,反而我自己兩件就我自己一手一腳湊,就算我病我唔舒服幾辛苦都好,就算我奶奶話星期日過來幫我湊幾個鐘等我可以行開吓,我都話唔好,因為佢日日都要湊一大班人,湊咗幾廿年,難得抖吓鬆吓就唔好過來攞苦來辛,我C6唔係唔考順,不過有個咁廿四考既阿媽,加上男人唔細心,你都可以慳返啖氣囉! 唯有自己做得到就做,希望快d過咗呢段過渡期。 不過你要有心理準備,老人家做過手術身體就會大不如前,除非好好咁做運動。 Anyway,你媽媽知道你咁有心咁考順,已經好開心好心甜嫁啦,佢都唔想你阿哥難做,始終結咗婚成家立室,冇乜邊個做阿媽既,見到仔女為咗自己搞到夫妻不和會開心,你都要明白呢一點啊! 加油