時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 656


41#
發表於 13-4-3 16:22 |只看該作者
唉.......就係呢啲奸商為了要賺到盡,就千方百計判上判,自己食多一層,正賤精


大宅

積分: 3887


42#
發表於 13-4-3 16:23 |只看該作者

回覆:嚴生!大判又係你!二判又係你!即係點呀

佢玩哂


珍珠宮

積分: 37631


43#
發表於 13-4-3 17:59 |只看該作者

回覆:嚴生!大判又係你!二判又係你!即係點呀?!

本帖最後由 loer_er 於 13-4-3 18:00 編輯

咩事呀佢,行政失誤?不提供資料? 真係厚顏無恥得緊要!

國際貨櫃碼頭公司董事總經理嚴磊輝,就《壹週刊》報道一事晤記者。他指,今日出來,不是說自己是苦主,亦非針對壹傳媒,反指是壹傳媒針對他。

被問到為何員工證上打錯字,嚴磊輝歸究於「懶」,承認是行政失誤。至於有記者質疑,那些工作證是2013年發出的,追問「SAKOMA」(成功)是哪一年不再簽約,嚴磊輝指,今日不提供資料。

嚴磊輝重申,外判商都不是長和系的公司,而這些外判員工,亦非HIT系內員工。他與記者會面約20分鐘後便離去。




子爵府

積分: 13845


44#
發表於 13-4-3 18:05 |只看該作者
天地有正氣!


伯爵府

積分: 19166

環保接龍勳章


45#
發表於 13-4-3 18:18 |只看該作者

回覆:嚴生!大判又係你!二判又係你!即係點呀?!

鬼唔望佢生仔無patpat




大宅

積分: 3459


46#
發表於 13-4-3 18:23 |只看該作者

回覆:嚴生!大判又係你!二判又係你!即係點呀

可以咁既咩,又大判又二判?有無犯法架??


水晶宮

積分: 64625

2018復活節勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


47#
發表於 13-4-3 18:24 |只看該作者

回覆:宦官 的帖子




大宅

積分: 2217


48#
發表於 13-4-3 18:25 |只看該作者

回覆:嚴生!大判又係你!二判又係你!即係點呀?!

叫姓嚴既去死啦!本人大哥同阿叔就係擺工工人之一,我好擔心佢地身體狀況!




珍珠宮

積分: 37631


49#
發表於 13-4-3 18:28 |只看該作者
Pacokwok 發表於 13-4-3 18:25
叫姓嚴既去死啦!本人大哥同阿叔就係擺工工人之一,我好擔心佢地身體狀況!



...
過幾日仲開始凍,真係慘


用戶要求終止服務

積分: 2594


50#
發表於 13-4-3 19:17 |只看該作者

Holy shit


水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 13-4-3 19:25 |只看該作者

回覆:嚴生!大判又係你!二判又係你!即係點呀?!

叫佢自己做一日試下

好過份,呢幾日行雷,做禁多陰質野,小心雷劈




禁止訪問

積分: 13736


52#
發表於 13-4-3 19:31 |只看該作者

回覆:宦官 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22567


53#
發表於 13-4-3 19:32 |只看該作者

回覆:嚴生!大判又係你!二判又係你!即係點呀

呢個人講嘢好串


珍珠宮

積分: 37631


54#
發表於 13-4-3 19:33 |只看該作者

回覆:嚴生!大判又係你!二判又係你!即係點呀?!

本帖最後由 loer_er 於 13-4-3 19:34 編輯

http://cablenews.i-cable.com/webapps/news_video/index.php?news_id=404521


嚴 磊 輝 澄 清 傳 媒 報 道 ( 足 本 )

原來我以前公司個老細係咁白痴低B,Shame on you







男爵府

積分: 5658


55#
發表於 13-4-3 19:43 |只看該作者

回覆:嚴生!大判又係你!二判又係你!即係點呀

咁算唔算利益輸送,佢要吾要申報丫?廉政公署系唔系應該介入呢?


子爵府

積分: 13415


56#
發表於 13-4-3 19:52 |只看該作者

引用:Quote:ivycowcow+發表於+13-4-3+15:31+把

原帖由 loer_er 於 13-04-03 發表
本帖最後由 loer_er 於 13-4-3 15:40 編輯
佢算唔算恐嚇


禁止訪問

積分: 5784


57#
發表於 13-4-3 19:53 |只看該作者

回覆:嚴生!大判又係你!二判又係你!即係點呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13415


58#
發表於 13-4-3 19:54 |只看該作者

引用:咁算唔算利益輸送,佢要吾要申報丫?廉政公

原帖由 Jasper_lo 於 13-04-03 發表
咁算唔算利益輸送,佢要吾要申報丫?廉政公署系唔系應該介入呢?

...
我都想問,icac駛唔駛揾佢返去飲coffee


男爵府

積分: 5384


59#
發表於 13-4-3 23:41 |只看該作者
八婆仔@ 發表於 13-4-3 19:25
叫佢自己做一日試下

好過份,呢幾日行雷,做禁多陰質野,小心雷劈
狼狽為奸


禁止訪問

積分: 9242


60#
發表於 13-4-3 23:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo