時政擂台

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 13-3-26 23:39 |只看該作者
Henrymama 發表於 13-3-26 19:21
如果要經過阿爺過濾後才比香港人選特首, 呢d系搵笨選舉, 到時選出來的特首一樣無公信力, 反對派一樣日日 ...

不如搞個一人一票旗教宗先啦! 佢都係得116票就可以控制全世界,咁無公信力竟然萬人景仰,佢咪仲搵笨!

現實講句,我個人唔贊成一人一票選特首,以香港既情況,做錯固然比人鬧,而家連做啱都鬧,以高醫生民望咁高為例,無限奶令就比人話唔保障本地人利益,出限奶令政棍就話抵觸基本法,有心做既都無能為力,而一心"搵食"既傭才就係咁死出嚟,最主要係暫時見唔到香港出現到一個有心有力既人, 一人一票選得邊個? 一陣好似台灣咁,一人一票選個陳水扁出嚟,衰足8年不特止,要知道一個地方經濟民生差咗唔係話下次換過個人就可以起死回生,由零開始要建好一個地方經濟最少都要廿三十年,但衰咗再起,加多一倍時間都唔止。 以而家既情況,連叫英國收返香港呢啲白痴理論都嗡得出,一人一票香港死得仲快呀!

點評

topbaby  同意 !  發表於 13-3-28 06:46
WChan    發表於 13-3-27 10:44


禁止訪問

積分: 15530


42#
發表於 13-3-26 23:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15530


43#
發表於 13-3-26 23:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 13-3-27 00:02 |只看該作者
Henrymama 發表於 13-3-26 23:48
都知道民主路難行, 但宜家呢個情況, 如果再系1200個人選特首, 我真系覺得香港的激進派會越來越多人支持 ...

但係呢個過程絕對會搞到民不聊生,係咪明知實死都要由佢死? 你認為台灣既選民係成熟咗咩?唔見得囉! 阿扁個衰仔依然係台南地區大熱勝出,台灣某些人話情原要個貪都唔要個馬仔,佢上任咁耐依然都係寸步難行,舊有勢力仍在,想改革都要有人配合先得架! 何況呢個絕對係利益問題,政治邊可能咁乾淨?

呢班激進派十足十而家既港孩,由細到大比人就到以為自己真係公主王子,可惜有公主病冇主公命,一唔啱心水就扭,難為又有班白痴成年人圍住佢,傳聞又不盡不實淨係報導佢想要果幾句,係咁真係要如佢意先有安寧? 我唔認為囉!

點評

WChan    發表於 13-3-27 10:46


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 13-3-27 00:13 |只看該作者
Henrymama 發表於 13-3-26 23:54
英國的民主路都跌跌碰碰好多年,內戰都經歷過才有今天的上下議會, 但人地肯試肯付出, 才有後來的光榮革 ...

乜呢世界真係有民主咩? 選擇性既民主就有! 再講,要學人先要了解自己既地方係咩人,人哋會為咗個地方發展會同政府妥協,香港呢? 起公屋好呀! 不過唔好起係我隔離,影響樓價! 遊輪碼頭要起,不過想點起比邊個起問準附近居民先,足足搞咗10年,啱啱起好不過完全無配套,失禮! 港珠澳大橋,一個被煸動既阿婆就玩死你! 無人哋既質素就想學人哋既野,過多十年先講啦!

點評

topbaby  真係忍唔住要同意多妳一次 ! 自私的人佔大多數, 真係好難 ...  發表於 13-3-28 06:50


禁止訪問

積分: 5594


46#
發表於 13-3-27 00:54 |只看該作者

回覆:逾千英人網上聯署 促國會助港爭民主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9426


47#
發表於 13-3-27 07:17 |只看該作者

引用:Quote:jackymum+發表於+13-3-26+17:23+得唔

原帖由 Henrymama 於 13-03-26 發表
多人去簽名就會引起國際關注
天真


男爵府

積分: 9426


48#
發表於 13-3-27 07:21 |只看該作者

引用:Quote:alicemic+發表於+13-3-26+23:39+不如

原帖由 Henrymama 於 13-03-26 發表
都知道民主路難行, 但宜家呢個情況, 如果再系1200個人選特首, 我真系覺得香港的激進派會越來越多人支持 ...
港英時代又唔見有人吵話一人一票選港督。


水晶宮

積分: 55644


49#
發表於 13-3-27 07:43 |只看該作者

引用:Quote:Henrymama+發表於+13-3-26+23:54+英

原帖由 alicemic 於 13-03-27 發表
乜呢世界真係有民主咩? 選擇性既民主就有! 再講,要學人先要了解自己既地方係咩人,人哋會為咗個地方發 ...
1920年英國軍隊屠殺愛 爾蘭平民,百年恩怨,時至2011年女皇破冰訪問愛爾蘭,也只說同情,沒有道歉…



少奶奶的身份,丫頭的命...


伯爵府

積分: 18491


50#
發表於 13-3-27 07:56 |只看該作者

引用:得唔得架?++英國會唔會彩我地...

原帖由 jackymum 於 13-03-26 發表
得唔得架? 英國會唔會彩我地...
可能想移民英國


禁止訪問

積分: 15530


51#
發表於 13-3-27 09:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Henrymama+於+13-03-26+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42886

畀面勳章


52#
發表於 13-3-27 10:11 |只看該作者

引用:Quote:rrxx+發表於+13-3-26+23:19+但通常刀

原帖由 Henrymama 於 13-03-26 發表
可以計算一下選票, 激進候選人的得票總和不會過25%
但事實係勝出


禁止訪問

積分: 15530


53#
發表於 13-3-27 10:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8451


54#
發表於 13-3-27 10:16 |只看該作者
英國佬真系名符其實既"搞屎棍"

唯恐香港唔夠亂.....



禁止訪問

積分: 15530


55#
發表於 13-3-27 10:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


56#
發表於 13-3-27 10:22 |只看該作者
本帖最後由 WChan 於 13-3-27 10:27 編輯
Henrymama 發表於 13-3-26 23:17
目的系要丟阿爺架, 南華早報個投票都可以說明些問題, 再唔一人一票普選, 香港年輕一代只會越來越激進, ...

一人一票就唔會激進? 未免太天真掛??

年輕人愈來愈想咩咩咩....係佢地自己真係想? 定係比人洗哂腦以為咁樣最好???


禁止訪問

積分: 15530


57#
發表於 13-3-27 10:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


58#
發表於 13-3-27 10:26 |只看該作者
Henrymama 發表於 13-3-27 09:25
而家講呢樣野無意思,況且之前係殖民地,英國無義務比港人民主,但而家回歸已經十五年,而基本法都講明港人 ...

一國兩制, 係一國行先, 香港只係一個城市, 一個地方選市長, 中央無可能完全唔參與, 因為呢個係關乎國家既團結性問題, "愛國愛港"呢個前設都係必須.

如果選左個同中央對著幹既人, 我諗香港人要受傷更厲害


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


59#
發表於 13-3-27 10:29 |只看該作者
Henrymama 發表於 13-3-27 10:13
選特首唔同選議員架, 如果一對一選, 選票要過50%才WIN.

到時係邊個肯派錢派福利就會贏, 只要肯拋福利政策出嚟, 肯定過50%.

不過最終受害係邊個???


禁止訪問

積分: 15530


60#
發表於 13-3-27 10:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo