自由講場

跳至

首頁
12345...11

尾頁
   8


禁止發言

積分: 55904


41#
發表於 13-2-3 01:05 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15844


42#
發表於 13-2-3 01:14 |只看該作者

引用:有咩好怨?怨人地個女對99唔好,咁自己的仔

原帖由 維港 於 13-02-03 發表
有咩好怨?怨人地個女對99唔好,咁自己的仔女都唔太好,點怨得人吖~每家人有每家人的生活習慣,煲湯的肉有 ...
我點敢怨或奢望人哋個女連自已媽媽媽都唔照顧嘅去服侍我媽媽,我係好嬲我個所謂嘅大佬!但諗真佢無用俾老婆食住,我又可以點?淨係希望媽咪快啲可以好返返自已屋企住…唔駛被人磨合!


瑪瑙宮

積分: 139710


43#
發表於 13-2-3 01:25 |只看該作者
Kristinming 發表於 13-2-2 23:39
咁不如幾兄弟姐妹夾錢買張碌架床比您媽咪啦,換返張硬啲既床褥

可以買張新 ge 就叠在舊果張上面瞓.


大宅

積分: 2380


44#
發表於 13-2-3 01:34 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

生仔好聽,生女好命



點評

ivory0915    發表於 13-2-3 16:11


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


45#
發表於 13-2-3 01:44 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

你亞媽本身住邊?你搬 去同學亞媽住,自己照顧




瑪瑙宮

積分: 139346

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


46#
發表於 13-2-3 01:47 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

點解唔返自己屋企住

每個人都有自己既習慣,雖然話係奶奶,但你嫂都係一個working mom,都應該都係遲放工果隻,佢點抽身去照顧你媽媽?


大宅

積分: 3027


47#
發表於 13-2-3 01:55 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

你媽媽有自己地方住,就你請工人服侍媽媽囉


侯爵府

積分: 23565


48#
發表於 13-2-3 01:58 |只看該作者
你大嫂肯同你媽媽住己經好好架啦,
大家生活習慣唔同,
有時真係好難遷就.
呢個都係好多人唔想同99住的原因.

可以做既就係你多D整好野比你媽媽食.


禁止訪問

積分: 73927


49#
發表於 13-2-3 02:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15844


50#
發表於 13-2-3 02:54 |只看該作者

引用:你亞媽本身住邊?你搬+去同學亞媽住,自己

原帖由 moonychan 於 13-02-03 發表
你亞媽本身住邊?你搬 去同學亞媽住,自己照顧
我媽住元朗…但佢住舊樓所以唔係我搬唔搬去同佢住嘅問題,係佢做完手術上落樓梯有一定困難…


伯爵府

積分: 15844


51#
發表於 13-2-3 02:58 |只看該作者

引用:點解唔返自己屋企住 每個人都有自己既習慣

原帖由 我愛Corina 於 13-02-03 發表
點解唔返自己屋企住

每個人都有自己既習慣,雖然話係奶奶,但你嫂都係一個working mom,都應該 ...
佢住舊樓,做完手術上落樓梯唔方便…其實無旨望我嫂會照顧人,佢自已都照顧唔到自已,係諗住等傷口起咗釘隱定咗先返自已屋企…


伯爵府

積分: 15844


52#
發表於 13-2-3 03:02 |只看該作者

引用:你媽媽有自己地方住,就你請工人服侍媽媽囉

原帖由 momax11 於 13-02-03 發表
你媽媽有自己地方住,就你請工人服侍媽媽囉
問題係媽媽住舊樓,請工人都解決唔到佢呢段時間上落樓梯嘅不便…


伯爵府

積分: 15844


53#
發表於 13-2-3 03:02 |只看該作者

引用:你大嫂肯同你媽媽住己經好好架啦,大家生活

原帖由 vlnz 於 13-02-03 發表
你大嫂肯同你媽媽住己經好好架啦,
大家生活習慣唔同,
有時真係好難遷就.
佢想咖講過好多次添,因為可以慳返請工人嘅錢嘛…

