自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2909


41#
發表於 13-4-5 17:59 |只看該作者
oimei_yiu 發表於 13-4-5 17:39
我都試過用茶籽粉洗頭, 但洗完都仲痕, 我係惠康買, 用熱水開, 唔知仲有咩tips開? 請指教. 謝謝!
...
我首先用約五至六湯匙茶籽粉放入杯(我頭髮長及超厚),再加隨意份量熱水攪拌,至濕潤的泥狀,灘一陣至微熱,便開始洗頭.

我會洗兩次,先淋濕頭髮,第一次當平常洗頭水咁,摔均頭皮,過水,此時已用了一半份量.
第二次會用剩餘的溶於半盤水中,再把頭頂浸入,再過清水,很好的!


大宅

積分: 2414


42#
發表於 13-4-5 18:08 |只看該作者

引用:除佐洗碗仲有咩用途

原帖由 Laambstella 於 13-04-05 發表
除佐洗碗仲有咩用途
佢就話有好多,但係我都係用嚟洗廚房
myphoto.jpg




大宅

積分: 2414


43#
發表於 13-4-5 18:09 |只看該作者

引用:Quote:oimei_yiu+發表於+13-4-5+17:39+我都

原帖由 myrubystar 於 13-04-05 發表
我首先用約五至六湯匙茶籽粉放入杯(我頭髮長及超厚),再加隨意份量熱水攪拌,至濕潤的泥狀,灘一陣至微熱,便開 ...
用完個浴江會唔會好多一粒架?




大宅

積分: 2909


44#
發表於 13-4-5 18:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+myrubystar+於+13-04-05+發表

原帖由 elcowu 於 13-04-05 發表
用完個浴江會唔會好多一粒架?
洗完頭個浴缸會見到少少沙粒,我照用個花洒沖走啲沙粒咋,so far 都無塞到個浴缸!

同埋,我洗完兩次頭之後會在最後一次落護髮素於中段至髮尾,因為我頭髮粗兼硬,再勁冲水,因為我發覺一路沖一路會有少少沙粒沖出來,所以我最尾果次會沖得好乾淨,完全無頭痕的問題。





子爵府

積分: 12527

認識瑞士牛牛第一回


45#
發表於 13-4-5 18:47 |只看該作者
可以俾網址我嗎


子爵府

積分: 12527

認識瑞士牛牛第一回


46#
發表於 13-4-5 18:47 |只看該作者
可以俾你買個間網址我嗎


男爵府

積分: 6588


47#
發表於 13-4-5 18:56 |只看該作者

引用:Quote:b2uty_momo+發表於+13-4-5+16:22+我

原帖由 myrubystar 於 13-04-05 發表
我在o farm 買的,洗了很多次都無痕,妳在哪裡買的?
華潤堂


珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


48#
發表於 13-4-5 21:32 |只看該作者


禁止訪問

積分: 16579

開心吸收勳章 大廚勳章 畀面勳章


49#
發表於 13-4-5 21:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+epsonprinter+於+13-04-05+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo