跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2243


41#
發表於 13-4-12 16:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ellie79+於+13-04-11+發表佢

原帖由 babytomato 於 13-04-12 發表
唔怪得知啦,你老公有感恩嘅心係好,不過都要佢知道盲目咁幫人可能反為害咗佢。多啲鼓勵佢,旁觀者清,睇吓 ...
吓。。。佢呢種人無長處架啦。。。
佢連走果日,byebye都唔同我講,我估唔到,我都欠咗佢囉!!!


大宅

積分: 2243


42#
發表於 13-4-12 16:59 |只看該作者

引用:Quote:ellie79+發表於+13-4-11+04:02+佢地

原帖由 rose-mag 於 13-04-12 發表
唉,呢D係死証,我老公以前兩個曾經呃佢錢嘅拍檔都係咁,
兩個拍檔都係癈中之癈,都未見過D人個樣奸到咁出 ...
呢個世界真係有d人,係無"lim"恥的


子爵府

積分: 14622

環保接龍勳章 大廚勳章


43#
發表於 13-4-12 23:42 |只看該作者
回覆 ellie79 的帖子

我仲等緊下半集呀。
好難想像呢d事會發生於我身上... 既然人都走左,雨過天晴,還得神落,希望你老公買左個教訓,以後都唔會亂做好人。
你今日backup左未?


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


44#
發表於 13-4-13 00:53 |只看該作者
ellie79 發表於 13-4-12 00:59
呢個世界真係有d人,係無"lim"恥的

問題係呢D只有禮義廉嘅人總有好人父母喺背後,所以我都要引以為戒,
唔好教出自私自利嘅仔女,費事以後遺害人間。

花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


伯爵府

積分: 16683


45#
發表於 13-4-13 01:48 |只看該作者

引用:回覆+pippo7389+的帖子 只怪我老公係一個

原帖由 ellie79 於 13-04-11 發表
回覆 pippo7389 的帖子

只怪我老公係一個好人(好聽就叫好人, 唔好聽就蠢過豬) ...
你太好人了




大宅

積分: 2243


46#
發表於 13-4-14 09:43 |只看該作者
好啦…我有時間打埋車保果一PART, 大家要有心理準備…

咁我地有兩架車, 一架Ford SUV, 一架三零GTO
2011年6月隻蝗蟲黎到, 架GTO就借比佢用, 我就用SUV,
因為兩架車, 係用AAA, under我同老公名, 所以佢揸的話就係問題啦…
咁我幫佢搵埋, 有D細公司, 保險係根人, 唔係根車, 即係佢揸邊個人架車,
有咩事都保, 一年都係$3XX, 我比晒資料佢, 叫佢去買, 之後佢話我知買咗…
咁OK啦…

到2012年頭, 我老公轉番做local, 日日都響屋企, 我嘅生活先叫安心D,
咁我覺得, 我老公要日日用車, 我一定要有架車用, 唯一一個情況, 就係佢買車…
佢話無錢買, OK…我提議, 我地將架GTO賣比佢, 等佢慢慢比錢我地(其實我地已經借咗$5XXX比佢架啦), 我地自己就買架新車…
而架GTO係1999年車, 但係架車係好靚, 無問題, 無撞過, 老公0手買,
都用咗咁多年, $800賣比佢…佢話唔要咁舊嘅車!!! 我真係!#$!@#!$@#&!%$!^
$800買唔到張飯枱呀!!! 而家買架車又話舊^!@$#&%@$#&!^

好啦…咁12年7月, 佢唔要架車, 我買咗新車(我想買架新車), trade in架GTO,
咁又得番兩架車, 而SUV借比佢, 我就用新車日日接送我老公……

保險呢PART, 兩架仍然係AAA, 佢有根人嘅保險架嘛, 揸SUV都可以啦…
(其實我一直都投訴, 因為我接送老公, 日日零晨3-4點送佢番工架…)
到10月, 佢搵到工, 人工少, 扣稅後$250-$280/wk, 唔理啦, 佢番咗一個月工, 錢都未叫佢還, 我叫佢買車先, 因為真係好唔方便我囉!!!

去買車, 唔講價, 搵到架二手mazda 3isport $7000, 話即買, 試咗車, 但係未check就要買, 我叫佢check門check燈check冷氣check晒細嘢先, 因為響美國, 細嘢要整都好貴…佢竟然話唔識check, 原來佢30歲人, 從來未試過有自己買嘅車, 真叻仔……
最後比我check到, 右門出面開唔到, 要入面先開到……咁好啦, 價又係我講, 息又係我講, 最後由我老公做埋co-signer(因為佢無咩credit, 用埋我老公名低息D) 又硬食,
Down payment又借埋比佢, 唔多, 又$500…頭一個月dealer送保險, 之後就要自己買全保…

佢醒到不得之了, 叫我老公加埋佢呢架車入我地AAA, 我心中果團火要爆啦!!!

即係又係我地比? 到完頭一個月免費保險前幾日, 我問佢究竟買咗保險未? 佢竟然話搵唔到!^@$#!%&@&!^@$% 我就話唔理咁多, 我之前幫佢搵根人果個保險公司, 一定有, 佢話無時間, 到到期前一日, 佢都話搵唔到, 我地又硬食加佢架車入我地AAA……天呀…我無做壞事…點解要咁對我地!!!

好啦…個天要我地硬食, 我只有幫佢加, 打比個agent, agent就話要佢之前買根人車保嘅資料, 其實一直我都懷疑究竟佢有無買根人果個車保, 因為我從來無收過果間保險公司嘅信, 所以我知咩事, 我突登響食飯, 響我老公面前問佢果個根人車保資料, 原來佢真係無買過!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 一直都”昆”緊我地!!! 當時我睇得出我老公開始嬲, 我呢D時候, 同佢講, 知唔知你咁樣無保險揸我地車, 我地可以好大獲, 我地可以咩都無晒? 佢係仲要覺得無咩大問題 !&@%$#!&^@%$!^
根住我老公開聲, AAA比佢加一個月, 一個月後, 佢再搵唔到車保, 架車送番比dealer, 錢佢要自己攪, 唔會再幫佢攪車D錢…

佢終於死死地氣, 買咗細保險公司嘅全保, 好似都係$700-$800/年…

佢買咗架車之後, 就將架車加呢樣加果樣…錢就唔還比我地(我相信佢父母仲有比錢佢生活), 我地只有無奈……………………………..我間唔中都提老公, 借佢果幾千蚊叫佢還, 我老公就話佢會講……唉…大家都知我老公會唔會追啦…幾千蚊對我老公唔係大, 對我呢D師奶好大架啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

到12年12月, 之前都提過點叫佢走…


男爵府

積分: 8223

畀面勳章 環保接龍勳章


47#
發表於 13-4-15 02:53 |只看該作者

引用:好啦…我有時間打埋車保果一PART,+大家要有

原帖由 ellie79 於 13-04-14 發表
好啦…我有時間打埋車保果一PART, 大家要有心理準備…

咁我地有兩架車, 一架Ford SUV, 一架三零GTO
真係極品 佢咁都做得出,唯一自保嘅方法就係減小來往唔好再比機會佢開口借或扮可憐


別墅

積分: 936


48#
發表於 13-4-15 09:24 |只看該作者

回覆:ellie79 的帖子

呢D極品人渣,真係想一腳伸佢出街!




大宅

積分: 2527


49#
發表於 13-4-15 10:52 |只看該作者

回覆:ellie79 的帖子

睇完都覺得激氣,遇正啲咁厚面皮嘅人真係好難搞。題外話,你講嗰啲跟人嘅車保點解咁平?我架錢7一年都要過千,我已經揾好多公司格價都揾唔到啲咁平嘅,可唔可以介紹吓?




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


50#
發表於 13-4-15 11:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babytomato+於+13-04-12+發表

原帖由 ellie79 於 13-04-12 發表
吓。。。佢呢種人無長處架啦。。。
佢連走果日,byebye都唔同我講,我估唔到,我都欠咗佢囉!!!
睇到想 你地個朋友!!




大宅

積分: 2243


51#
發表於 13-4-15 11:45 |只看該作者
babytomato 發表於 13-4-15 02:53
真係極品 佢咁都做得出,唯一自保嘅方法就係減小來往唔好再比機會佢開口借或扮可憐

...
無得自保, 因為而家老公兩三個星期都會隻蝗蟲出去飲嘢一次...我真係^$%@#&!%$#!@^&$%@&!^


大宅

積分: 2243


52#
發表於 13-4-15 11:46 |只看該作者
meow_meow531 發表於 13-4-15 09:24
呢D極品人渣,真係想一腳伸佢出街!
伸咗啦...係遲咗D咋...


大宅

積分: 2243


53#
發表於 13-4-15 12:01 |只看該作者
ckh689 發表於 13-4-15 10:52
睇完都覺得激氣,遇正啲咁厚面皮嘅人真係好難搞。題外話,你講嗰啲跟人嘅車保點解咁平?我架錢7一年都要過千 ...
過千??? 咁貴??? 我AAA兩架車, 仲要一架係全保, 一共都係$1200, 不過我地用咗都3年AAA, 年年無CLAIM過都有discount囉...
同埋係AAA plus road side services memeber, 可能咁多嘢響AAA, 加埋就樣樣都有discount囉...

果間我要番到美國先比到名你, 我而家響香港


大宅

積分: 2527


54#
發表於 13-4-15 20:01 |只看該作者

回覆:ellie79 的帖子

係呀,我美國車牌已經三年幾,啱啱攞車牌時係double添呀,即係半年1200,一年2400,仲因為新牌冇乜公司受保呀。而家啱啱又要續車保,個quote差不多600,講緊係半年,真係好貴。我啱啱先join AAA,但同車保有乜關係,係唔係車保同佢哋買?




別墅

積分: 750


55#
發表於 13-4-16 01:35 |只看該作者
回覆 ellie79 的帖子

我都喺AAA,今年第2年續約,無得平一年都要$1200,喺咪因為我喺兩年新牌仔??


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


56#
發表於 13-4-16 02:18 |只看該作者
ellie79 發表於 13-4-14 19:45
無得自保, 因為而家老公兩三個星期都會隻蝗蟲出去飲嘢一次...我真係^$%@#&!%$#!@^&$%@&!^
...
唔好俾我估中,飲嘢又係次次你老公埋單啦~
冇計,唯有同你老公洗下腦,話佢知而家佢有家庭唔可以隨便再借錢俾人,
因為結婚後係兩個人嘅事,你老公如果揹咗D咩上身(其實都已經揹咗),
有事時你都受牽連,結婚前嘅唔關你事,結婚後樣樣嘢都係兩份架,
我同老公講得好清楚,如果有咩事,佢有問題,我會即時離婚,
保住我果份資產,因為我地有兩個仔女要養大,做咗人老公老豆唔可以任性,
So far咁耐只有兩次紀錄,我老公都係事先同我相量,
我知佢一定會幫人,我只係叫佢量力而為同埋保護好自己。
唔係講笑,佢有個由細玩到大朋友,成廿幾年前合作搞生意,
後來因為個朋友偷公司錢,老公退出,當時做晒所有文件,
點知原來漏咗一樣,開公司時3個股東簽咗一份擔保開咗張商業信用咭,
果個人一直都用緊,銀行後來追我老公同另一個股東數,
話張咭已經透支好多錢,咭主一直冇還,滾下滾下條數好大,
我老公好激氣,即刻去搵律師,律師叫佢聯絡另一個股東同果個咭主,
查到咭主喺一個有錢人區有間屋,律師教我地可以入紙去小額錢債去Claim,
要求法官加個條款入去佢間屋契度,如果佢唔還錢,有日佢賣屋,
要還咗呢筆錢至可以賣出佢間屋。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


子爵府

積分: 14622

環保接龍勳章 大廚勳章


57#
發表於 13-4-16 02:22 |只看該作者
車保價錢計你住邊個省同地區(city or suburb),包乜野,車主性別年齡婚姻credit history,哶車(當然luxury or sporty貴d啦),車有冇防盜同其他安全裝置。

淨講價錢冇意思。
你今日backup左未?


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


58#
發表於 13-4-16 02:29 |只看該作者
想平的話,網上平台好似Progressive果種會平D,因為冇agent去跟,
有claim的話自己打電話去hotline,要accessment會派個appraiser去做,
基本上如果唔需要face to face services的話,真係可以慳番唔少錢。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


伯爵府

積分: 16683


59#
發表於 13-4-16 02:35 |只看該作者

引用:想平的話,網上平台好似Progressive果種會

原帖由 rose-mag 於 13-04-16 發表
想平的話,網上平台好似Progressive果種會平D,因為冇agent去跟,
有claim的話自己打電話去hotline,要acce ...
我買咁耐車保都未試過有 agent 跟,每次要 claim 錢都係自己打上去,有乜公司係有 agent 跟㗎?




王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


60#
發表於 13-4-16 03:18 |只看該作者
pippo7389 發表於 13-4-15 10:35
我買咁耐車保都未試過有 agent 跟,每次要 claim 錢都係自己打上去,有乜公司係有 agent 跟㗎?



...

唔係喎,State Farm果D有架,問題係你個Agent負唔負責任,我老公以前有個又係咁,
要Claim嘅時候俾晒資料,個Agent唔跟,追好耐都未有結果,要我老公自己打上去問,
所以後來冇用佢,轉去第二度。你係直接交錢去保險公司定交俾Agent?
你可以直接同保險公司deal,唔經Agent都得。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo