跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 552


41#
發表於 06-11-2 00:24 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

BearMoon,

唔駛唔好意思, 大家bb都生日麻.

係呢, 11/19 既bbq你有無報名呀 ?[quote]
BearMoon 寫道:
Hi , all

唔好意思 , 一排冇online , 唔知大家搞緊birthday party....sorry.

大家近排點呀? party玩得巧開心吧.

我就為囝囝報N1而煩惱,e~~你地有冇報幼兒園呢 ?



P.S.
Dear beemaggie221,

唔好意思 , 失


8w1d : 1.61cm
12w5d : 6.47cm


侯爵府

積分: 21251


42#
發表於 06-11-2 13:34 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??


我幫囝囝報左n1啦 , 唔係好煩啫[quote]
BearMoon 寫道:
Hi , all

唔好意思 , 一排冇online , 唔知大家搞緊birthday party....sorry.

大家近排點呀? party玩得巧開心吧.

我就為囝囝報N1而煩惱,e~~你地有冇報幼兒園呢 ?



不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


複式洋房

積分: 257


43#
發表於 06-11-3 11:44 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

Hi Hi all,

BBQ ? 邊度有資料呢 ?
唉, 近排諗緊邊間報N1,真係頭赤, 問題係我住個頭冇N1,
要落黃埔同九龍塘, 你知啦花多眼亂...
又唔知邊間好~ 你地有冇心水呢? 有d仲in緊,嘩~幾誇張....
一歲b可以考咩,真係唔明~~
我個仔淨係識食瞓睇電視同埋"papa","包包"~~
行都懶...唉~

實肥佬啦


別墅

積分: 552


44#
發表於 06-11-3 13:08 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

BBQ TOPIC係 :我地0510媽咪會要搞多d活動啦~!!

http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=698665&forum=127&425



8w1d : 1.61cm
12w5d : 6.47cm


複式洋房

積分: 257


45#
發表於 06-12-1 10:01 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

Hi , all

sorry , 又潛水咗一排, 因為我駝緊b , 就嚟生咯 , 所以好攰...冇晒心機.
各位10/6媽咪同bb近況如何?
你地bb係咪好叻叻呢 , 識行識走識叫媽媽未呀?
我個仔咩都唔識, "零"技能
你地報晒n1未呀?


別墅

積分: 552


46#
發表於 06-12-1 13:12 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

你就好啦, 又有左, 呢個係仔定女呀
BearMoon 寫道:
Hi , all

sorry , 又潛水咗一排, 因為我駝緊b , 就嚟生咯 , 所以好攰...冇晒心機.
各位10/6媽咪同bb近況如何?
你地bb係咪好叻叻呢 , 識行識走識叫媽媽未呀?
我個仔咩都唔識, "零"技能
你地報晒n1未呀?



8w1d : 1.61cm
12w5d : 6.47cm


侯爵府

積分: 21251


47#
發表於 06-12-1 21:42 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

恭喜晒 BearMoon
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


複式洋房

積分: 257


48#
發表於 06-12-3 20:15 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

Hi , all

多謝晒 , 應該是囝囝 , 實同哥哥打崩頭,我就做"炮灰"


複式洋房

積分: 257


49#
發表於 07-4-11 14:51 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

hi all,

大家d 豬豬 歲半嘞 , 你地打咗針未呀 , 仲有番健康院 , 忙忙忙...


別墅

積分: 552


50#
發表於 07-4-12 13:16 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

仲未呀, 因為我好遲先打電話去book, 又要指定週六先打得 (因為我不用上班, 費事請假), 而家book左5/12.

10/6 bb, 你地好嗎 ? 不如找個機會出黎見下面丫, 我想睇下同年同月同日既bb係點, 我住青衣既.


8w1d : 1.61cm
12w5d : 6.47cm


男爵府

積分: 8263

畀面勳章


51#
發表於 07-4-14 19:21 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

好呀好呀....我1-6都得閒ga,因為我唔駛返工ga...你地多數幾時得閒出黎呀


別墅

積分: 552


52#
發表於 07-4-17 13:22 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

不如4/21 (sat)出黎丫, 你地住邊架 ? pm我丫


8w1d : 1.61cm
12w5d : 6.47cm


侯爵府

積分: 21251


53#
發表於 07-4-17 13:48 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

PM 左你lu
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


54#
發表於 07-4-17 13:51 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

打左lu , 上星期六去埋健康院tim , 一切都ok,姑娘話4歲先再返去check lu [quote]
BearMoon 寫道:
hi all,

大家d 豬豬 歲半嘞 , 你地打咗針未呀 , 仲有番健康院 , 忙忙忙...
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


洋房

積分: 102


55#
發表於 07-4-17 16:38 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

HIHI 各位安安
我個bb都係 05 10月6號出世架
上星期六打左針啦.


侯爵府

積分: 21251


56#
發表於 07-4-19 08:14 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

WELCOME[quote]
NATALY 寫道:
HIHI 各位安安
我個bb都係 05 10月6號出世架
上星期六打左針啦.
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


別墅

積分: 552


57#
發表於 07-4-27 18:40 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

各位10月6日BB, 我已與另一位同是10月6日媽咪相約, 未知你是否得閒出來團聚呢?
日期 :5月5日
時間 :11時 (原本是12點, 後來有媽咪想提早少少)
地點 :荃灣

我已PM你們了,

如有問題, 請與我聯絡


8w1d : 1.61cm
12w5d : 6.47cm

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo