自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 7882


41#
發表於 13-2-14 22:19 |只看該作者

回覆:芝士麵…終於試了

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


42#
發表於 13-2-14 22:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+雨晴B+於+13-02-14+發表未見

原帖由 SUGAR0612 於 13-02-14 發表
我細佬話好難食

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


43#
發表於 13-2-14 22:38 |只看該作者

引用:公仔好難食 +

原帖由 susi1024169 於 13-02-14 發表
公仔好難食
係呀!同韓國果隻差好遠

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 32220


44#
發表於 13-2-14 22:39 |只看該作者
公仔未試過, 韓國果隻就勁LIKE!!!


大宅

積分: 3986

畀面勳章


45#
發表於 13-2-14 22:41 |只看該作者

回覆:芝士麵…終於試了

勁難食,買左1pack食左1包其餘都無郁過~~~~


子爵府

積分: 13041

畀面勳章


46#
發表於 13-2-14 23:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+egg.b+於+13-02-14+發表我個

原帖由 SUGAR0612 於 13-02-14 發表
完全唔辣架啵…
sevened 我以為係韓國戈隻


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


47#
發表於 13-2-15 00:51 |只看該作者

引用:勁難食,買左1pack食左1包其餘都無郁過~~~~

原帖由 annatse45 於 13-02-14 發表
勁難食,買左1pack食左1包其餘都無郁過~~~~
Me2,麵質又差,味又怪,韓國果隻好食好多




珍珠宮

積分: 32559

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


48#
發表於 13-2-15 00:54 |只看該作者
心思思想買黎食...


珍珠宮

積分: 32595


49#
發表於 13-2-15 00:55 |只看該作者

引用:公仔未試過,+韓國果隻就勁LIKE!!!

原帖由 cassie0025 於 13-02-14 發表
公仔未試過, 韓國果隻就勁LIKE!!!
我都係,韓國超正




水晶宮

積分: 64625

2018復活節勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


50#
發表於 13-2-15 00:57 |只看該作者

回覆:SUGAR0612 的帖子




子爵府

積分: 10379


51#
發表於 13-2-15 03:09 |只看該作者

回覆:阿里爸媽 的帖子

我都覺得好味,我是在工展會買的,平時去百佳都吾見有,食完都吾知邊到有得買了




男爵府

積分: 5206


52#
發表於 13-2-15 03:13 |只看該作者

回覆:芝士麵…終於試了






大宅

積分: 4014

冬日勳章


53#
發表於 13-2-15 03:19 |只看該作者
公仔好食定韓國好食~~


子爵府

積分: 13253

環保接龍勳章


54#
發表於 13-2-15 03:25 |只看該作者

引用:公仔好難食 +

原帖由 susi1024169 於 13-02-14 發表
公仔好難食
X10 .....真係難食 .


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


55#
發表於 13-2-15 03:25 |只看該作者

回覆:芝士麵…終於試了






男爵府

積分: 7772

BK Milk勳章 畀面勳章


56#
發表於 13-2-15 03:28 |只看該作者
回覆 SUGAR0612 的帖子

撈面仲正


大宅

積分: 2655


57#
發表於 13-2-15 11:14 |只看該作者

引用:公仔好難食 +

原帖由 susi1024169 於 13-02-14 發表
公仔好難食
好鹹,食左一包,其它掉左,一D都唔好食!


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


58#
發表於 13-2-15 11:16 |只看該作者
SUGAR0612 發表於 13-2-14 17:21
公仔阿
你咁講我都要試先得


大宅

積分: 2452


59#
發表於 13-2-15 11:19 |只看該作者

回覆:芝士麵…終於試了

望落好似好好味

玩到癲笑到傻...最鍾意睇肥仔psy跳舞


子爵府

積分: 11184


60#
發表於 13-2-15 11:20 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo