自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


侯爵府

積分: 21540


41#
發表於 13-4-2 13:15 |只看該作者

引用:話說我工人走咗,依家要自己湊三歲既女,依

原帖由 fwsaefong 於 13-04-02 發表
話說我工人走咗,依家要自己湊三歲既女,依家先知佢平時自己一個會玩乜…
噚日,我係房做梗嘢,佢就係出要 ...
我大B 3歲,近日半夜起身,坐係到對空氣講足2小時,內容主要係日頭返學既野,扮老師講野,有對答架,都幾好笑,呢個年紀正常,想象力豐富,語言爆發出黎既表現。




男爵府

積分: 5550

畀面勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 13-4-2 13:17 |只看該作者
我個仔九歲都成日自己扮演不同角色, 自己同自己講野,自得其樂!


大宅

積分: 3459


43#
發表於 13-4-2 13:18 |只看該作者

回覆:你地小朋友多唔多自己對空氣講嘢?

點止自己亂作名,之後你會聽到更多,你出黎後佢收聲,係因為有啲吾好意思,我細個都係咁,我玩到好大個tim,如無其他吾駛太擔心


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo