自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 32563


41#
發表於 13-3-13 08:05 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

唔好理啲人up乜啦,我未做人阿媽果陣夠比人成日話我呢樣唔夠成熟果啲野,我夠係遲你幾年,上年21歲生第一胎,有啲人睇死我湊唔到㗎!我而家咪湊得幾好,我係冇錢㗎…但我活得開心老公又生性,而家22歲,嚟緊第二胎預產期8月,咁果陣就23歲生第二胎喇,啲人成日睇唔好我地果家人㗎…咁我有得生埋呢個佢地又吹我唔漲呀…我由佢地話㗎…佢地把口唔積口德咪由人地囉,係咪先?樓主,唔好理佢地把口啦,把口生係佢地度


公爵府

積分: 29922

醒目開學勳章 畀面勳章


42#
發表於 13-3-13 08:05 |只看該作者
回覆 ashley_baby 的帖子

我19歲生.情況同你差唔多.個樣又係細.果時日日出街有說話聽

>>一定比人搞大肚啦.個肚一定無老豆啦等等

唔好理.心裡面鬧佢一大段野




依家我27歲喇.不知幾開心.人人都話我同我老公兩公婆好快退休.(講下好喇.)


我都係自己湊無返工.老公亦會買好多貴野比我.


重點.人人話young mami唔好.未定性呢d


我地依家一家三口不知幾開心!!




你要加油.唔洗理人講咩


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


43#
發表於 13-3-13 08:05 |只看該作者

引用:我17歲有第一胎,打針都中左,醫生話係100

原帖由 ashley_baby 於 13-03-13 發表
我17歲有第一胎,打針都中左,醫生話係100個都無一個有,決定生,考慮過我先生搵30k以上一個月,而我地都好 ...
遲幾年,就會漸漸少人問嫁喇,其實做好自己,唔需要理人地講乜(過來人經歷)




水晶宮

積分: 55656

畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 13-3-13 08:07 |只看該作者

引用:我17歲有第一胎,打針都中左,醫生話係100

原帖由 ashley_baby 於 13-03-13 發表
我17歲有第一胎,打針都中左,醫生話係100個都無一個有,決定生,考慮過我先生搵30k以上一個月,而我地都好 ...
自己知自己事 、洗乜理的冇謂人講野!




Cheer up! Enjoy every Little Thing in LIFE


禁止訪問

積分: 13736


45#
發表於 13-3-13 08:10 |只看該作者

回覆:ashley_baby 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9543


46#
發表於 13-3-13 08:13 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

洗乜興…邊個服務態度咁差 投訴佢


伯爵府

積分: 15421

BK Milk勳章


47#
發表於 13-3-13 08:15 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

睇你文筆流暢,冇錯別字,表達能力佳,絶對唔係嗰d三姑六婆口中嘅無知少女俾人攪大個肚嗰種。唔使理佢地,唔值得為d唔同level嘅人而動氣




伯爵府

積分: 16835


48#
發表於 13-3-13 08:15 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

有啲人係憎人富貴厭人貧,唔駛理人!加油!湊好大小B




水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


49#
發表於 13-3-13 08:18 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

17歲好細個,不過你地自給自足,好過好多公主王子大懶蛇,沒有人有資格批評你地


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


50#
發表於 13-3-13 08:18 |只看該作者
唔會理佢地了,最緊要自己行得正,企得正啫...


複式洋房

積分: 370


51#
發表於 13-3-13 08:23 |只看該作者
系咪吾抵得你後生青春,吾使理d閒言


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 13-3-13 08:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+drizzle+於+13-03-13+發表駛

原帖由 ashley_baby 於 13-03-13 發表
我先生都有成日陪我,我唔舒服、有事發生令我唔開心果啲時間佢一定係我身邊,放假佢都爭住湊bb,反而甘樣仲 ...
係ar.果時我先生睇鋪,所以人地唔會覺得佢不務正業。你真係有理說不清唔好記住另自己唔開心


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


53#
發表於 13-3-13 08:23 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

我都係過來人 再難聽既話都聽過 樓主唔駛理其他人講野嫁 過多幾年佢地把口就會收 我仲記得我入院時姑娘會問 現在個位老公是否經手人 成日問我報左警未 我明既職責所在 我個樣比我真實年齡細5歲 班大肚婆仲無謂 講野仲衰


公爵府

積分: 29922

醒目開學勳章 畀面勳章


54#
發表於 13-3-13 08:24 |只看該作者
回覆 susi1024169 的帖子

話時話我好似比人鬧到21歲就好似無咩說話聽喇!

係今年買利是封.嚇左一嚇個收銀呀姨咋!


收銀靚姨望望我樣子驚訝地問:甘快派利是?
我笑而不語~呢個時間我仔大叫''媽咪''~~


靚姨發出高八度的聲音指住仔問我:你個仔?你個仔黎?甘大個?




--- 我笑了:)


大宅

積分: 4183

畀面勳章


55#
發表於 13-3-13 08:24 |只看該作者

引用:唔需要理人點睇,做好自己本份,問心無愧就

原帖由 jameytsang 於 13-03-13 發表
唔需要理人點睇,做好自己本份,問心無愧就得~把口生人哋度,關佢哋蛋治咩~



...



翡翠宮

積分: 87419


56#
發表於 13-3-13 08:25 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

我反而覺得你好幸福呀,如果我個女都好似你咁,我ok架,我望都望佢嫁得好,17歲大肚無問題,最重要個男人肯承擔、錫佢,當然仲要有經濟基礎,女人後生d生復原都快d喇!!


男爵府

積分: 9973


57#
發表於 13-3-13 08:28 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

有 D 人係咁犯眾憎, 把口臭都似渠! 唔話人果日過唔倒日子架! 但另一邊睇, 把口生係人地到, 冇權阻止人. 其實唔洗理佢地 UP 乜, 只要做好自己, 湊好 BB, 照顧好屋企, 其他人點諗點講咪有得人囉~ 無謂為左班是是非非嘅人整到自己唔開心, 係到亂諗野. 加油呀





珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


58#
發表於 13-3-13 08:31 |只看該作者

引用:回覆+susi1024169+的帖子 話時話我好似比

原帖由 nikinokb 於 13-03-13 發表
回覆 susi1024169 的帖子

話時話我好似比人鬧到21歲就好似無咩說話聽喇!
呢個情況基本上我仔出世頭3年我一星期總會遇兩三次,係真係幾無奈,不過個仔一路大,我都一路老到21、22歲開始無乜人問,對上果次係半年前,去茶記食野有個伙記偷聽我同啊仔講野突然間大聲問:乜原來你係佢呀媽呀?(呢間野係經常幫襯的!mouth:)我驚訝地答:係呀 表情比我更驚訝既伙計:你個仔咁~大~喇? 我心諗使唔使咁誇?笑笑口地話係呀係呀,就繼續食野




大宅

積分: 2957


59#
發表於 13-3-13 08:36 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

我個fd又係17歲生,而家個女好大,讀書又叻!都不知幾好呀!




公爵府

積分: 29922

醒目開學勳章 畀面勳章


60#
發表於 13-3-13 08:37 |只看該作者
回覆 susi1024169 的帖子

係喎!!我發覺都係!

你生時細係會有好多說話聽!!


但個仔大.依家我又大.最多都係>>哇甘大拿


又唔會話咩衰野難聽野.仲會話我好命! (教仔嘔血死快d就有)




捱過就得.大家過來人


首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo