自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


男爵府

積分: 5737


41#
發表於 13-4-3 19:34 |只看該作者

引用:Quote:FrankieFUNG+發表於+13-4-3+18:10+其

原帖由 FrankieFUNG 於 13-04-03 發表
就因為怕左食煙肉,所以虎妹出世後兩年停餵母乳都冇再食西柚餐......依家keep住每日兩餐至兩餐半 ...
係伢!其实早餐兩片煙肉都几恐怖,可能他特有的物质不能取代


男爵府

積分: 5737


42#
發表於 13-4-3 19:36 |只看該作者

引用:Quote:Toffee888+發表於+13-4-3+18:09+哈哈

原帖由 FrankieFUNG 於 13-04-03 發表
當你慢慢有成績時,你會有動力keep住....我果時最辛苦係當初果個星期,條腸郁得快左好多,攪到成日要去toil ...
認同,Sammi fit 咁多年,都要靠意志減


男爵府

積分: 8322


43#
發表於 13-4-3 19:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mobchan+於+13-04-03+發表回

原帖由 Sweetkiki 於 13-04-03 發表
都係食少D再加小小運動。試過每日係屋企跑十分鐘(跟黑人個video),一星期真係輕左4磅

...
邊個video?!


子爵府

積分: 11329


44#
發表於 13-4-3 21:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+FrankieFUNG+於+13-04-03+發

原帖由 Toffee888 於 13-04-03 發表
認同,Sammi fit 咁多年,都要靠意志減
sammi個個係3日既減肥餐單?



子爵府

積分: 11329


45#
發表於 13-4-3 21:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sweetkiki+於+13-04-03+發表

原帖由 jopig 於 13-04-03 發表
邊個video?!
你係YouTube search "lose 50 pounds or more"就會揾到啦


男爵府

積分: 7740


46#
發表於 13-4-3 21:49 |只看該作者

回覆:食左2日西柚餐,輕左4磅,不過...

我食過兩日,個人好似好軟之後手震就放棄




男爵府

積分: 8567

環保接龍勳章


47#
發表於 13-4-3 21:54 |只看該作者

回覆:食左2日西柚餐,輕左4磅,不過...

請問可否詳細說一下餐單?




大宅

積分: 3413


48#
發表於 13-4-3 22:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+FrankieFUNG+於+13-04-03+發

原帖由 Toffee888 於 13-04-03 發表
係伢!其实早餐兩片煙肉都几恐怖,可能他特有的物质不能取代
我會煎到啲油出晒黎,完全乾晒又硬晒嘅狀態,會好啲〜最怕果層肥肉!!




水晶宮

積分: 64722

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


49#
發表於 13-4-3 22:07 |只看該作者

回覆:食左2日西柚餐,輕左4磅,不過...

即係冇澱粉質餐單, 減得快, 反得越快, 除非你一世都諗住咁食, 如果唔係我寫包單, 將來肥番, 會一次難減過一次。 仲有人腦細胞係最靠澱粉質去維持, 有情緒病的人, 我勸你地咪試。


珍珠宮

積分: 44662


50#
發表於 13-4-3 22:10 |只看該作者
我早幾年試過, 我食得好豐富兩星期都減到4 lbs, 108 >>>104 到而家都係咁上下, 我本身LIKE煙肉蛋早餐!

早: 煙肉兩片, 煎蛋一隻, 西柚半個榨汁

午: 雞/豬扒沙律, 多數用羅馬生菜+dressing, 西柚半個榨汁

晚: 煎三文魚或其他煎魚配沙律菜, 有時唔煎就用煙三文魚, 西柚半個榨汁

食左兩星期都唔覺悶!

有時仲有其他沙律配搭: 青瓜紅黃綠椒番茄粒粒沙律, 日式椰菜絲沙律


禁止訪問

積分: 24619


51#
發表於 13-4-3 22:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


52#
發表於 13-4-3 22:51 |只看該作者
minihk12586 發表於 13-4-3 22:07
我會煎到啲油出晒黎,完全乾晒又硬晒嘅狀態,會好啲〜最怕果層肥肉!!



...
我果時係烚到佢冇咁咸,又冇咁肥,冇咁大陣煙"芬"味先入到口
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


大宅

積分: 3627


53#
發表於 13-4-3 22:56 |只看該作者

回覆:食左2日西柚餐,輕左4磅,不過...

.我食左10日,面都尖左,不過我多數夜晚出街食,好難就到唔食淀粉


珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


54#
發表於 13-4-3 22:58 |只看該作者

回覆:食左2日西柚餐,輕左4磅,不過...

其實真係好傷身




珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


55#
發表於 13-4-3 23:00 |只看該作者

引用:即係冇澱粉質餐單,+減得快,+反得越快,+

原帖由 Pulmma 於 13-04-03 發表
即係冇澱粉質餐單, 減得快, 反得越快, 除非你一世都諗住咁食, 如果唔係我寫包單, 將來肥番, 會一次難 ...
無錯




子爵府

積分: 11329


56#
發表於 13-4-4 12:40 |只看該作者
ha.haa 發表於 13-4-3 21:54
請問可否詳細說一下餐單?
上網search可揾到唔少資料.
我跟呢個:

據說設計這餐單是供醫院內有心臟問題, 而需要快速減肥去進行心臟搭橋手術的病人。
早: 半個西柚(可榨汁)無糖
2隻雞蛋 任何煮法也可
2片煙肉

午: 半個西柚(可榨汁)無糖
沙律(醬汁不限)
肉類(任何煮法也可)

晚:半個西柚(可榨汁)無糖
肉類(任何煮法也可)以魚類為佳
以下2選1:a) 綠或紅色蔬菜類(可配任何調味,牛油也可)
b) 沙律(醬汁不限)

@如需要每餐衹可飲1杯低因咖啡或淡茶
小食:1杯蕃茄汁或 脫脂奶
西柚外,所有食物份量可隨意進食至銀飽肚為止


遵照小小小規則
1 不要私自減去餐單上任何食物,特別是煙肉及沙律。因為要用各種食物混合產生化學原理去燃燒脂肪。
而西柚負責非常重要的角色,它是餐單的觸發劑,由它引領整個燃燒過程,故不可缺少。
2 減少咖啡數量,原因是會影胰島素從而減慢整個燃燒過程。
3 及不可再進食其他食物或飲品(水除外)。如能遵照以食法,應該不會感到肚餓。
4 不可食甜品、麵包。


餐單要連食12日,再停2日,如需要再重覆食12日,再停2日,如此類推...



男爵府

積分: 8089


57#
發表於 13-4-4 13:12 |只看該作者

回覆:食左2日西柚餐,輕左4磅,不過...

我食過!好快反彈


男爵府

積分: 8567

環保接龍勳章


58#
發表於 13-4-5 00:18 |只看該作者

回覆:Sweetkiki 的帖子

多謝分享!
但全日也不可以食飯麵就真係好難了
而且西柚好難買到!


子爵府

積分: 11329


59#
發表於 13-4-5 18:45 |只看該作者

引用:我食過!好快反彈

原帖由 LOVEJELLY 於 13-04-04 發表
我食過!好快反彈
我呢幾日keep住反彈1磅。長遠計都係做下運動好D{:1_1:}


水晶宮

積分: 67993


60#
發表於 13-4-5 19:51 |只看該作者

引用:即係冇澱粉質餐單,+減得快,+反得越快,+

原帖由 Pulmma 於 13-04-03 發表
即係冇澱粉質餐單, 減得快, 反得越快, 除非你一世都諗住咁食, 如果唔係我寫包單, 將來肥番, 會一次難 ...
如果我晚餐用粥代替飯,會好d嗎? 例如,柴魚花生粥。

天空之城, 快樂之地

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo