單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 107227


41#
發表於 13-1-28 14:44 |只看該作者
B仔好D嗎?

身體健康!
玩具萬歲!


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


42#
發表於 13-1-29 01:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+copper201221+於+13-01-25+發

原帖由 chowqv 於 13-01-27 發表
下,邊有得自己揀。我除左入到院,有一個實習醫生幫我打定黃豆(係黃昏6點),跟住係無人理我,得個姑娘行 ...
係,仲要個個好後生添。我聽得多都係果句生仔係痛架啦,個個都痛架啦,吾痛點生,一句安慰都無


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


43#
發表於 13-1-29 01:57 |只看該作者

引用:B仔好D嗎?身體健康!

原帖由 fitfish 於 13-01-28 發表
B仔好D嗎?

身體健康!
亞b今日出得院了,努力母乳中… 比醫院奶粉撐大個胃,而且努力上奶…


珊瑚宮

積分: 107227


44#
發表於 13-1-29 03:10 |只看該作者
B仔回家了!開心!

玩具萬歲!


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


45#
發表於 13-1-29 03:51 |只看該作者

引用:B仔回家了!開心!

原帖由 fitfish 於 13-01-29 發表
B仔回家了!開心!
煩惱人奶中…


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


46#
發表於 13-1-31 02:51 |只看該作者

引用:B仔回家了!開心!

原帖由 fitfish 於 13-01-29 發表
B仔回家了!開心!
開心,下降142,重左0.13,下星期5再覆黃… 只要亞b健康咩都掋…


禁止訪問

積分: 1223


47#
發表於 13-1-31 21:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4967


48#
發表於 13-1-31 23:03 |只看該作者

回覆:21/1/2013 *80後未婚媽媽報喜* (100萬倍生仔的痛)






大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


49#
發表於 13-2-1 23:56 |只看該作者

回覆:21/1/2013 *80後未婚媽媽報喜* (100萬倍生仔的痛)

天意弄人,坐月已經令家人過份憂慮,宜家又因為惡露突然大量出血入院觀察一日,明早再決定手術與否,兩佬為bb無人湊而煩惱,亦為我入院頻撲我好內疚,生決定係我,但令到家人都為我擔心,我吾識講,好像負累,包伏…


別墅

積分: 699


50#
發表於 13-2-2 06:59 |只看該作者

回覆:21/1/2013 *80後未婚媽媽報喜* (100萬倍生仔的痛)

恭喜唒放心他會給你無比的力量!加油




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo