烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 37201


41#
發表於 13-3-23 15:43 |只看該作者

引用:我之前用跟機粉,次次效果都幾好。 今日出

原帖由 bean828 於 13-03-23 發表
我之前用跟機粉,次次效果都幾好。

今日出動去買材料,希望跟書個份量成功啦。
預伴粉有添加劑小用為妙




大宅

積分: 1319


42#
發表於 13-3-23 16:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bean828+於+13-03-23+發表我

原帖由 吉蒂小豬 於 13-03-23 發表
預伴粉有添加劑小用為妙
其實都唔係想用,都係因為跟機送。今日終於買左材料。希望自己做成功啦。


男爵府

積分: 6482


43#
發表於 13-3-23 19:43 |只看該作者

引用:又咸,個皮又硬,入面唔鬆軟 我知自己冇天

原帖由 dodotin0505 於 13-03-22 發表
又咸,個皮又硬,入面唔鬆軟
我知自己冇天份,先買p仔,諗住零失敗,估唔到都係衰咗



...
第四機,超好味
1364038964262.jpg


男爵府

積分: 5510


44#
發表於 13-3-23 20:37 |只看該作者

回覆:p仔第一機失敗了,請指教

第三機靚仔好多,但冇咩味。已經跟個盒做
myphoto.jpg





子爵府

積分: 11484

大廚勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 13-3-23 20:57 |只看該作者

引用:第三機靚仔好多,但冇咩味。已經跟個盒做+ +

原帖由 dodotin0505 於 13-03-23 發表
第三機靚仔好多,但冇咩味。已經跟個盒做
都係預伴粉? 如果係都ok la 快d去買料自己整啦, 好味好多又有益好多.


子爵府

積分: 14184


46#
發表於 13-3-23 21:39 |只看該作者

引用:我之前用跟機粉,次次效果都幾好。 今日出

原帖由 bean828 於 13-03-23 發表
我之前用跟機粉,次次效果都幾好。

今日出動去買材料,希望跟書個份量成功啦。
記住減鹽同睇水





子爵府

積分: 14184


47#
發表於 13-3-23 21:40 |只看該作者

引用:第三機靚仔好多,但冇咩味。已經跟個盒做+ +

原帖由 dodotin0505 於 13-03-23 發表
第三機靚仔好多,但冇咩味。已經跟個盒做
加油吖





男爵府

積分: 5510


48#
發表於 13-3-23 21:51 |只看該作者

回覆:prisyan 的帖子

係呀係呀!好,聽日去買




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo