自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1762


41#
發表於 13-3-30 08:26 |只看該作者
若有人以PM或其它聯絡你作出有關本人之誹謗,請你千萬要小心此人,此人非常陰險無人性,會禍及你家人.他朝君體也相同.勸你莫對此人作任何回應及遠離此人.


侯爵府

積分: 24373


42#
發表於 13-3-30 08:43 |只看該作者

回覆:喺街比人兜口兜面影相

我諗佢欣賞你,而且係龍友,不過就無品D。




子爵府

積分: 11575


43#
發表於 13-3-30 12:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+oguh+於+13-03-30+發表無咩可

原帖由 p_kotone 於 13-03-30 發表
甘我下次去雪廠街撞下你!實在係你同Bruce 的粉絲你見我一場專登日本返來,米比我裝下你喇 ...
我唔介意見bk JM,好過比啲陌生男人無啦啦影相




珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 13-3-30 12:32 |只看該作者
oguh 發表於 13-3-30 02:23
問題係我普通都暈!

可能你好靚你自己唔覺得jeh


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


45#
發表於 13-3-30 12:36 |只看該作者

引用:啱啱發生,喺雪廠街往電車路方向,我自己一

原帖由 oguh 於 13-03-29 發表
啱啱發生,喺雪廠街往電車路方向,我自己一個行緊去會合朋友。突然有兩個男人對住我兜口兜面影相,同我距離 ...
可能係bk友唔該放上嚟吖(講笑)有無嚇親呀,可能係快閃黨

緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 10431

醒目開學勳章


46#
發表於 13-3-30 12:43 |只看該作者
有無登到呀?


子爵府

積分: 11575


47#
發表於 13-3-30 13:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+oguh+於+13-03-29+發表啱啱發

原帖由 ChammyMAMA 於 13-03-30 發表
可能係bk友唔該放上嚟吖(講笑)有無嚇親呀,可能係快閃黨
係啦,放上來比我睇下影得靚唔靚




禁止訪問

積分: 21714

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 13-3-30 13:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2866


49#
發表於 13-3-30 13:21 |只看該作者
你係條街都話呀, 我係中環某watsons比人影呀, 好彩唔係正面, 另側頭只見單鏡反光機, 希望佢係影product唔係影我, 我真係無咩好影


象牙宮

積分: 227915

2024年龍年勳章


50#
發表於 13-3-30 14:18 |只看該作者

引用:有無登到呀?

原帖由 2BMa 於 13-03-30 發表
有無登到呀?
x 2


伯爵府

積分: 17733


51#
發表於 13-3-30 14:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+p_kotone+於+13-03-30+發表甘

原帖由 oguh 於 13-03-30 發表
我唔介意見bk JM,好過比啲陌生男人無啦啦影相
好呀!我4/3號同個仔去日本領事館留意下偶像先




男爵府

積分: 9324


52#
發表於 13-3-30 22:28 |只看該作者

回覆:喺街比人兜口兜面影相

你粉絲?


複式洋房

積分: 166


53#
發表於 13-4-9 09:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+oguh+於+13-03-29+發表啱啱發

原帖由 fattyfat 於 13-03-29 發表
中環?巧似生果報系列鍾意喺中環影靚女,題目巧似今日禾最靚之類<-- 即係您係靚女〜:ex ...
笑左
即係証明樓主正啦




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo