自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   39


大宅

積分: 4629


41#
發表於 13-4-13 00:47 |只看該作者
回覆 vivibabyvivi 的帖子

我最高峄一日炒金瞋到萬幾, 一日千了千幾蚊. 係07年的事.


大宅

積分: 4465


42#
發表於 13-4-13 00:49 |只看該作者

引用:回覆+vivibabyvivi+的帖子 我最高峄一日炒

原帖由 Twins-Baby 於 13-04-13 發表
回覆 vivibabyvivi 的帖子

我最高峄一日炒金瞋到萬幾, 一日千了千幾蚊. 係07年的事. ...
咁宜家幾時入手好啲啊?




男爵府

積分: 5248


43#
發表於 13-4-13 00:50 |只看該作者
回覆 Ashley_ash 的帖子

有“金”唔怕遲


琥珀宮

積分: 182736

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


44#
發表於 13-4-13 00:52 |只看該作者
Twins-Baby 發表於 13-4-13 00:47
回覆 vivibabyvivi 的帖子

我最高峄一日炒金瞋到萬幾, 一日千了千幾蚊. 係07年的事. ...

高手


公爵府

積分: 25274


45#
發表於 13-4-13 00:56 |只看該作者

引用:回覆+vivibabyvivi+的帖子 我最高峄一日炒

原帖由 Twins-Baby 於 13-04-13 發表
回覆 vivibabyvivi 的帖子

我最高峄一日炒金瞋到萬幾, 一日千了千幾蚊. 係07年的事. ...
過兩招嚟好喎


大宅

積分: 4629


46#
發表於 13-4-13 01:00 |只看該作者
回覆 Rabbitwong-1987 的帖子

你要睇下王SIR了


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


47#
發表於 13-4-13 01:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ashley_ash+於+13-04-13+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4629


48#
發表於 13-4-13 01:03 |只看該作者
本帖最後由 Twins-Baby 於 13-4-13 01:04 編輯

回覆 vivibabyvivi 的帖子

係每逄大災難啲錢都會走入黃金避險吧, 所以要單日升幅要過千, 等下一個爆煲先.


大宅

積分: 4629


49#
發表於 13-4-13 01:04 |只看該作者
回覆 SmileFoReVeR 的帖子

你咩都唔好睇, 但王SIR一定要睇! 呢個係我投資之道


男爵府

積分: 5970


50#
發表於 13-4-13 01:14 |只看該作者

引用:今晚跌左70美元,+穿左US1500添斷估仲有得

原帖由 sumlam 於 13-04-12 發表
本帖最後由 sumlam 於 13-4-12 23:38 編輯

今晚跌左70美元, 穿左US1500添斷估仲有得跌(估錯唔好 ...
話有排跌呀!


子爵府

積分: 11178


51#
發表於 13-4-13 01:19 |只看該作者
Twins-Baby 發表於 13-4-13 00:20
我買金條, 所以易買到. 但金價係低處未算低, 大家小心
金條點買???教我呀!


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


52#
發表於 13-4-13 01:21 |只看該作者

引用:Quote:Twins-Baby+發表於+13-4-13+00:20+我

原帖由 candy.c 於 13-04-13 發表
金條點買???教我呀!
賀利氏平d。cheaper than bank but 實金




珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 13-4-13 01:23 |只看該作者

引用:Quote:Twins-Baby+發表於+13-4-13+00:20+我

原帖由 candy.c 於 13-04-13 發表
金條點買???教我呀!
金條以我所知一公斤一公斤甘買。成40萬一公斤




翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


54#
發表於 13-4-13 01:24 |只看該作者

回覆:哇, D金跌到彭彭聲

再入貨




子爵府

積分: 11178


55#
發表於 13-4-13 01:24 |只看該作者
imconfusing 發表於 13-4-13 01:21
賀利氏平d。cheaper than bank but 實金
大約點買??一條5兩裝??
買九九九九定九九?


大宅

積分: 4629


56#
發表於 13-4-13 01:26 |只看該作者
回覆 candy.c 的帖子

因為我係中環總行買完金條, 再嚟手放入保險箱, 因為有部LIFT係可以去到保險箱, 又有食蕉, 所以好安全.
總知你睇啱價便問吓你間銀行有無金條賣, 同邊間分行, 但最好可以有保險箱即時放入去, 因為我試過拎住4 條5"兩"重的金條在中環行了一段路都好鬼驚. 又好重. 所以你最好買金的地方同時又有保險箱會方便啲


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 13-4-13 01:26 |只看該作者

引用:Quote:imconfusing+發表於+13-4-13+01:21+

原帖由 candy.c 於 13-04-13 發表
大約點買??一條5兩裝??
買九九九九定九九?
以公斤計。用外國measurement . 不是両計的。




子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


58#
發表於 13-4-13 01:26 |只看該作者

回覆:哇, D金跌到彭彭聲

遲少少再入。。


子爵府

積分: 11178


59#
發表於 13-4-13 01:27 |只看該作者
imconfusing 發表於 13-4-13 01:23
金條以我所知一公斤一公斤甘買。成40萬一公斤



...
新手買唔起一公斤wor!


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


60#
發表於 13-4-13 01:27 |只看該作者

引用:Quote:imconfusing+發表於+13-4-13+01:21+

原帖由 candy.c 於 13-04-13 發表
大約點買??一條5兩裝??
買九九九九定九九?
Au 99.9% 三條9




首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo