自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


41#
發表於 13-1-16 10:43 |只看該作者
污糟


翡翠宮

積分: 97287


42#
發表於 13-1-16 10:45 |只看該作者

回覆:係咪一定要挑走蝦腸?

梗係要挑啦!



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 11987

畀面勳章


43#
發表於 13-1-16 10:50 |只看該作者
gelgelma 發表於 13-1-16 09:41
腸有屎食蝦屎?

系AR....你自己諗LOW
:-? 沒有一百分的另一半,只有五十分的兩個人 :wave:


大宅

積分: 2203


44#
發表於 13-1-16 10:50 |只看該作者
我有挑架,用較硬身的牙纖,在蝦背中間位置,要在瞉的節與節之間落纖,挑出小小腸時就要用渣纖的食指襟住條腸於纖上,然後援援拉出小小蝦頭位置的腸(因為蝦頭較易拉出,蝦尾腸會"痴"實蝦尾),然後再一齊拉埋蝦尾位置的腸,整條拉出,咁係冇咁易斷架


禁止訪問

積分: 186


45#
發表於 13-1-16 10:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 111390

2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


46#
發表於 13-1-16 10:53 |只看該作者
一定會挑走


大宅

積分: 2203


47#
發表於 13-1-16 10:54 |只看該作者
我早排整蘿蔔糕,蝦米(唔係蝦乾)我都照起腸,只要用水浸到蝦米淋哂,又係用牙纖,於水中挖走條腸,當然用咗好耐時間啦,好在有姐姐幫手,因為我真係好怕食到沙的感覺

點評

mercurycc  我括走佢用水係咁沖囉.  發表於 13-1-16 11:01


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


48#
發表於 13-1-16 10:58 |只看該作者
mercurycc 發表於 13-1-16 10:39
同佢講咪話我食左幾十年都無事.
好似我地食羊肉唔食皮,佢就叫我地比佢食理,咁好食浪費喎.
...

好多野都係累積返來嘎。。。唔知就無辦法者。。可免則免嘛。。。


珍珠宮

積分: 42285


49#
發表於 13-1-16 11:00 |只看該作者

引用:我有挑架,用較硬身的牙纖,在蝦背中間位置,

原帖由 iconmama 於 13-01-16 發表
我有挑架,用較硬身的牙纖,在蝦背中間位置,要在瞉的節與節之間落纖,挑出小小腸時就要用渣纖的食指襟住條腸於 ...
嘩!!難度高!下次練習下先。。。


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


50#
發表於 13-1-16 11:35 |只看該作者
細隻既唔挑, 大隻既挑.


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


51#
發表於 13-1-16 11:40 |只看該作者

回覆:係咪一定要挑走蝦腸?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40292


52#
發表於 13-1-16 11:44 |只看該作者

引用:條腸污糟,又唔好睇,可以嘅話挑走佢,食得

原帖由 mugtaitai 於 13-01-16 發表
條腸污糟,又唔好睇,可以嘅話挑走佢,食得安心d



男爵府

積分: 5900


53#
發表於 13-1-16 13:59 |只看該作者
蝦肚黑色嗰條係咩嘢 ?


伯爵府

積分: 19097


54#
發表於 13-1-16 14:16 |只看該作者

引用:我早排整蘿蔔糕,蝦米(唔係蝦乾)我都照起腸,

原帖由 iconmama 於 13-01-16 發表
我早排整蘿蔔糕,蝦米(唔係蝦乾)我都照起腸,只要用水浸到蝦米淋哂,又係用牙纖,於水中挖走條腸,當然用咗好耐 ...
應該有去咗殼果啲買㗎喎。我唔係好識,但我係唔食有腸的蝦米/蝦乾,我爸爸係買無腸的!



點評

iconmama  暫時我未買過有去腸蝦米,我下次買蝦米時問下有冇先,咁就唔使我挑腸咁煩  發表於 13-1-16 14:24


子爵府

積分: 14090

畀面勳章


55#
發表於 13-1-16 15:43 |只看該作者
回覆 YEOMORGAN 的帖子

蝦腸有屎, 要挑走


珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


56#
發表於 13-1-16 15:49 |只看該作者
白灼蝦無挑, 其他會.


珍珠宮

積分: 33733

畀面勳章


57#
發表於 13-1-16 15:50 |只看該作者
白灼就無挑


子爵府

積分: 14807


58#
發表於 13-1-16 15:58 |只看該作者

回覆:係咪一定要挑走蝦腸?

白灼無挑,食個陣先自己挑




珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


59#
發表於 13-1-16 16:11 |只看該作者
我有ga!!!


寶石宮

積分: 281776


60#
發表於 13-1-16 16:14 |只看該作者

回覆:係咪一定要挑走蝦腸?

我會


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo