單親天地

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 870


41#
發表於 13-2-1 11:54 |只看該作者
iki1118 發表於 13-2-1 01:29
無,生完已經虛弱,不斷食野補充,宜家仲餵人奶無諗過其他咩修身

...
多食白飯, 飲通草加鮮奶, 或HOLLY的茶包都可增多奶量,好好享受餵人奶的過程呀, 係你同BB最溫馨的時間, 過咗就冇嫁咧,
我當時餵人奶, 父母雖比我餵, 但不停講出令我不開心的說話. 很難受, 什麼不夠奶,. BB你是否吃不飽, 你媽媽不夠奶你吃...等等...淚流出, 心傷痛...
BB是自己的, 應跟自己的意願而行, 媽媽都是為子女好, 只要不是過份,
你現在餵人奶, 要吃包, 才有奶給BB, 也是為自己多吃, 因BB在你肚子裏也吸收了你的鈣之類, 你也要為自己補充一下!!
你已是很叻的媽媽,, ..加油噢!!
永遠支持你!!!


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


42#
發表於 13-2-1 23:51 |只看該作者

引用:Quote:iki1118+發表於+13-2-1+01:29+無,生

原帖由 jesstetsu 於 13-02-01 發表
多食白飯, 飲通草加鮮奶, 或HOLLY的茶包都可增多奶量,好好享受餵人奶的過程呀, 係你同BB最溫馨的時間, 過咗 ...
我惡露好似流血咁又入院了…唉…點解我想努力餵人奶既時候就咁,我吾想屋企人為我擔心,見住我入院,兩老為湊b既問題煩惱,我覺得好內疚。


別墅

積分: 870


43#
發表於 13-2-2 09:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jesstetsu+於+13-02-01+發表

原帖由 iki1118 於 13-02-01 發表
我惡露好似流血咁又入院了…唉…點解我想努力餵人奶既時候就咁,我吾想屋企人為我擔心,見住我入院,兩老為 ...
佢地兩個係咪唔熟手湊b??有冇人可以去幫手?有冇野幫到你?


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


44#
發表於 13-2-2 18:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iki1118+於+13-02-01+發表我

原帖由 jesstetsu 於 13-02-02 發表
佢地兩個係咪唔熟手湊b??有冇人可以去幫手?有冇野幫到你?
係突然之間面對要湊小朋友,吾知點,同埋擔心我。



大宅

積分: 3041


45#
發表於 13-2-3 22:32 |只看該作者
努力撐落去啦,bb頭幾個月會比較demanding,慢慢會好d.我今日至睇到你等生時個post,當初我未生時已經有人同我講,陀同生都唔係最辛苦,最辛苦係養同教。
挑戰而家先開始啊!不過到遲下 bb識得笑識得嗲你時,你又會覺得犧牲好值得。
我生完頭幾個月都好不知所措,唔識湊之餘,無人幫,傷口又痛又要餵奶,而家捱左6個月我覺得真係唔容易。不過同時都成日鼓勵自己再辛苦都經歷過都捱過,未來再難都無問題 。好好保重,自己要身體好至有能力湊bb啊。你父母願意幫,你就放心俾佢地幫你啦。呢段時間你需要休息。


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


46#
發表於 13-2-4 05:17 |只看該作者

引用:努力撐落去啦,bb頭幾個月會比較demanding,

原帖由 koalababie 於 13-02-03 發表
努力撐落去啦,bb頭幾個月會比較demanding,慢慢會好d.我今日至睇到你等生時個post,當初我未生時已經有人同 ...
係,宜家雖然忙到無時間訓,我同自己講我可以我要撐落去。家人呢個時候真係需我吾少,雖然大部份時間我都係自己一個,但佢地吾多吾少可以幫輕下我,等我可以暫時放松休息下。所以我都好感激佢地。


首頁

尾頁

跳至