我會盡量整好嘢俾媽媽食…


伯爵府

積分: 15844


54#
發表於 13-2-3 03:09 |只看該作者

引用:Quote:我愛Corina+發表於+13-2-3+01:47+點

原帖由 EVA222 於 13-02-03 發表
出院返屋企住,好過去個仔屋企,每家人有自己生活方式,你估新抱好想個奶奶來休養,看在老公面上,不能不應承, ...
新抱真係好想奶奶嚟住,可以慳返請工人嘅錢…

煮定等媽媽自已每日食已被 band,因媽媽話住人哋果到唔可以淨係留起啲嘢自已一個食,你客氣講句大家一齊食…佢哋真係會好唔客氣咁起筷喪食的…唔會客氣留手…我負擔唔起包埋佢哋食量嘅費用…


瑪瑙宮

積分: 139346

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


55#
發表於 13-2-3 03:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+我愛Corina+於+13-02-03+發表

原帖由 the8 於 13-02-03 發表
佢住舊樓,做完手術上落樓梯唔方便…其實無旨望我嫂會照顧人,佢自已都照顧唔到自已,係諗住等傷口起咗釘隱 ...
你同佢近嗎?每晚煲定d靚湯,第2朝d人返晒工,學,拎比佢飲


大宅

積分: 1325


56#
發表於 13-2-3 04:52 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

去宜ka 家私買張床墊比媽咪啦!有60日無條件退錢,比幾十蚊運費之嘛!你媽咪到時返自己屋企住,自用又得,退返比Ik e a又得。每間屋可退2次貨,即係可以用120日,唔side你大哥D位吖!




男爵府

積分: 5817


57#
發表於 13-2-3 05:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+EVA222+於+13-02-03+發表出院

原帖由 the8 於 13-02-03 發表
新抱真係好想奶奶嚟住,可以慳返請工人嘅錢…

煮定等媽媽自已每日食已被 band,因媽媽話住人哋果到唔可以 ...
好仔不如好新抱呢句幾時都啱洗嫁,你只可以話你阿哥冇吉士,同埋男人唔細心。我對我奶奶唔敢話好好,但會將心比心,站係佢角度諗,我d姑奶都好似你大嫂咁,唔識考順阿媽,真係最後生果件姑奶都4張囉,飯都唔識煮,日日都係我奶奶張攞5至9個人既起居飲食,雖然有工人跟頭跟尾,但好多野都係我奶奶處理,我奶奶幫大姑奶湊大兩件,而家到三姑奶又兩件,反而我自己兩件就我自己一手一腳湊,就算我病我唔舒服幾辛苦都好,就算我奶奶話星期日過來幫我湊幾個鐘等我可以行開吓,我都話唔好,因為佢日日都要湊一大班人,湊咗幾廿年,難得抖吓鬆吓就唔好過來攞苦來辛,我C6唔係唔考順,不過有個咁廿四考既阿媽,加上男人唔細心,你都可以慳返啖氣囉! 唯有自己做得到就做,希望快d過咗呢段過渡期。 不過你要有心理準備,老人家做過手術身體就會大不如前,除非好好咁做運動。 Anyway,你媽媽知道你咁有心咁考順,已經好開心好心甜嫁啦,佢都唔想你阿哥難做,始終結咗婚成家立室,冇乜邊個做阿媽既,見到仔女為咗自己搞到夫妻不和會開心,你都要明白呢一點啊! 加油




大宅

積分: 4907


58#
發表於 13-2-3 07:34 |只看該作者

引用:好嬲!嬲到一個人坐係房喊咗半個鐘! 剛剛

原帖由 the8 於 13-02-02 發表
好嬲!嬲到一個人坐係房喊咗半個鐘!

剛剛打俾媽咪諗住傾兩句,但媽咪唔得閒大佬聽咗電話,我話媽咪覆診時 ...
間屋係边個先?




禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


59#
發表於 13-2-3 07:53 |只看該作者

引用:所以幾時都話生囡好阿囡點都錫阿媽多D 不過

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


60#
發表於 13-2-3 07:53 |只看該作者

引用:Quote:我愛Corina+發表於+13-2-3+01:47+點

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo