潮流時尚

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   12


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


41#
發表於 13-2-28 18:45 |只看該作者

引用:我都想去呀!+係咪即場可以買飛GA?我都想買

原帖由 阿P 於 13-02-28 發表
我都想去呀! 係咪即場可以買飛GA?
我都想買珠珠同石仔, 不過我咩都唔識怕做水魚, 如果有姐妹想去, 可唔可以 ...
我會去呀,但仲未收到飛>< 我想買石



9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


侯爵府

積分: 22317


42#
發表於 13-2-28 18:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿P+於+13-02-28+發表我都想

原帖由 miio 於 13-02-28 發表
我會去呀,但仲未收到飛>< 我想買石
me too 仲未收到飛




伯爵府

積分: 17204


43#
發表於 13-2-28 18:53 |只看該作者

版主 的帖子

我想問有無GIA買?



<a href=&quot;http://lilypie.com/&quot;><img src=&quot;http://lb1f.lilypie.com/D84Tp8.png&quot; width=&quot;400&quot; height=&quot;80&quot; border=&quot;0&quot; alt=&quot;Lilypie First Birthday tickers&quot; /></a>


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


44#
發表於 13-2-28 19:32 |只看該作者

引用:我想問有無GIA買? +

原帖由 kennis_t 於 13-02-28 發表
我想問有無GIA買?
Sure




9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


男爵府

積分: 7410


45#
發表於 13-2-28 20:58 |只看該作者

引用:Quote:Evildada+發表於+13-2-27+19:09+都係

原帖由 rainyrainyrainy 於 13-02-28 發表
REALLY?? 但有時又驚自己唔識睇靚唔靚
買卡石冇乜difficulty gei 睇Gia cert 姐




男爵府

積分: 8654


46#
發表於 13-2-28 21:26 |只看該作者
回覆 miio 的帖子

我冇飛呀, 我又唔係業內人仕, 我想即場買飛入去睇, 都唔知有冇得賣>"<


大宅

積分: 1044


47#
發表於 13-2-28 21:45 |只看該作者

引用:+

原帖由 Jenniferleeww 於 13-02-26 發表
我收到請柬,請問需要填資料寄返去換飛嗎?


別墅

積分: 674


48#
發表於 13-2-28 22:22 |只看該作者

回覆:珠寶展

想問是否要帶定大量cash, 收咭嗎?

因我末去過


大宅

積分: 2198


49#
發表於 13-2-28 23:18 |只看該作者

回覆:珠寶展

我都未收到飛
淨係收到個email ja




男爵府

積分: 8282


50#
發表於 13-3-1 00:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jenniferleeww+於+13-02-26+

原帖由 Alice1203 於 13-02-28 發表
我收到請柬,請問需要填資料寄返去換飛嗎?
我又無留意有嘢要填喎


公爵府

積分: 26645


51#
發表於 13-3-1 00:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jenniferleeww+於+13-02-26+

原帖由 Alice1203 於 13-02-28 發表
我收到請柬,請問需要填資料寄返去換飛嗎?
填好表格,帶身份証去登記處現場做登記即可。




公爵府

積分: 26645


52#
發表於 13-3-1 00:05 |只看該作者

引用:想問是否要帶定大量cash,+收咭嗎? 因我末

原帖由 denyoung 於 13-02-28 發表
想問是否要帶定大量cash, 收咭嗎?

因我末去過
現金價會平啲,但有啲危險,附近有ATM, 睇啱再出去㩒機啦。




公爵府

積分: 26645


53#
發表於 13-3-1 00:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Alice1203+於+13-02-28+發表

原帖由 Jenniferleeww 於 13-03-01 發表
我又無留意有嘢要填喎
如果係網上登記咗,大會會直接寄入場証比你。除咗網上登記,收到批發商寄邀請表格,可以即場登記入場。




大宅

積分: 3373


54#
發表於 13-3-1 07:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jenniferleeww+於+13-03-01+

原帖由 Sasalam2012 於 13-03-01 發表
如果係網上登記咗,大會會直接寄入場証比你。除咗網上登記,收到批發商寄邀請表格,可以即場登記入場。



...
即場登記仲要唔要填邀請咭內表格資料呢?




大宅

積分: 3373


55#
發表於 13-3-1 07:53 |只看該作者

回覆:珠寶展

Sorry, 我是指有展商寄邀請咭俾我




男爵府

積分: 7410


56#
發表於 13-3-1 08:18 |只看該作者

引用:Sorry,+我是指有展商寄邀請咭俾我 +

原帖由 Hosinsen 於 13-03-01 發表
Sorry, 我是指有展商寄邀請咭俾我
要,張invitation 其實都寫得好清楚




大宅

積分: 1044


57#
發表於 13-3-1 11:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Alice1203+於+13-02-28+發表

原帖由 Sasalam2012 於 13-03-01 發表
填好表格,帶身份証去登記處現場做登記即可。
Thx


大宅

積分: 3707


58#
發表於 13-3-2 22:39 |只看該作者
回覆 Sasalam2012 的帖子

Btw, yesterday I have received the pass for my hubby!!


大宅

積分: 1793


59#
發表於 13-3-3 02:49 |只看該作者

回覆:珠寶展

我都會係個度做野,到時見


瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


60#
發表於 13-3-3 02:57 |只看該作者

回覆:珠寶展

我有vip飛,不過無興趣去




首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo