樓市動向

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


大宅

積分: 1293


41#
發表於 13-1-23 01:58 |只看該作者
Hkwkfung 發表於 13-1-22 13:20
講真.......你知唔知踢走富戶會令樓市火上加油?
咩道理,富戶佔用社會資源唔理,
反而覺得政府應該壓榨辛苦向上流動既人?
Hkwkfung你知唔知自己講緊咩?
想買樓想到人格都有問題


水晶宮

積分: 72641


42#
發表於 13-1-23 10:02 |只看該作者
本帖最後由 luckybaby2011 於 13-1-23 10:07 編輯

回覆 eddy0clng 的帖子

我都唔知自己講錯咩..愈講愈深...完全唔明....
霸佔政府資源...有理..
業主丟空自己俾錢買既物業...要罰...
踢走公屋富戶得益既係放租業主..咁唔踢走對邊個有好處呢??

其實我只係自住得一層樓...點都唔關我事...
樓主好似太敏感了...講升又唔得...話踢走佢地又唔得...
政府咁得閒不如去掃走買哂金沙好過啦....



禁止訪問

積分: 2811


43#
發表於 13-1-23 11:13 |只看該作者

引用:Quote:Hkwkfung+發表於+13-1-22+13:19+利申

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2811


44#
發表於 13-1-23 11:18 |只看該作者

引用:+本帖最後由+luckybaby2011+於+13-1-23+10:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17213

好媽媽勳章


45#
發表於 13-1-23 11:27 |只看該作者
Hkwkfung 發表於 13-1-22 13:19
利申: 我唔係話睇淡.....只是理性討論

但你地唔覺得怪.......時間唔早唔遲.......佢一話可能空置稅梁粉就 ...
唔係噃 分批賣之嘛 上年咪賣過囉 , 你諗多左了


伯爵府

積分: 17213

好媽媽勳章


46#
發表於 13-1-23 11:32 |只看該作者
上年年中賣過貨尾

http://orientaldaily.on.cc/cnt/finance/20120801/00202_018.html


禁止訪問

積分: 2811


47#
發表於 13-1-23 11:33 |只看該作者

引用:+本帖最後由+luckybaby2011+於+13-1-23+10:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2811


48#
發表於 13-1-23 11:34 |只看該作者

引用:上年年中賣過貨尾+http://orientaldaily.on

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17213

好媽媽勳章


49#
發表於 13-1-23 11:42 |只看該作者
Hkwkfung 發表於 13-1-23 11:34
咁我唸多左梁粉的動機囉
石硤尾賣萬一蚊呎肯定係顛價 現階段做下旁觀者 唔洗咁肉緊 音樂椅遊戲總有停下來的時候 平常心吧 ~


公爵府

積分: 29804


50#
發表於 13-1-23 14:15 |只看該作者

回覆:政府又快出招啦.....空置稅

其實大家討論下啫,有時只有言語上既溝通,可能有誤會啫,希望大家都可以抱住尊重他人既心態去平論,如果真係唔小心被人既文字令到自己唔開心,希望都可以互相包容一下!大家一起努力建立一個理性討論的平台,大家都得益嘛!
共勉之。



點評

Ben2003    發表於 13-1-24 19:38
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


子爵府

積分: 14632


51#
發表於 13-1-23 15:41 |只看該作者
我鍾意和支持
有100種吾同的聲音

各花各門的意見, 睇法
可以俾
大家腦振盪下

點評

Ben2003    發表於 13-1-24 19:39


珍珠宮

積分: 36576


52#
發表於 13-1-23 15:44 |只看該作者
Hkwkfung 發表於 13-1-22 12:57
咁點解梁粉而家要賣樓? 只有2 個原因.......真係空置稅或者............佢覺得樓價無乜水位...........

梁 ...

CY俾壓力佢做吓嘢就真


大宅

積分: 1293


53#
發表於 13-1-23 17:08 |只看該作者
本帖最後由 eddy0clng 於 13-1-23 17:34 編輯
luckybaby2011 發表於 13-1-23 10:02
回覆 eddy0clng 的帖子

我都唔知自己講錯咩..愈講愈深...完全唔明....

根本O的人連富戶政策係咩都未知,
做得富戶先以經享受O左公屋低廉租金10年或以上,
之後先須每兩年申報家庭入息一次。
若然入息超過當年公屋輪候冊的「最高入息限額」的2倍,便需要繳交1.5倍租金另加差餉;
若然入息超過「最高入息限額」的3倍或者拒絕申報入息,便需要繳交雙倍租金另加差餉。
而繳交雙倍租金的人士,須在下一輪的申報家庭入息時同時申報資產。若然資產超逾「最高入息限額」的84倍或者拒絕申報資產,便須在12個月內遷出,期間需要繳交市值租金(比雙倍租金略多一些)。

單身人士及一般家庭入息及總資產淨值限額 (2012年4月1日生效)
家庭人口

每月最高入息限額 (2)

總資產淨值限額

1人

8,740元 (9,200元)

203,000元 註(1)

2人

13,410元 (14,116元)

274,000元 註(1)

3人

17,060元 (17,958元)

359,000元 註(1)

4人

20,710元 (21,800元)

418,000元 註(1)

5人

23,640元 (24,884元)

465,000元

6人

26,590元 (27,989元)

503,000元

7人

29,560元 (31,116元)

537,000元

8人

31,620元 (33,284元)

563,000元

9人

35,360元 (37,221元)

622,000元

10人及以上

37,150元 (39,105元)

670,000元


用小小例子可能易明O的
以1個4人家庭,
如果月入去到43600蚊算低下層嗎?
如果去到65400蚊,仲佔用公屋過唔過份O的?
要入息OVER 1831200 先可以回收間公屋,根本諗呢樣野既人個腦一定有問題

以上足以証明入息限額何其寬鬆,
但有O的人為反而反,
家庭成員多O左有收入,好應該交還公屋比更有須要既人
政府唔係欠O左你,冇必要保你一生一世有平租
如果咁=可以講出因為會推高樓價/租金,
所以公屋應該比呢O的人長期佔用
敢問連入息上限都未過既人如何是好?


公爵府

積分: 29804


54#
發表於 13-1-23 22:52 |只看該作者

引用:我鍾意和支持有100種吾同的聲音各花各門的

原帖由 yellowmama 於 13-01-23 發表
我鍾意和支持
有100種吾同的聲音




박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


複式洋房

積分: 445


55#
發表於 13-1-24 05:14 |只看該作者

引用:+本帖最後由+eddy0clng+於+13-1-23+17:34+

原帖由 eddy0clng 於 13-01-23 發表
本帖最後由 eddy0clng 於 13-1-23 17:34 編輯
Totally agree!!!




大宅

積分: 1293


56#
發表於 13-1-24 19:00 |只看該作者
Hkwkfung 發表於 13-1-23 11:13
唉,點解咁多人誤會我出post 意思。當然地產商係賣樓唔係賣生果,我出post 係想話點解大好友梁粉早唔賣遲唔 ...
哦~ 如果"梁粉"特突賣樓因空置稅,
咁中資+nw(都係"梁粉")高價投地表示o左o的咩?

本報訊】內地客湧港搶年貨外,連本港地皮亦成內地資金搶奪對象。內地房地產一哥萬科集團,透過所持的本港公司,跟新世界發展(017)合作,斥逾34億元超高價奪得西鐵荃灣西站TW6(六區)項目發展權,每呎樓面地價接近5100元,成荃灣新地王,業界預期將來售價會破一萬元。
記者:林志光 近年積極部署在港上市的萬科,去年借購南聯地產,並易名為萬科置業海外(1036)率先在港交所插旗,最近又欲透過B轉H股,在本港主版上市,均反映萬科有意染指本港地產市場。今次首度夥拍新世界,擊退本港地產大孖沙,包括呼聲最高、已投得該站TW5灣畔及TW7項目的長實(001)。是次萬科贏得TW6項目發展權,在本港市場初試啼聲,外界更指「一石(王石,萬科主席)擊起千重浪」。





每呎樓面地價達$5088 六區項目是荃灣西最後一期,主要是兩幢住宅及一座公眾室內體育館。早前市場估值介乎26至29億元,但政府昨公佈,發展權由新世界及萬科置業所組的合營公司,以34.34億元投得,較最樂觀的預測高18%,以住宅樓面計,每呎樓面地價(麵粉價)達5088元,遠高於荃灣西站其他期數,較長實去年所投TW5灣畔項目的地價高18%。
獨立股評人陳永陸認為,新世界作為「梁粉」,近日積極高價買地,「對樓市有一定啟示」,消息對地產股會有刺激作用。而萬科「高價」奪地,大贏家應為旁邊有地皮的長實。
新世界發言人指出,公司與萬科佔該項目發展權益,分別為80%及20%,因項目是純住宅發展,且是可見將來,區內最後一幅臨海地皮,入標價是經詳細計算,所以地價屬合理水平。
美聯測量師行董事林子彬表示,今次項目地價較市場預期高,中標財團更有內地資金,反映無論本地或內地發展商,均對後市有信心,預計項目日後售價,建築面積呎價可破1萬元。中原測量師行執行董事張競達表示,該地皮質素高,今番地皮由本地及中資發展商聯手投得,不排除中資發展商想透過項目作在港發展的試金石。


禁止訪問

積分: 2811


57#
發表於 13-1-24 22:57 |只看該作者

引用:Quote:Hkwkfung+發表於+13-1-23+11:13+唉,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2811


58#
發表於 13-1-24 23:07 |只看該作者

引用:+本帖最後由+eddy0clng+於+13-1-23+17:34+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2811


59#
發表於 13-1-24 23:12 |只看該作者

引用:+本帖最後由+eddy0clng+於+13-1-23+17:34+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2811


60#
發表於 13-1-24 23:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yellowmama+於+13-01-23+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo