自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


男爵府

積分: 6261


41#
發表於 13-3-14 06:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+s!uMEIMEI+於+13-03-13+發表

原帖由 florapang0426 於 13-03-13 發表
餵唔餵人奶係你自己決定,點會有人鬧你? 就算真係餵唔到你都唔想架,你同個醫生講你餵緊人奶,應該會識就住 ...
因為我咩儲備都冇 我老公果邊係肯定我要餵到bb至少一歲


子爵府

積分: 10236


42#
發表於 13-3-14 07:06 |只看該作者

引用:so+far咁耐以黎都無遇到叫我停餵嘅醫生,佢

原帖由 hellomiffy 於 13-03-13 發表
so far咁耐以黎都無遇到叫我停餵嘅醫生,佢哋知我要餵,都會望多次自己開左咩藥,或者轉藥。最緊要你出聲!! ...
我都係呀,不過真係試過查到一隻藥係唔食得架!




翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


43#
發表於 13-3-14 07:09 |只看該作者

回覆:人奶媽咪睇E生

其實醫生係支持人奶的話開抗生素都可以照食!曾經試過一次阿女13個月既時候我隻腳細菌感染,我同醫生講餵緊人奶,醫生就話:下,都大個啦,唔食幾日無問題!我話:醫生,你又唔係我個女你點知有無問題!結果醫生cc地氣開左輕劑量抗生素比我!

第二次隻眼發炎,(第二個醫生)我同醫生講餵緊人奶,(阿女14個月大)醫生立刻話:無問題,我開d陀bb都食得既藥比你,時間可能要耐d先好,但唔會影響bb

所以遇到唔支持母乳既醫生要企硬!



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


男爵府

積分: 6261


44#
發表於 13-3-14 07:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hellomiffy+於+13-03-13+發表

原帖由 ApplePie_ellen 於 13-03-14 發表
我都係呀,不過真係試過查到一隻藥係唔食得架!
講佐係人奶媽 都開隻唔食得嘅噤衰

點評

ApplePie_ellen  係呀好在我家姐提我有一隻藥講明會進入人奶,唔食得。  發表於 13-3-14 08:09
ApplePie_ellen  使用。  發表於 13-3-14 08:08


男爵府

積分: 6261


45#
發表於 13-3-14 07:18 |只看該作者

引用:其實醫生係支持人奶的話開抗生素都可以照食

原帖由 goosema 於 13-03-14 發表
其實醫生係支持人奶的話開抗生素都可以照食!曾經試過一次阿女13個月既時候我隻腳細菌感染,我同醫生講餵緊 ...
明白


子爵府

積分: 12001


46#
發表於 13-3-14 07:35 |只看該作者

引用:我都係人奶媽,初時都有試過去睇醫生話餵人

原帖由 donkayu 於 13-03-14 發表
我都係人奶媽,初時都有試過去睇醫生話餵人奶,俾個醫生叫我等餵,我無理佢,

後來揾到一個醫生幾好,都支 ...
我都都要葵芳個醫生,thx


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


47#
發表於 13-3-14 08:42 |只看該作者
s!uMEIMEI 發表於 13-3-14 06:49
我咩儲備都冇 我只係知我餵唔到人奶會俾人哦餐死-_-
咁都只係比BB食幾日奶粉姐..如果真係發燒既話都唔餵得架啦...


男爵府

積分: 9883


48#
發表於 13-3-14 08:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+misseleve+於+13-03-13+發表

原帖由 s!uMEIMEI 於 13-03-14 發表
雖然有啲遠 不過都冇問題 但收費會唔會勁貴?
普通症唔記得診金了,或者打去問下吧!我只記得有次我乳腺塞左發燒又冇奶,佢落手落腳推鬆佢搞左成粒鐘收ard$800




翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


49#
發表於 13-3-14 08:54 |只看該作者

回覆:人奶媽咪睇E生

我呢個好支持

你邊區?




翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


50#
發表於 13-3-14 08:56 |只看該作者

引用:Quote:s!uMEIMEI+發表於+13-3-14+06:49+我

原帖由 月希 於 13-03-14 發表
咁都只係比BB食幾日奶粉姐..如果真係發燒既話都唔餵得架啦...
喂得!發燒無話吾可以喂!!

我傷風感冒發燒帶口罩就可以喂。

吾明白得話請吾好亂教人




翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


51#
發表於 13-3-14 08:58 |只看該作者

引用:其實醫生係支持人奶的話開抗生素都可以照食

原帖由 goosema 於 13-03-14 發表
其實醫生係支持人奶的話開抗生素都可以照食!曾經試過一次阿女13個月既時候我隻腳細菌感染,我同醫生講餵緊 ...
我個醫生都係會開d安全既藥俾我




珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


52#
發表於 13-3-14 09:01 |只看該作者
gemiling 發表於 13-3-14 08:56
喂得!發燒無話吾可以喂!!

我傷風感冒發燒帶口罩就可以喂。
我之前發燒..睇醫生...醫生話唔餵得..要退燒後先可以餵...而佢比D藥係可以餵人奶的..
即係就算我重食緊藥...都可以餵..只係有燒唔餵得...
所以我當年係停左一個WEEK唔餵人奶..比奶粉仔仔的..


子爵府

積分: 13658


53#
發表於 13-3-14 09:06 |只看該作者

引用:Quote:s!uMEIMEI+發表於+13-3-14+06:49+我

原帖由 月希 於 13-03-14 發表
咁都只係比BB食幾日奶粉姐..如果真係發燒既話都唔餵得架啦...
邊個話發燒唔餵得?一樣可以餵,唔識唔好亂講!咩叫食幾日奶粉無問題呀?你自己食一個禮拜罐頭午餐肉餐餐食得唔得?


子爵府

積分: 13658


54#
發表於 13-3-14 09:08 |只看該作者

引用:Quote:gemiling+發表於+13-3-14+08:56+喂得

原帖由 月希 於 13-03-14 發表
我之前發燒..睇醫生...醫生話唔餵得..要退燒後先可以餵...而佢比D藥係可以餵人奶的..
即係就算我重食緊藥.. ...
好明顯你睇嗰個醫生唔支持亦唔識餵人奶,發緊燒一樣可以餵,bb仲有賺,因為你病緊身體整左比平時更多的抗體,大部分過哂比bb


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


55#
發表於 13-3-14 09:09 |只看該作者

引用:Quote:gemiling+發表於+13-3-14+08:56+喂得

原帖由 月希 於 13-03-14 發表
我之前發燒..睇醫生...醫生話唔餵得..要退燒後先可以餵...而佢比D藥係可以餵人奶的..
即係就算我重食緊藥.. ...
我吾知你醫生係米吾明人奶,亦吾知你既當年係幾多年前

發燒只係你身體同病毒/細菌打仗既訊號,發燒無礙餵奶。

食左退燒藥係可以繼續喂。




翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


56#
發表於 13-3-14 09:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+月希+於+13-03-14+發表我之前

原帖由 chan_chi_mun 於 13-03-14 發表
好明顯你睇嗰個醫生唔支持亦唔識餵人奶,發緊燒一樣可以餵,bb仲有賺,因為你病緊身體整左比平時更多的抗體 ...
無錯,antibody會過俾bb




別墅

積分: 567


57#
發表於 13-3-14 09:15 |只看該作者
我都有睇過醫生, 係睇兒科醫生放心好多


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


58#
發表於 13-3-14 09:16 |只看該作者
chan_chi_mun 發表於 13-3-14 09:06
邊個話發燒唔餵得?一樣可以餵,唔識唔好亂講!咩叫食幾日奶粉無問題呀?你自己食一個禮拜罐頭午餐 ...
mouth:我唔明你地火乜...
發燒唔餵得唔係我講..而係我當年既醫生講..
我仔仔1歲前都係全人奶B..就只係我發燒果個WEEK冇食人奶食奶粉..
我係支持餵人奶的...只係如果身體真係HANDLE唔到...我亦唔會盲目去支持人地餵人奶..
餵奶粉既媽咪們都唔係有罪...
每個媽媽都想比最好既BABY..只係每個人心中既最好有唔同姐...

我都係網上SEARCH過...
對發燒餵唔餵得人奶..醫生都有分2派..
一邊話餵得..一邊話唔餵得...
咁你BUY邊個說法...咪跟邊個去做...冇必要咁同人講野
奶粉同罐頭午餐肉都好大分別...你咁比喻係咪過份左?
BB唔係食人奶就係食奶粉...奶粉都係佢地主食之一...
點同午餐肉比?你咁好似話晒全世界餵奶粉既媽媽咁...

唔識唔好亂講..我明架...我從來都唔會係網上亂講...
我講既都係醫生對我講既...所以如果你對我講發燒好餵人奶有意見..
我可以PM當年我睇果個醫生比你...你再去$%^&*佢啦


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


59#
發表於 13-3-14 09:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9883


60#
發表於 13-3-14 09:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+月希+於+13-03-14+發表我之前

原帖由 chan_chi_mun 於 13-03-14 發表
好明顯你睇嗰個醫生唔支持亦唔識餵人奶,發緊燒一樣可以餵,bb仲有賺,因為你病緊身體整左比平時更多的抗體 ...
agree, 最衰係唔支持個班醫生成日實牙實齒咁教人




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo