多啲嘢!

小牧同樓主都要加油!!!


珍珠宮

積分: 44770


46#
發表於 13-1-13 01:44 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

小狗好可憐


男爵府

積分: 5272


47#
發表於 13-1-13 01:46 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

多謝你!我真係當佢仔咁愛佢架!




子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


48#
發表於 13-1-13 01:49 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

我朋友隻狗仔都係狗瘟,不過掉左一日鹽水同食藥都好得返,樓主唔好太擔心,早啲訓喇!明日一早就去接小牧睇醫生啦!


禁止訪問

積分: 6786

畀面勳章


49#
發表於 13-1-13 01:50 |只看該作者

引用:你想要佢就帶佢睇獸醫,千其晤好放係寵物店

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5272


50#
發表於 13-1-13 02:08 |只看該作者

引用:樓主,小牧似係狗瘟呀!我阿囝果時都係咁,

本帖最後由 mickeychanchan 於 13-4-19 14:48 編輯




男爵府

積分: 5272


51#
發表於 13-1-13 02:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-01-13+發表同意,

原帖由 Jason 於 13-01-13 發表
狗已換
請問非牟利Npv好嗎?係咪真係平d呢?




伯爵府

積分: 15844


52#
發表於 13-1-13 02:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-01-13+發表樓主,

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-13 發表
請問去Npv非牟利睇好嗎?係咪真係平d?荃灣邊間獸醫好呢?
sorry 呀我唔係去 npv 睇咖!答你呀到! 而我囝睇果間係大圍,收費都幾貴但真係好細心同唔 dum 症…


大宅

積分: 3048


53#
發表於 13-1-13 02:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-01-13+發表樓主,

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-13 發表
請問去Npv非牟利睇好嗎?係咪真係平d?荃灣邊間獸醫好呢?
我帶我bb去睇過!上個月去非牟利body check加驗狗瘟(診金$170),(狗瘟$70)!
啲虊好平,但佢會要求你養夠14日先可以check,加上非牟利好少可以即日睇,要約!
你可以去太子Cau,都好多人介紹




男爵府

積分: 9747


54#
發表於 13-1-13 02:38 |只看該作者
mickeychanchan 發表於 13-1-13 02:10
請問非牟利Npv好嗎?係咪真係平d呢?

係度搭個咀,我個人同埋兩位朋友既親身經驗,唔好去NPV 佢地係咪非牟利機構等呢D我唔想評論,但佢地D 醫生睇症真係好好好「普通」!好過無!之後我朋友帶隻史納莎去做絕肓,又係一肚氣!搞到隻狗驚到不得了!我明白呢D野可能係人夾人,但無奈我身邊既朋友同我,都係同NPV 夾唔到啦!

就算係OK,你小事去搵佢或者都或者可以既!但小牧依家咁大件事,去NPV 可能要等3-4日,真係唔等得咁耐啦!

至於你話平唔平,我真係唔覺得平,因為我睇番診金只係平左20蚊!

快D帶小牧睇其他VET啦!你問下身邊既朋友會唔會有介紹俾你呀!希望小牧可以快點好番!
If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!


大宅

積分: 3048


55#
發表於 13-1-13 02:40 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

我買隻狗番黎之後都病左,我都帶左佢番寵物店,話住一星期俾番我,點知佢係咁拖
我連續幾日去佢鋪頭!終於番番黎,但完全冇好過,佢仲俾左藥我,
帶埋俾獸醫睇,獸醫都唔知個啲係咩藥!
好後悔帶狗狗番去寵物店:;pppp:信佢地一成都死!
之後我狗狗睇左三次醫生,一個月先好!


如果你想佢快啲好番,就帶佢去獸醫度睇!




子爵府

積分: 10254

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


56#
發表於 13-1-13 08:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-01-13+發表樓主,

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-13 發表
請問去Npv非牟利睇好嗎?係咪真係平d?荃灣邊間獸醫好呢?
Npv晤係個個好,你去荃灣寵物醫院,係獅子吧旁邊,晤好去錯同一條街第二間,個間啲dr 好得,又晤貴,特別係女dr,佢好細心,外國人,不過講非常純正廣東話,你打去話你隻狗好似有狗瘟,佢地會攝位俾你睇


子爵府

積分: 10254

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


57#
發表於 13-1-13 08:24 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

我晤係賣廣告,只係npv,cau我都去過,我覺得啲dr睇症好求其,只可以講係全城最平囉


男爵府

積分: 9661


58#
發表於 13-1-13 12:48 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

樓主,狗瘟可大可小,揀獸醫唔好齋睇價錢,最重要搵到一個擅於醫這病的醫生呀!




男爵府

積分: 9661


59#
發表於 13-1-13 12:57 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

我有隻狗細個都患狗瘟,我有養開狗既朋友話唔易醫,所以揀了一間出名的獸醫,後來醫好左,雖然駛左唔小$,但見佢好得番,你都會覺得值的!
我依家都養緊一隻小牧,希望你個隻好快無事啦!




別墅

積分: 874


60#
發表於 13-1-13 13:02 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

如果你想換第二狗,就放係寵物店,如果唔係就自己帶狗仔睇醫生,不過成星期,狗仔可能誤診了


首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo