自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38783

春季勳章 玩具勳章 畀面勳章


41#
發表於 13-2-1 23:10 |只看該作者

回覆:好嬲呀,藥房買奶粉比個水貨客唔買比我!

搞錯阿




子爵府

積分: 14001


42#
發表於 13-2-1 23:12 |只看該作者
俾你聽倒佢唔好彩,好多藥房都係咁,你投訴都無用,到時佢可以話聽錯,死無對證,加上佢唔係囤積,賣比水貨佬 有幾多要幾多,又幫藥房買其他藥,做藥房幾好搵,元朗某間藥房一個月只賣奶粉收入有二佰萬,唔做水貨邊有發達。


子爵府

積分: 13744


43#
發表於 13-2-1 23:16 |只看該作者

回覆:好嬲呀,藥房買奶粉比個水貨客唔買比我!




珍珠宮

積分: 31655


44#
發表於 13-2-1 23:18 |只看該作者

引用:好嬲呀,剛才去葵芳買奶粉A+1(1罐),職員

原帖由 cherrychan510 於 13-02-01 發表
好嬲呀,剛才去葵芳買奶粉A+1(1罐),職員A同我老公講無貨,我再問職員A有無A+2佢又話無,結果我買左一包 ...
會否亞叔可以賣貴啲,賺多啲





大宅

積分: 1413


45#
發表於 13-2-1 23:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cherrychan510+於+13-02-01+

原帖由 hunglingwai 於 13-02-01 發表
開名啦,係咪德仁藥房呀,投訴佢




a href=&quot;http://lilypie.com/&quot;><img src=&quot;http://lb3m.lilypie.com/wAvep8.png&quot; width=&quot;200&quot; height=&quot;80&quot; border=&quot;0&quot; alt=&quot;Lilypie Third Birthday tickers&quot; /></a


男爵府

積分: 6435

畀面勳章


46#
發表於 13-2-1 23:25 |只看該作者

回覆:cherrychan510 的帖子

舉報




大宅

積分: 3534


47#
發表於 13-2-1 23:28 |只看該作者

回覆:好嬲呀,藥房買奶粉比個水貨客唔買比我!

舉報佢樓主我有一罐A+1阿囝轉2號時剩低,2014到期,有需要可pm我




伯爵府

積分: 19409


48#
發表於 13-2-1 23:49 |只看該作者
職員B話你咩?


伯爵府

積分: 19409


49#
發表於 13-2-1 23:50 |只看該作者
pollybell 發表於 13-2-1 23:12
俾你聽倒佢唔好彩,好多藥房都係咁,你投訴都無用,到時佢可以話聽錯,死無對證,加上佢唔係囤積,賣比水貨 ...

元朗邊間?


翡翠宮

積分: 91779

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


50#
發表於 13-2-1 23:53 |只看該作者


公爵府

積分: 26102


51#
發表於 13-2-2 00:00 |只看該作者

回覆:好嬲呀,藥房買奶粉比個水貨客唔買比我!

支持投訴佢


翡翠宮

積分: 90117


52#
發表於 13-2-2 00:01 |只看該作者
賤!!!
入境事務處24小時舉報熱線: 2824 1551
舉 報 無 牌 經 營 電 話 : 2881 7498<font color=&quot;DarkOrchid&quot;>


子爵府

積分: 14660

BK Milk勳章


53#
發表於 13-2-2 00:02 |只看該作者

回覆:好嬲呀,藥房買奶粉比個水貨客唔買比我!

投訴佢!




大宅

積分: 1430


54#
發表於 13-2-2 00:05 |只看該作者


珍珠宮

積分: 44660


55#
發表於 13-2-2 00:09 |只看該作者
Katzecat 發表於 13-2-1 22:48
開佢名兼去消委會投訴啦!

x 2

最好BK開返個"黑心藥房 POST"


大宅

積分: 3122


56#
發表於 13-2-2 00:18 |只看該作者

回覆:好嬲呀,藥房買奶粉比個水貨客唔買比我!

舉報佢




大宅

積分: 3518


57#
發表於 13-2-2 00:21 |只看該作者

回覆:好嬲呀,藥房買奶粉比個水貨客唔買比我!

投訴佢


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


58#
發表於 13-2-2 00:22 |只看該作者

引用:回覆+hunglingwai+的帖子 對,德X

原帖由 cherrychan510 於 13-02-01 發表
回覆 hunglingwai 的帖子

對,德X
呢間,我連思敏都買唔到:;pppp: 有中




大宅

積分: 3040

畀面勳章


59#
發表於 13-2-2 00:26 |只看該作者

回覆:好嬲呀,藥房買奶粉比個水貨客唔買比我!





以誠以真代人,希望你體會到~


大宅

積分: 4965


60#
發表於 13-2-2 00:30 |只看該作者

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo