自由講場

跳至

首頁
12345...20

尾頁
   27


大宅

積分: 4852


41#
發表於 13-1-15 11:21 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

節衣宿食都比佢讀啦!


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


42#
發表於 13-1-15 11:23 |只看該作者

引用:Quote:麟媽媽+發表於+13-1-15+11:14+我反而

原帖由 VKwan 於 13-01-15 發表
因為有IB,仔好醒,識分自己想要咩,佢目標係想去外國讀大學。都係我衰,平時家裡資訊太流通,佢連李寶椿 ...
如果係佢自己意願,咁又何妨一試?要行IB,佢會唔會考慮投考頭號敵人呀?講笑.......




男爵府

積分: 9845


43#
發表於 13-1-15 11:23 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

慳番d 錢讀大學啦,大學先係重點。




瑪瑙宮

積分: 149888

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


44#
發表於 13-1-15 11:23 |只看該作者
VKwan 發表於 13-1-15 11:17
因為有IB,仔好醒,識分自己想要咩,佢目標係想去外國讀大學。都係我衰,平時家裡資訊太流通,佢連李寶椿 ...

好叻仔年紀小小已有晒打算入呢間好多考到外國名牌大學的, 恭喜你!!


侯爵府

積分: 21336


45#
發表於 13-1-15 11:23 |只看該作者
喇記轉去co-ed人數應唔太多,過到去得一至兩個自己人好嗎?而且喇記在好多方面都唔會差太遠,當然成績co-ed會比較平均。如仔仔這方面絕对優勝的話,而佢又想,何況一試.如不就一動不如一静。


珍珠宮

積分: 38391


46#
發表於 13-1-15 11:23 |只看該作者
longlokma 發表於 13-1-15 11:11
我都咁估。但点解樓主阿仔會想轉校?LS學生對學校極大歸屬感,全级最Top的也鮮有希望轉校的,請問樓主背後 ...

仔對自己校內成績已習以為常,佢現時不斷想參加校外比賽/公開測試,另外,亦做一些平常小學生唔會做既事,而且成功地有制成品(詳情唔想披露更多),我相信靠以上所述的成績,考入co-ed中學唔難。問題係,我想考慮長遠小小。

點評

zxzx  Yes, please.  Let me learn from you (declare: I don't have kids yet)  發表於 13-1-15 21:03
Oh!Baby  你開post 分享下你点教仔得嗎?? 我好認真想知, 唔該晒先  發表於 13-1-15 11:46
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


47#
發表於 13-1-15 11:25 |只看該作者
超級特務 發表於 13-1-15 10:55
你地供唔供到佢先?
如果勉強 ok, 我會慳 d 供佢讀, 節源開流諗下計......
唔俾佢去試唔心息, 試下無妨:noth ...
同意, 其實仲會有好多無形開支, For example, 同學仔個個都話去 北大 / Oxford / Cambridge take D short course, 呢D course 隨時駛妳萬幾二萬, 係唔係 afford 得到.
但係如果唔去的話, 就會少左個話題, 未必會受白眼, 但妳仔仔又會感受點呢 ??

呢度成日都有D JM 出post 話見自己D 親戚點點富貴, 係都自怨自艾, 充滿負面情緒, 妳個仔仔 over-come 到嗎 ? 又或者妳幫到佢 over-come 到嗎 ?

當然讀到神級學校係好, 但真係有好多野要 consider

點評

super_aries  常同意,依家小朋友心態吾同以前,調整不好,會埋怨點解老豆吾係李嘉成非  發表於 13-1-17 00:06
super_aries  常同意,依家小朋友心態吾同以前,調整不好,會埋怨點解老豆吾係李嘉成?  發表於 13-1-17 00:05


禁止訪問

積分: 73927


48#
發表於 13-1-15 11:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


49#
發表於 13-1-15 11:27 |只看該作者
小可愛11 發表於 13-1-15 11:25
同意, 其實仲會有好多無形開支, For example, 同學仔個個都話去 北大 / Oxford / Cambridge take D short c ...

各有前因莫羨人!
人望高處係啱, 但有時要接受現實。
你若盛開, 蝴蝶便來!


瑪瑙宮

積分: 149888

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


50#
發表於 13-1-15 11:27 |只看該作者
我覺得樓主stop不到阿仔想入呢間中學的意願了, 考到唔讀, 第時後悔又會怨你. 所以考到就讀啦


珍珠宮

積分: 39609

環保接龍勳章


51#
發表於 13-1-15 11:28 |只看該作者
考到先至諗。

教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


珍珠宮

積分: 38391


52#
發表於 13-1-15 11:28 |只看該作者
麟媽媽 發表於 13-1-15 11:23
如果係佢自己意願,咁又何妨一試?要行IB,佢會唔會考慮投考頭號敵人呀?講笑.......



...
服左亞仔,仔喜惡分明,冇co-ed讀都唔肯投敵軍旗下,佢話果度d人好串喎,唔想變成佢地咁喎,吹脹
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


禁止訪問

積分: 73927


53#
發表於 13-1-15 11:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 53050


54#
發表於 13-1-15 11:28 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

我妹讀緊IB...不過佢由細到大都係讀國際學校。。。舊年考咗IGCSE...攞咗獎學金一年...不過我見IB真係深好多



you completed my life <3


禁止訪問

積分: 93097


55#
發表於 13-1-15 11:28 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26525


56#
發表於 13-1-15 11:29 |只看該作者
afford到咪讀囉,有apply即係想佢入啦,入到自然應該讀


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


57#
發表於 13-1-15 11:29 |只看該作者
係阿仔意願要十卜
你都話供得起,無問題


珍珠宮

積分: 38391


58#
發表於 13-1-15 11:32 |只看該作者
小可愛11 發表於 13-1-15 11:25
同意, 其實仲會有好多無形開支, For example, 同學仔個個都話去 北大 / Oxford / Cambridge take D short c ...

我有同佢講過呢個現實問題,話佢知你屋唔夠同學大,車唔夠同學靚,你會唔會唔開心?佢懶成熟咁答我,唔緊要,我只係想去讀書!
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


子爵府

積分: 13898


59#
發表於 13-1-15 11:33 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

只要供得起,我會順阿仔意願,將來既路,係佢自己行出黎,我地做父母只係支持者!成件事都無壞處,何必stop 佢?



點評

DebuPegg  agree...  發表於 13-1-15 13:25


別墅

積分: 805


60#
發表於 13-1-15 11:33 |只看該作者
CO-ED真係咁好咩?如果係我,如果冇咩原因,一定留係原校!悝返D大學學費第日出國!

首頁
12345...20

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo