婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


41#
發表於 13-1-14 11:19 |只看該作者
可唔可以趁埋單時叫你C6廁所, 你負責俾錢, 俾完即時除兩份, 叫姑仔俾番一份. 只要可以收番錢, 我唔介意做衰人的. 俾錢唔係問題, 唔想俾人當傻瓜吖嘛.


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


42#
發表於 13-1-14 11:22 |只看該作者
我老公屋企多兄弟姐妹, 每人每個月比錢姑奶, 跟住食飯, 拜山所有費用都出公數~~

我屋企仲簡單, 得一個妹, 佢極少返黎食飯, 阿爸阿媽生日就兩姊妹夾, 平時出街食飯就一係我老公比, 一係我老豆比~~


子爵府

積分: 10959


43#
發表於 13-1-14 11:49 |只看該作者
本帖最後由 Money媽 於 13-1-14 11:50 編輯

回覆 FLORARA 的帖子

要講拖鞋王就一定要提我大姑仔個c6, 十幾年前話結婚無錢無地方住要暫時住係我c6層樓, 99出面講話最多只係住幾年,不論佢哋有無錢幾年後都會要佢哋走, 結果一住都13年, 13年一條毛都無俾過,層樓係我未結婚時c6就買咗, 所以我無出聲, 但從來都睇唔起佢哋男家d人, 一年只係見兩次, 免得打佢哋.


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 13-1-14 11:51 |只看該作者
試下叫埋單之後, 叫佢地兩個埋左先, 話唔記得帶錢, 話之前你地請左咁多次, 佢地請返一次都冇所謂啦, 一家人冇計嘛, 佢地係都要計咪AA制, 係唔俾佢兩公婆個份, 當然係咁既話最好預備散紙, 請長軰但唔係奉旨請埋佢地囉:;pppp:


子爵府

積分: 11893


45#
發表於 13-1-14 13:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+草子@+於+13-01-14+發表C6係

原帖由 FLORARA 於 13-01-14 發表
C6俾足家用淨低既佢鐘意點就點
係講梗姑9同6299俾人呃晒d錢時,c6一定會幫姑9+隻軟飯王。


別墅

積分: 794


46#
發表於 13-1-15 00:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+FLORARA+於+13-01-13+發表都3

原帖由 寫我心情 於 13-01-14 發表
唐樓都吾得啦!叫佢一世租樓都得啦
同外父外母住邊使唸咁多。仲抵過住劏房




別墅

積分: 794


47#
發表於 13-1-15 00:22 |只看該作者

引用:叫C6同佢地講,而家要供樓及養BB開支都好大,

原帖由 李大嫂 於 13-01-14 發表
叫C6同佢地講,而家要供樓及養BB開支都好大,以後食飯飲茶要夾錢,就算黎一個都要夾.怕夾就唔好黎. ...
我隻c6好錫佢既屋企人,我唸啊x唔係到佢都唔會叫個妹俾。




別墅

積分: 794


48#
發表於 13-1-15 00:26 |只看該作者

引用:其實我覺得一家人出去食飯,+點解唔係由後輩

原帖由 tsoi520 於 13-01-14 發表
其實我覺得一家人出去食飯, 點解唔係由後輩夾份請長輩呢??
即係你地兩公婆+姑仔兩公婆請6299同舅父飲茶, 咁 ...
我同我啲家姐啊哥個做法同你一樣,起碼俾得舒服先啦。




別墅

積分: 794


49#
發表於 13-1-15 00:32 |只看該作者

引用:可唔可以趁埋單時叫你C6廁所,+你負責俾錢,+

原帖由 tantanmama 於 13-01-14 發表
可唔可以趁埋單時叫你C6廁所, 你負責俾錢, 俾完即時除兩份, 叫姑仔俾番一份. 只要可以收番錢, 我唔介意做衰 ...
我唔想同男家既人有太多交流。都係交返俾隻c6攪,叫佢下次大大聲話夾錢。




別墅

積分: 794


50#
發表於 13-1-15 00:35 |只看該作者

引用:我老公屋企多兄弟姐妹,+每人每個月比錢姑奶

原帖由 火精靈 於 13-01-14 發表
我老公屋企多兄弟姐妹, 每人每個月比錢姑奶, 跟住食飯, 拜山所有費用都出公數~~

我屋企仲簡單, 得一個妹, ...
咁咪好囉,大家都有頭家,又唔係一個月揾十萬八萬。有食有飲一齊俾都食得開心啲。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo