自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 7436


41#
發表於 13-4-11 22:38 |只看該作者

引用:話唔定轉頭有人開post講佢有個麻煩鄰居,仔

原帖由 小歪仔 於 13-04-11 發表
話唔定轉頭有人開post講佢有個麻煩鄰居,仔女喊唔理、玩得嘈唔鬧,嘈到佢訓唔到晏覺,好自私:exci ...
喊唔理我可以接受呀,但細路仔玩嘈既話,係晏就又有問題嗎?佢地都有精力要發洩嫁,更何況呢幾個星期落雨無得落街。唔通要安靜咁玩?




珍珠宮

積分: 35654


42#
發表於 13-4-11 22:40 |只看該作者

回覆:比人投訴晏就細路喊

咁慘,晏晝都唔出得聲好慘喎


公爵府

積分: 27271


43#
發表於 13-4-11 22:43 |只看該作者
過咗十二點先好投訴人,BB除外
2017年小女兒呈分試將開始,努力、加油,為中一做好準備!


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 13-4-11 22:49 |只看該作者

回覆:比人投訴晏就細路喊

叫條友搬去青山加護病房,完全隔音





大宅

積分: 2714

好媽媽勳章


45#
發表於 13-4-11 22:50 |只看該作者
今日去左我奶奶屋企食飯,又係有保安上黎話有人投訴我地嘈:;pppp:
果時先7點半,屋入面只有三個大人同兩個細路食緊飯,閒話家常有幾嘈呀!!!


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


46#
發表於 13-4-11 22:52 |只看該作者
好憎呢D人~ 唔洗理佢,總之唔係刻意整到好嘈就話之佢。


大宅

積分: 4129


47#
發表於 13-4-11 22:54 |只看該作者
唔好理邊個投訴,忍下算數啦!好多人有情緒病唔知好危險架,我隔離單位唔投訴我囡哭,但就出入超大力關門,嚇到大人bb都成個跳起,誇張d講好似牆都震甘。


翡翠宮

積分: 85782

2025勳章蛇年勳章


48#
發表於 13-4-11 23:02 |只看該作者
xddsuki 發表於 13-4-11 17:53
我家有2個小朋友一個2歲多啲,一個半歲。今日第二次有食蕉上黎投訴小朋友晏就玩得嘈/喊。但都係普通小朋友 ...
佢咁怕聲叫佢去深山住囉!人住既地方梗有人聲的!佢精神病
自由太多會令世人失去平衡


翡翠宮

積分: 85782

2025勳章蛇年勳章


49#
發表於 13-4-11 23:06 |只看該作者
camaychim 發表於 13-4-11 22:50
今日去左我奶奶屋企食飯,又係有保安上黎話有人投訴我地嘈
果時先7點半,屋入面只有三個大人同兩個 ...
Me too !黃金時間有聲都唔比?救命,正常聲音,外面狗吠同雀叫,貓叫,車聲,咁點算??
自由太多會令世人失去平衡


翡翠宮

積分: 85782

2025勳章蛇年勳章


50#
發表於 13-4-11 23:08 |只看該作者
milky_red 發表於 13-4-11 22:49
叫條友搬去青山加護病房,完全隔音
咪係!
自由太多會令世人失去平衡


男爵府

積分: 8329

hashtag影視迷勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


51#
發表於 13-4-11 23:09 |只看該作者

引用:我家有2個小朋友一個2歲多啲,一個半歲。今

原帖由 xddsuki 於 13-04-11 發表
我家有2個小朋友一個2歲多啲,一個半歲。今日第二次有食蕉上黎投訴小朋友晏就玩得嘈/喊。但都係普通小朋友 ...
你果度係咪私人屋苑呀?
我住公屋,2隻馬騮,不分晝夜都係“嘈”“尖叫”“喊”“叫”“跳”“跑”真係玩到成層樓都聽到……
無事停,但都耐都無人投訴……
可能我隔離左右上下都係好人啦……

사랑합니다.


翡翠宮

積分: 85782

2025勳章蛇年勳章


52#
發表於 13-4-11 23:11 |只看該作者
xddsuki 發表於 13-4-11 22:38
喊唔理我可以接受呀,但細路仔玩嘈既話,係晏就又有問題嗎?佢地都有精力要發洩嫁,更何況呢幾個星期落雨無 ...
Agree!包容下小朋友啦,香港小朋友是最不快樂不自由的
自由太多會令世人失去平衡


翡翠宮

積分: 85782

2025勳章蛇年勳章


53#
發表於 13-4-11 23:13 |只看該作者
kingkingtc 發表於 13-4-11 23:09
你果度係咪私人屋苑呀?
我住公屋,2隻馬騮,不分晝夜都係“嘈”“尖叫”“喊”“叫”“跳”“跑”真係玩到 ...
係!我們以前細個住公屋好自由快樂,沒有投訴一回事
自由太多會令世人失去平衡


瑪瑙宮

積分: 133368


54#
發表於 13-4-11 23:17 |只看該作者

回覆:比人投訴晏就細路喊

咁點解晏就喊


男爵府

積分: 8329

hashtag影視迷勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


55#
發表於 13-4-11 23:17 |只看該作者

回覆:mickeywinnie3 的帖子

不過小心鄰居有問題,甘都好投訴嘅
小朋友喊好正常呀~
玩下唔識收都會啦~
得果2歲幾,想做咩就做咩啦~ 唔通成20歲人咩都識咩

사랑합니다.


翡翠宮

積分: 94015

減齡達人勳章


56#
發表於 13-4-11 23:32 |只看該作者

回覆:比人投訴晏就細路喊

個管理員又係搞笑,人地投訴佢就上門話人地細路,用腦諗下先啦,唔通叫個阿媽毒啞啲小朋友咩


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 13-4-11 23:33 |只看該作者

引用:唔好理邊個投訴,忍下算數啦!好多人有情緒

原帖由 bb20120924 於 13-04-11 發表
唔好理邊個投訴,忍下算數啦!好多人有情緒病唔知好危險架,我隔離單位唔投訴我囡哭,但就出入超大力關門, ...
咁你又啱,香港咁迫,真係好多呢啲人




男爵府

積分: 7436


58#
發表於 13-4-12 02:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+xddsuki+於+13-04-11+發表我

原帖由 kingkingtc 於 13-04-11 發表
你果度係咪私人屋苑呀?
我住公屋,2隻馬騮,不分晝夜都係“嘈”“尖叫”“喊”“叫”“跳”“跑”真係玩到 ...
我都係住公屋咋,就係公屋咁都投訴先火滾。但我果度始終舊,多左啲新移民同外藉人士




男爵府

積分: 7436


59#
發表於 13-4-12 02:56 |只看該作者

引用:咁點解晏就喊

原帖由 tkop 於 13-04-11 發表
咁點解晏就喊
細路始終唔會順晒你意聽晒你話。每日都總會有啲野要喊下,例如你出街要跟你,品帶佢會喊下,唔想你走 例如蝦細妹,自然就要教訓/鬧佢,當然佢就喊。蝦姐姐唔要呢樣唔要果樣,發脾氣比人鬧。其實細路要喊,大把原因。試問有邊個未扭過計??無理由要我為左唔嘈,縱佢唔比佢喊掛??




男爵府

積分: 7436


60#
發表於 13-4-12 02:57 |只看該作者

引用:個管理員又係搞笑,人地投訴佢就上門話人地

原帖由 florapang0426 於 13-04-11 發表
個管理員又係搞笑,人地投訴佢就上門話人地細路,用腦諗下先啦,唔通叫個阿媽毒啞啲小朋友咩

...
我諗佢地都無辦法,點都要上一上黎。但係唔知又可唔可以同投訴果個反應佢既理由好無理呢:;pppp:




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo