自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2580


41#
發表於 13-3-19 00:52 |只看該作者

回覆:搭西鐵戴頸巾

西鐵啲冷氣真係好勁,我身體不太好,市因為咁而冷病了幾次。因此我學會了帶頸巾或披肩在袋中\"保護自已\"。人家心中怎想我也不想知道,我只知想身體好點的第一步就係減少生病次數,所以要好好\"保護自己\"先。但如果樓主不望人,樓主又怎知人家望住你呢?西鐵都不少變態佬,不如小心啲呢啲人仲實際。




瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


42#
發表於 13-3-19 00:56 |只看該作者

回覆:搭西鐵戴頸巾

我一年四季都有頸巾帶定係身,凍咪帶囉使乜理人,我今日都有帶




珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


43#
發表於 13-3-19 06:59 |只看該作者
本帖最後由 Yubi.T 於 20-4-20 13:20 編輯

del
全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


大宅

積分: 3197


44#
發表於 13-3-19 07:58 |只看該作者

回覆:搭西鐵戴頸巾

其實好少事,吾洗在意人地既眼光。你可能怕凍,有人可能怕熱,所以覺得奇怪望一望架咋!我今朝搭晚士有人將件外套笠係個頭添,都有人望一望佢,凍起上泥樣衰d都吾理啦!保護自己最緊要





珊瑚宮

積分: 108889

畀面勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 13-3-19 12:31 |只看該作者
Yubi.T 發表於 13-3-19 06:59
咁唔通係我件褸圍頸有毛毛,再戴埋頸巾俾人感覺太誇張?
呢幾日嘅天氣著唔到有毛毛領嘅外套, 著薄身外套已經ok喇
<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


伯爵府

積分: 17334


46#
發表於 13-3-19 15:31 |只看該作者
西鐵真係冇乜冷氣喎, 好多時都大汗叠細汗, 到落車仲流緊汗, 不過真係有啲人係唔凍得, 我又唔會大驚小怪嘅, 不如你轉用絲巾.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo