潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   9


大宅

積分: 1884

陪月勳章


41#
發表於 13-3-8 23:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fangw22+於+13-03-08+發表我

原帖由 karmanbebe 於 13-03-08 發表
你呢隻好抵呀,我頭先去睇,得番兩隻全圈石,無我碼要造,兩份一粒做半圈要4-5千呀



...
So expensive?!




別墅

積分: 828


42#
發表於 13-3-9 00:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+karmanbebe+於+13-03-08+發表

原帖由 fangw22 於 13-03-08 發表
So expensive?!
係呀,佢地話大約呢個價,都係去sasa介紹嗰間,不過今次無哂半介款,叫我之後上去造!

不過佢地啲石真係白,thx sasa 介紹!




公爵府

積分: 26645


43#
發表於 13-3-9 00:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fangw22+於+13-03-08+發表So+

原帖由 karmanbebe 於 13-03-09 發表
係呀,佢地話大約呢個價,都係去sasa介紹嗰間,不過今次無哂半介款,叫我之後上去造!

不過佢地啲石真係白 ...
唔好客氣!佢quote你4-5千係幾重?其實應該仲有好多參展商有這類款,你有冇去睇?




別墅

積分: 828


44#
發表於 13-3-9 00:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+karmanbebe+於+13-03-09+發表

原帖由 Sasalam2012 於 13-03-09 發表
唔好客氣!佢quote你4-5千係幾重?其實應該仲有好多參展商有這類款,你有冇去睇?



...
Sasa 我有睇呀,重睇咗好多間tim,因為我隻手指size一定要訂,改都改唔到,g小姐話整2-3份到粒就4千幾,要5份到就7-8k,半圈款sasa你有無做過呀?

我試過有間5份到就5k到,話係g color石,又係要造





侯爵府

積分: 22985

2025勳章蛇年勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


45#
發表於 13-3-9 01:02 |只看該作者

引用:可唔可以pm+咪我啊,我都好喜歡啊

原帖由 suenoipik 於 13-03-08 發表
可唔可以pm 咪我啊,我都好喜歡啊
我已disclose 左 booth no.




侯爵府

積分: 22985

2025勳章蛇年勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


46#
發表於 13-3-9 01:48 |只看該作者

引用:我睇果隻好似得廿幾份,做左半個圈,不過就

原帖由 pig豬 於 13-03-08 發表
我睇果隻好似得廿幾份,做左半個圈,不過就係玫瑰金!
樓主呢隻應該係全個圈!



...
唔係呀〜 係半圈架




珍珠宮

積分: 32324

好媽媽勳章


47#
發表於 13-3-9 06:14 |只看該作者

引用:Quote:tommyemily1022+發表於+13-3-8+16:54

原帖由 pp_pp1021 於 13-03-08 發表
去申請啦,再唔係比100$入場,就可入啦
我見網頁話要同業帶卡片登記俾$100先可以入場,係咪非同業唔入得架?




公爵府

積分: 26645


48#
發表於 13-3-9 08:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sasalam2012+於+13-03-09+發

原帖由 karmanbebe 於 13-03-09 發表
Sasa 我有睇呀,重睇咗好多間tim,因為我隻手指size一定要訂,改都改唔到,g小姐話整2-3份到粒就4千幾,要5 ...
我冇係G小姐到買過缐介,雖然唔啱size ,但可以戴上手睇下比較下邊間閃啲白啲,G小姐應該都係用G colour,VS石,如果石的質數一樣,緊係揾間平啲。




公爵府

積分: 27637


49#
發表於 13-3-9 10:12 |只看該作者
sunnygirl 發表於 13-3-9 06:14
我見網頁話要同業帶卡片登記俾$100先可以入場,係咪非同業唔入得架?



...
我唔知呀,我都冇卡片, 我今天照去睇下點!


大宅

積分: 1441


50#
發表於 13-3-9 12:25 |只看該作者

回覆:線介拼款〜






別墅

積分: 828


51#
發表於 13-3-9 13:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+karmanbebe+於+13-03-08+發表

原帖由 fangw22 於 13-03-08 發表
So expensive?!
你隻缐介有幾多粒呢?




侯爵府

積分: 22985

2025勳章蛇年勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


52#
發表於 13-3-9 14:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fangw22+於+13-03-08+發表So+

原帖由 karmanbebe 於 13-03-09 發表
你隻缐介有幾多粒呢?
18粒




公爵府

積分: 27637


53#
發表於 13-3-9 15:51 |只看該作者

回覆:線介拼款〜

金仔媽媽多謝你既推介,我都係你呢間買左荀線介,仲要又抵,又靚呀,好開心呀


侯爵府

積分: 22985

2025勳章蛇年勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


54#
發表於 13-3-9 16:20 |只看該作者

引用:金仔媽媽多謝你既推介,我都係你呢間買左荀

原帖由 pp_pp1021 於 13-03-09 發表
金仔媽媽多謝你既推介,我都係你呢間買左荀線介,仲要又抵,又靚呀,好開心呀

...
好正呀




子爵府

積分: 10269


55#
發表於 13-3-9 16:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pp_pp1021+於+13-03-09+發表

原帖由 金仔媽媽 於 13-03-09 發表
好正呀
我都係你依間買


侯爵府

積分: 22985

2025勳章蛇年勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


56#
發表於 13-3-9 16:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+金仔媽媽+於+13-03-09+發表好

原帖由 BabyMiMi 於 13-03-09 發表
我都係你依間買
比你地買晒啦




大宅

積分: 3394


57#
發表於 13-3-9 17:07 |只看該作者

引用:依隻我覺得好抵$2200+,+用黎拼款帶very+goo

原帖由 金仔媽媽 於 13-03-08 發表
依隻我覺得好抵$2200 , 用黎拼款帶very good
好靚呀


子爵府

積分: 10269


58#
發表於 13-3-9 17:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BabyMiMi+於+13-03-09+發表我

原帖由 金仔媽媽 於 13-03-09 發表
比你地買晒啦
我無size, 要訂, 3 weeks to wait


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo