自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


禁止訪問

積分: 1977


41#
發表於 13-2-19 00:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jessicayoko+於+13-02-19+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22317


42#
發表於 13-2-19 00:40 |只看該作者

回覆:我報左警!

好慘,真係好慘,聽到都心痛!! 樓主報警報得好,下次拍埋video,有證有據更好!!




大宅

積分: 3240

畀面勳章


43#
發表於 13-2-19 00:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kathy622+於+13-02-19+發表個

原帖由 jessicayoko 於 13-02-19 發表
係喇冇錯喇!個BB一喊我地就知佢放左工!
個小朋友到底做錯咩要咁打法,我真係唔明,3-4歲可以好百厭,但我諗唔需要喪打45分鐘掛,可能我一向唔贊成用打去教小朋友




子爵府

積分: 13137

畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 13-2-19 00:43 |只看該作者
點打得落手架!!


男爵府

積分: 9045


45#
發表於 13-2-19 00:45 |只看該作者

回覆:我報左警!

個媽媽係咪有抑鬱?


子爵府

積分: 10258

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 13-2-19 00:45 |只看該作者


禁止訪問

積分: 8008


47#
發表於 13-2-19 00:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30994

2018復活節勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


48#
發表於 13-2-19 00:48 |只看該作者

回覆:我報左警!

後抵la




禁止訪問

積分: 1977


49#
發表於 13-2-19 00:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jessicayoko+於+13-02-19+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23224


50#
發表於 13-2-19 00:50 |只看該作者


大宅

積分: 1331


51#
發表於 13-2-19 00:50 |只看該作者
我樓下都有家人,新搬黎既,試過有晚聽到有個細路女笑話小一二左右)係咁喊係咁拍門,就走出去望下咩事,原來個細路女比人趕左出門口(當晚仲要得十零度, 個細路女就咁著住長衫長褲),大約十零分鐘就應該放返佢入屋,點知第晚又聽到好嘈既打鬧聲系個單位傳出黎,忍唔住報警,後尾差人話個細路女唔肯食飯,系度吵吵鬧鬧


禁止訪問

積分: 1977


52#
發表於 13-2-19 00:51 |只看該作者

引用:個媽媽係咪有抑鬱?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1977


53#
發表於 13-2-19 00:53 |只看該作者

引用:我樓下都有家人,新搬黎既,試過有晚聽到有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3240

畀面勳章


54#
發表於 13-2-19 00:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kathy622+於+13-02-19+發表個

原帖由 jessicayoko 於 13-02-19 發表
好曳都唔係日日打家!好似較左鬧鐘咁,夠鐘就打佢!痴線家!
我以為我隔離已經顛架啦,原來你隔離仲勁,歲幾人仔都打得落手,真係唔明佢地咩心態,只覺得佢地心理唔多平衡,咁唔鍾意小朋友當初就唔好生啦,難為左個細路




翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 13-2-19 00:56 |只看該作者

回覆:我報左警!

好慘呀!


珍珠宮

積分: 47280


56#
發表於 13-2-19 00:56 |只看該作者


珍珠宮

積分: 47966

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


57#
發表於 13-2-19 01:00 |只看該作者

回覆:我報左警!

晚晚打, 個細路就算唔比佢阿媽打死, 都會顛啦 ! 好可憐呀!


大宅

積分: 1331


58#
發表於 13-2-19 01:00 |只看該作者
回覆 jessicayoko 的帖子

我都係咁諗,但差人查過佢係咁講,仲話小朋友係曳D架喇,不過如果再有咩事就即刻報警啦。嘩!!再有事先再搵你地,唔通要到出左事你地先肯做野??? 題外: 其實我由佢地未搬黎前已經對果家人無好感,裝修時咁岩我太太陀住BB,又鑽窿又搥牆,仲要未到0800就開工過晒1800仲未停,下下要搵食Q上去趕人先肯走,工程尾時仲要禮拜照開工,搞到我太太日日有得震無得瞓


男爵府

積分: 7290


59#
發表於 13-2-19 01:01 |只看該作者

引用:我隔離屋個女人都係咁,晚晚唔係打就鬧,仲

原帖由 kathy622 於 13-02-19 發表
我隔離屋個女人都係咁,晚晚唔係打就鬧,仲要晚晚10點零開波,通常15-20分鐘就完場,有一晚佢照舊開個仔波 ...
做得好!




水晶宮

積分: 68485


60#
發表於 13-2-19 01:02 |只看該作者
支持你的行動!請繼續留意事態發展!謝謝!

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo